Expedia: Αποζημιώσεις προς τους επισκέπτες που ακύρωσαν λόγω Κορωνοϊού

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ

Η Expedia σε επικοινωνία της με τους ξενοδόχους, ζήτησε την συμμετοχή τους στο πρόγραμμα Global Cancelation Waiver, με στόχο τη διευκόλυνση των επισκεπτών, των οποίων η κράτηση ακυρώθηκε λόγω του Κορωνοϊού

Οι επισκέπτες θα αποζημιώνονται ανεξάρτητα, από το αν η πολιτική της κράτησης προέβλεπε την παροχή αποζημίωσης.

Η απόφαση αυτή ελήφθη λόγω ενός άνευ προηγουμένου αριθμού κλήσεων από πελάτες, οι οποίοι ζητούσαν βοήθεια σχετικά με κρατήσεις που δεν προέβλεπαν αποζημιώσεις. Ωστόσο, αρκετοί από αυτούς δεν ήταν σε θέση να μεταβούν στα ξενοδοχεία, καθώς είχαν εφαρμοστεί πλήθος ταξιδιωτικών περιορισμών και απαγορεύσεων λόγω της πανδημίας.

Σε απάντηση των αιτημάτων και της κατάστασης αυτής η Expedia δημιούργησε τον μηχανισμό  Global Cancelation Waiver Program, στον οποίο θα καταχωρηθεί κάθε ιδιοκτησία του χαρτοφυλακίου της, έτσι ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να ακυρώσουν τις κρατήσεις τους και να λάβουν αποζημιώσεις.

Στο πρόγραμμα αυτό θα εγγραφούν συνεργάτες της Expedia με προπληρωμένες εκκρεμείς κρατήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί για τις ημερομηνίες από τις 20 Μαρτίου έως τις 30 Απριλίου, και για τις οποίες δεν προβλέπεται αποζημίωση. Όσα ξενοδοχεία δεν εγγραφούν στο πρόγραμμα θα πρέπει να παρέχουν ένα πιστωτικό ετήσιας διάρκειας.

Η Expedia αναφέρει ότι για να ευχαριστήσει τα ξενοδοχεία που θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα αυτό, θα τους παρέχει ιδιαίτερη προώθηση για τους επόμενους 12 μήνες.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *