Expedia: Η ανάκαμψη θα έρθει από τα ιδιωτικά καταλύματα

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Expedia θεωρεί πως τα ιδιωτικά καταλύματα θα λειτουργήσουν ως “σωτήρας” για τους OTAs και τους λοιπούς παρόχους διαμονής, καθώς οι εταιρίες αναζητούν μία εναλλακτική οδό, εν καιρώ πανδημίας.

Ο Όμιλος Expedia αναφέρει πως το brand Vrbo, το οποίο δραστηριοποιείται στον τομέα των ιδιωτικών καταλυμάτων, σημειώνει μεγάλο αριθμό κρατήσεων σε ετήσια βάση για τον Μάιο και τον Ιούνιο του 2020.

Επίσης, η Expedia ξεφορτώνεται το “Home Away” στις ΗΠΑ στην προσπάθεια να επαναπροσδιορίσει το χαρτοφυλάκιο των καταλυμάτων διακοπών με αποτέλεσμα όσοι επισκέπτονται το “Home Away”  να ανακατευθύνονται στο Vrbo.com ή την αντίστοιχη εφαρμογή.

H Expedia δηλώνει πως η αύξηση κρατήσεων στα ιδιωτικά καταλύματα εναπόκειται στην ευρεία προσφορά του χαρτοφυλακίου της σε ολοκληρωμένες κατοικίες, οι οποίες είναι αρκετά δημοφιλείς για ταξιδιώτες που προτιμούν να ταξιδεύουν με αυτοκίνητο.

ksd
adv

Τα καταλύματα της Expedia κατέγραψαν για τον Ιούνιο ετήσια μείωση κατά 45% ενώ για το δεύτερο μισό του Μαρτίου το ίδιο ποσοστό κυμαινόταν στο 85% λόγω της παγκόσμιας “παύσης” του ταξιδιωτικού κλάδου.

Η εταιρία αναφέρει: “Ύστερα από μία σημαντική αύξηση των ρυθμών ακύρωσης στα τέλη Μαρτίου και τις αρχές Απριλίου, καθώς ο ιός εξαπλωνόταν σε παγκόσμια κλίμακα, οι ρυθμοί σταθεροποιήθηκαν κατά τον Ιούνιο. Ωστόσο, παραμένουν υψηλότεροι σε σύγκριση με τα προ-κορωνοϊού επίπεδα”.

Αν και είναι νωρίς ακόμα να γίνει κάποια εκτίμηση για το ρόλο των ιδιωτικών καταλυμάτων κατά τους επόμενους μήνες, η επιτυχία του Vrbo αναδεικνύει το γεγονός ότι (τουλάχιστον σε όρους εσωτερικής ζήτησης), ο τομέας μπορεί να ηγηθεί μίας ανάκαμψης στη διαμονή.

Ωστόσο, η Expedia προειδοποιεί, πως λόγω της υφιστάμενης αβεβαιότητας είναι πολύ νωρίς ακόμα για να βγουν συμπεράσματα σχετικά με το ρόλο που θα διαδραματίσουν τα ιδιωτικά καταλύματα.

Μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες επισημαίνουν ότι τα επίπεδα πληρότητας παραμένουν χαμηλά. Στις αρχές Ιουνίου η Marriott International δήλωσε πως τα ξενοδοχεία της “πέρασαν το όριο του 20%” και η καλύτερη απόδοση παρατηρήθηκε σε προορισμούς που είναι προσβάσιμοι με το αυτοκίνητο.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *