travel

EXPEDIA : Πρώτα στη λίστα επιθυμιών τα Ταξίδια

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Expedia.com δημοσίευσε τα αποτελέσματα μιας ταξιδιωτικής μελέτης πολλών γενεών, διερευνώντας τη συμπεριφορά των καταναλωτών και τις ταξιδιωτικές προτιμήσεις των Αμερικανών ενηλίκων από την Generation Z (18-22 ετών) μέχρι τους Baby Boomers (55-65 ετών).

Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι άνθρωποι απομακρύνονται από την κοινωνία των υλικών πραγμάτων (προϊόντα όπως ρούχα, ηλεκτρονικά, κοσμήματα) και κατευθύνονται σε μια κοινωνία εμπειριών και εξοικονομούν χρήματα ειδικά για ταξίδια.

«Η εικόνα για τις προτιμήσεις των νεότερων γενεών είναι τόσο καθαρή όσο μία κρυστάλλινη σφαίρα και σήμερα οι τάσεις που ακολουθούν φανερώνουν ένα λαμπρό μέλλον για τον ταξιδιωτικό χώρο», δήλωσε η Sarah Gavin, Αντιπρόεδρος της Expedia, τμήμα διεθνών μέσων επικοινωνίας. «Το να γνωρίζουμε τις προτεραιότητες των ταξιδιωτών όλων των ηλικιών είναι πολύ σημαντικό, όμως η αυξανόμενη προτίμηση της νέας γενιάς για τα ταξίδια είναι αυτό που μας κάνει να συνεχίζουμε να επικεντρωνόμαστε στους πελάτες μας, προσφέροντας τις καλύτερες προσφορές και την ευκολία να γίνονται όλες οι  κρατήσεις μαζί, όλα σε ένα μέρος.»

Εμπειρίες πιο σημαντικές από την υλική κατοχή

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών, με το 36% της Gen-Z να λέει ότι έχει επιλέξει έναν ταξιδιωτικό προορισμό, επειδή το είδε στα social media. Ωστόσο, οι προτεραιότητες μετατοπίζονται από τη δημοσίευση της απόκτησης μιας νέας τσάντας στην ζωντανή αναμετάδοση μιας εμπειρίας σε εναέρια τροχαλία.

  • το 74% του συνόλου των ερωτηθέντων στις ΗΠΑ δήλωσε ότι δίνει προτεραιότητα στη δαπάνη χρημάτων σε εμπειρίες παρά σε προϊόντα, ειδικά η γενιά του 2000, με το 65% να αποκαλύπτει ότι αυτή την περίοδο εξοικονομεί χρήματα για να τα δαπανήσει ειδικά σε ταξίδια.
  • περίπου το 20% των ερωτηθέντων από τη Gen-Z δήλωσαν ότι έχουν επιλέξει ένα συγκεκριμένο ξενοδοχείο ή προορισμό, προκειμένου να πετύχουν θετική ανταπόκριση από τους followers σε δημοσιεύσεις στα δικά social media.
  • περίπου οι μισοί από τη γενιά του 2000 δήλωσαν, ότι θα πουλούσαν τα ρούχα ή τα έπιπλα τους για να μπορούν να ταξιδεύουν περισσότερο.
Στη συντριπτική τους πλειοψηφία οι ταξιδιώτες προτιμούν να κάνουν κρατήσεις online

Με την τεχνολογία να επηρεάζει την καθημερινή ζωή των Αμερικανών καταναλωτών, ο τρόπος που επιλέγουν να κάνουν τις κρατήσεις μετατοπίζεται προς την ευκολία έναντι της εμπιστοσύνης στο εκάστοτε brand.

  • η συντριπτική πλειοψηφία (80%) κάθε γενιάς που μελετήθηκε, δήλωσε ότι προτιμά να κάνει τις κρατήσεις όλων των ταξιδιωτικών και ξενοδοχειακών καταλυμάτων μέσω μιας ιστοσελίδας.
  • το 87% των ερωτηθέντων της Gen-Z βρίσκουν αρκετά βοηθητικό το να κάνουν κράτηση για όλα τα μέρη του ταξιδιού μέσω μιας ιστοσελίδας, ενώ οι περισσότεροι (55%) στην ερώτηση «Θα κάνατε κράτηση για ένα ολόκληρο ταξίδι μέσω online ταξιδιωτικού πρακτορείου (ΟΤΑ) χωρίς να επισκεφθείτε άλλα;» απάντησαν ότι θα το σκέφτονται σοβαρά.
Οι νέοι αναβάλλουν τον χωρισμό για μετά τις διακοπές

Οι νεότερες γενιές που συμμετείχαν στην έρευνα, η Gen-Z και η γενιά του 2000 (ηλικία 22-35 ετών) επικεντρώνονται σε αγορές ταξιδιών με το 65% να εξοικονομεί  χρήματα για ένα ταξίδι αυτή τη χρονιά. Οι πιο νέοι τείνουν να δίνουν προτεραιότητα στην εντύπωση που θα προκαλέσουν στους συνομηλίκους τους καθώς και στην αναζήτηση περιπέτειας και αποσύνδεσης για χαλάρωση.

  • οι millenials που έχουν εμμονή με τα ταξίδια αποδεικνύονται εξαιρετικά ανεξάρτητοι, με έναν στους τέσσερις να έχει ταξιδέψει μόνος του μέσα στον περασμένο χρόνο.
  • το 71% των ερωτηθέντων της Gen-Z δήλωσε ότι θα έπιανε μια part – time δουλειά για να μπορεί να εξοικονομεί χρήματα για ένα ταξίδι αναψυχής το χρόνο.
  • το 11% έχει αναβάλει το χωρισμό με τον σύντροφό του λόγω ενός ήδη προγραμματισμένου ταξιδιού.

Η μετατόπιση του ενδιαφέροντος των καταναλωτών από τα υλικά αγαθά στα ταξίδια δίνει πολλές ελπίδες στον ταξιδιωτικό κλάδο. Επίσης, οι νεότεροι ταξιδιώτες εμπιστεύονται τα online ταξιδιωτικά γραφεία για να έχουν ένα ευρύ φάσμα επιλογών, τεχνολογική απλότητα και εξοικονόμηση χρημάτων, που βοηθά στην ικανοποίηση της αυξανόμενης όρεξής τους για ταξίδια. Αυτό δείχνει ότι η δίψα των Αμερικανών για ταξίδια και περιπέτεια δεν φαίνεται να υποχωρεί σύντομα, ειδικά με βάση τις νεότερες γενιές.

ΠΗΓΗ

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *