expedia

EXPEDIA : Τα ταξίδια εμπειρίας σε πρώτη ζήτηση

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Expedia πραγματοποίησε μια έρευνα σε συνεργασία με το Κέντρο Κινητικής Γενιάς. Η μελέτη ονομάζεται «Γενιές σε κίνηση – μια βαθιά κατάδυση σε πολυκεντρικές ταξιδιωτικές τάσεις και πώς οι συνήθειες τους θα επηρεάσουν το μέλλον της βιομηχανίας».

Πρόκειται για μια μελέτη με κέντρο τις Η.Π.Α., η οποία διενεργήθηκε σε 1.000 ενήλικες ηλικίας 18 έως 65 ετών, ωστόσο τα αποτελέσματα της φαίνεται να έχουν παγκόσμια εφαρμογή.

Ορισμένα από τα ευρήματα επιβεβαιώνουν αυτό που ίσως ήδη γνωρίζουμε. Νεαρά άτομα της Generation Z στρέφονται περισσότερο πλέον σε ταξίδια συλλογής εμπειριών, ενώ μεγαλύτερης ηλικίας και πιο ευκατάστατοι ταξιδιώτες επιλέγουν τη χαλάρωση στις διακοπές τους.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι απόψεις φίλων και άλλων επιρροών φαίνεται πως έχουν μεγάλη βαρύτητα στην απόφαση για τον προορισμό. Το 36% των ερωτηθέντων της Generation Z επέλεξε έναν προορισμό ειδικά επειδή είδε δημοσιεύσεις σχετικά με αυτόν στα social media.

Αυτό που προσέλκυσε το ενδιαφέρον των ερευνητών είναι πως το 80% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι είναι πολύ χρήσιμο να έχουν τη δυνατότητα να κάνουν κράτηση για όλα όσα σχετίζονται με το ταξίδι τους (όπως πτήσεις, ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα, ξενοδοχεία) μέσω μιας ιστοσελίδας. Το ποσοστό αυτό αυξήθηκε στο 87% μεταξύ των νεότερων ερωτηθέντων της Gen Z. Σύμφωνα με την έρευνα, το 55% των ταξιδιωτών θα εξέταζε, ενώ το 15% θα προχωρούσε σίγουρα σε κράτηση ενός  ολόκληρου ταξιδιού μέσω ενός ηλεκτρονικού ταξιδιωτικού πρακτορείου χωρίς να επισκεφτεί άλλες ιστοσελίδες.

Με μια πρώτη σκέψη αυτό ίσως φαίνεται απροσδόκητο. Γιατί οι ταξιδιώτες δεν προσπαθούν μόνοι τους να συλλέξουν από διαφορετικούς παρόχους όσα χρειάζονται ώστε να επιτύχουν την καλύτερη δυνατή τιμή; Ωστόσο, ίσως αυτό αντικατοπτρίζει μια ευρύτερη τάση των καταναλωτών – οι άνθρωποι δίνουν μεγαλύτερη βαρύτητα στην ευκολία απ’ ότι στην καλύτερη τελική τιμή.

Παρατηρείται, λοιπόν, πως η ευκολία πήρε τη θέση της εμπιστοσύνης. Αν ο ιστότοπός ή η εφαρμογή σας μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς πολλές καθυστερήσεις και δυσκολίες, τότε οι καταναλωτές δεν θα ασχοληθούν να κάνουν τις κρατήσεις τους αλλού. Εταιρείες όπως η Uber, η Amazon, η Trainline, η Citymapper και η Skyscanner γίνονται παρανοϊκές για να κάνουν τις εφαρμογές τους όσο το δυνατόν πιο εύκολες στη χρήση.

Αν στραφούμε προς τα online ταξίδια, παρατηρούμε την ολοένα αυξανόμενη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για την εξατομικευμένη προβολή των προσφορών που ταιριάζουν στις προτιμήσεις των καταναλωτών. ταξιδιωτικοί πράκτορες που έχουν επενδύσει σε μεγάλο βαθμό στην τεχνολογία αυτή είναι σε θέση να προσφέρουν μια γκάμα πακέτων διακοπών πλήρως ευθυγραμμισμένες με τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Γιατί, λοιπόν, να χάσουν χρόνο ψάχνοντας αλλού;

Τα πακέτα διακοπών δεν θα εξαφανιστούν αλλά θα εξελιχθούν. Οι πελάτες συνεχίζουν να εκτιμούν την άνεση του one-stop-shop για να κάνουν κράτηση των διακοπών τους, αλλά αναμένουν από τις εταιρείες να χρησιμοποιούν την τεχνολογία ώστε να προσφέρουν μόνο το είδος διακοπών που επιθυμούν. Όλα σχετίζονται με την ευκολία.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *