European outbound travel

Expedia: Η τιμή δεν αποτελεί πρώτη προτεραιότητα στην επιλογή ταξιδιού

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Καταρρίπτοντας την πεποίθηση ότι η τιμή αποτελεί τον βασικότερο παράγοντα επιλογής ταξιδιωτικού προορισμού, και αναδεικνύοντας νέες προτεραιότητες και αξίες των ταξιδιωτών, όπως η ασφάλεια, οι φιλο-περιβαλλοντικές επιλογές, ο σεβασμός στους ανθρώπους ανεξαρτήτως χρώματος, σεξουαλικής ταυτότητας, κ.λπ., η νέα έρευνα της Expedia Group αποκαλύπτει τις νέες ταξιδιωτικές τάσεις που έρχονται στο προσκήνιο, στην μετά-κορωνοϊό εποχή.

Στην έρευνα, ο δείκτης Traveler Value Index, εξετάζει τις απόψεις 8.000 ανθρώπων, σε οκτώ χώρες, προκειμένου να γίνουν κατανοητές οι νέες αξίες και προσδοκίες του ταξιδιωτικού κοινού.

“Καθώς τα ποσοστά εμβολιασμού αυξάνονται και τα σύνορα ανοίγουν σε όλο τον κόσμο, οι άνθρωποι εμφανίζονται έτοιμοι και πρόθυμοι να ταξιδέψουν. Ωστόσο, οι μήνες αβεβαιότητας που προηγήθηκαν επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές τους αποφάσεις και αλλάζουν την πεποίθηση ότι, η τιμή είναι βασικός παράγοντας για τις κρατήσεις”, δήλωσε ο Ariane Gorin, πρόεδρος της Expedia for Business, του Expedia Group.

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι άνθρωποι επιθυμούν να κάνουν κράτηση σε παρόχους ταξιδιωτικών υπηρεσιών που εμπιστεύονται και που θα τους προσφέρουν εμπειρίες με ασφάλεια και προστασία των χρημάτων τους.

Βελτιωμένες προοπτικές για το 2021 και μετά

Παρά την περίοδο αβεβαιότητας, τα ταξίδια αποτελούν προτεραιότητα για τους ανθρώπους. Σύμφωνα με την έρευνα πάνω από το ένα τρίτο (34%) των ταξιδιωτών διαθέτουν αυξημένους ταξιδιωτικούς προϋπολογισμούς τώρα, σε σύγκριση με το 2020. Στην πραγματικότητα, σχεδόν ένας στους πέντε ερωτηθέντες παγκοσμίως (18%) προβλέπει ότι τα ταξίδια θα είναι η δραστηριότητα στην οποία θα ξοδέψουν τα περισσότερα χρήματα το 2021, ισοδύναμα με άλλες μεγάλες δαπάνες, όπως η ανακαίνιση σπιτιού (18%), η ψυχαγωγία (12%), η αγορά ή φροντίδα αυτοκινήτου (11%) και η υγειονομική περίθαλψη (11%). Επιπλέον, περισσότερο από το ένα τρίτο (36%) δηλώνουν ότι θα αντάλλασσαν μια αύξηση μισθών με περισσότερες ημέρες διακοπών.

Οι ταξιδιώτες σκέφτονται διαφορετικά για τη συχνότητα και τη διάρκεια των ταξιδιών. Το 60% των συμμετεχόντων στην έρευνα εγχώρια ταξίδια για το άμεσο μέλλον, ωστόσο σχεδιάζουν πιο συχνές αποδράσεις, με σχεδόν τους μισούς (41%) να επιθυμούν περισσότερα και πιο σύντομα σε διάρκεια ταξίδια. Οι προοπτικές για διεθνή ταξίδια βελτιώνονται επίσης, με περισσότερο από το ένα τέταρτο (27%) των ταξιδιωτών να εξετάζουν κάποιο ταξίδι στο εξωτερικό, τον επόμενο χρόνο. Στην πραγματικότητα, σχεδόν τα τρία τέταρτα (71%) των ταξιδιωτών αισθάνονται άνετα με το να επιδείξουν το πιστοποιητικό εμβολιασμού τους για να ταξιδέψουν διεθνώς.

Η έρευνα αποτυπώνει, επίσης, την τάση των ταξιδιωτών να επιλέγουν προορισμούς στους οποίους δεν έχουν ταξιδέψει στο παρελθόν (75%), αλλά και τον προσανατολισμό τους σε νέες μορφές μεταφοράς (το 52%). Επίσης, το 22% των ταξιδιωτών αναζητά εμπειρίες ζωής για το επόμενο ταξίδι.

Οι αποφάσεις αντικατοπτρίζουν τις προσωπικές αξίες

Ο δείκτης Traveler Value Index αποκαλύπτει ότι, οι ταξιδιώτες συνεχίζουν να λαμβάνουν αποφάσεις με βάση τις προσωπικές τους αξίες. Στο πλαίσιο αυτό, σχεδόν τρεις στους πέντε (59%) να είναι πρόθυμοι να πληρώσουν υψηλότερα τέλη για να κάνουν το ταξίδι τους πιο βιώσιμο.

Επιπλέον, η πλειοψηφία (65%) είναι πιο πιθανό να κάνει κράτηση με ταξιδιωτικούς παρόχους που έχουν πολιτικές χωρίς αποκλεισμούς, φιλικές απέναντι σε ανθρώπους διαφορετικού χρώματος, στην κοινότητα ΛΟΑΤΚΙ και σε ανθρώπους με κινητικά προβλήματα.

Η υγεία και η οικονομική ασφάλεια κορυφαίες προτεραιότητες

Ο δείκτης αξιολόγησε τους παράγοντες που διαμορφώνουν τις αποφάσεις ταξιδιωτικής κράτησης, οι οποίοι είναι:

-Η δυνατότητα πλήρους επιστροφής χρημάτων εάν αλλάξουν τα σχέδιά τους.
-Η άτυπη, χαμηλή τιμολόγηση που προκαλείται από τη χαμηλή ζήτηση κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
-Ανέπαφες εμπειρίες όπως online check-in ή ψηφιακές κάρτες επιβίβασης, κ.ο.κ..
-Πολιτικές φιλικές προς το περιβάλλον, όπως μειωμένη χρήση πλαστικών, και επιλογή τροφίμων και προϊόντων τοπικής προέλευσης.
-Βελτιωμένες διαδικασίες καθαρισμού και απολύμανσης.
-Ευέλικτες πολιτικές για την αλλαγή κρατήσεων.
-Οφέλη πρώτης κατηγορίας και αναβάθμιση.

Η οικονομική ασφάλεια και η ασφάλεια γενικά κατατάσσονται ως οι υψηλότερες προτεραιότητες για τους ταξιδιώτες καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού, ενώ η τιμή δεν φαίνεται να καθοδηγεί τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Έτσι, πάνω από ένας στους τέσσερις ταξιδιώτες εκτιμούν θεωρούν πιο σημαντική τη δυνατότητα επιστροφής χρημάτων, ιδιαίτερα από τις αεροπορικές εταιρίες (26%) και την ενοικίαση διακοπών (26%), ακολουθούμενες από την αναβαθμισμένη καθαριότητα και απολύμανση. Τα αποτελέσματα υπογραμμίζουν την ανάγκη για τους παρόχους ταξιδιών να κοινοποιούν τις πολιτικές ακύρωσης και τα μέτρα καθαριότητας για να καθησυχάσουν τους πελάτες τους και να οικοδομήσουν σχέσεις εμπιστοσύνης.

Ο ταξιδιωτικός δείκτης δείχνει επίσης διαφορές στα χαρακτηριστικά των ταξιδιωτών, ανά ηλικιακή ομάδα, υποδεικνύοντας ότι οι νεότεροι σε ηλικία είναι λιγότερο επικεντρωμένοι στην τιμή και την επιστροφή χρημάτων. Αυτά περιλαμβάνουν:

Για τα ξενοδοχεία και τα ενοικιαζόμενα καταλύματα, η σημασία στη δυνατότητα πλήρους επιστροφής χρημάτων αυξάνεται  με την ηλικία. Ωστόσο, οι ταξιδιώτες κάτω των 40 ετών στις Η.Π.Α. και την Ιαπωνία κατατάσσουν τον βελτιωμένο καθαρισμό ως τον πιο σημαντικό παράγοντα για τις κρατήσεις ξενοδοχείων, ενώ, επίσης, θεωρούν πιο σημαντικές τις ανέπαφες διαδικασίες και τα προνόμια premium.

Οι αποφάσεις για τα αεροπορικά ταξίδια διαμορφώνονται επίσης από την οικονομική ασφάλεια, με περισσότερο από το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων (26%) να θεωρούν πιο σημαντικό παράγοντα των διακοπών τους την πλήρη επιστροφή χρημάτων. Ωστόσο, οι ταξιδιώτες που ανήκουν στην κατηγορία των millennials  και των Gen Z, ή οι ταξιδιώτες κάτω των 40 ετών,δίνουν μεγαλύτερη αξία στις ανέπαφες διαδικασίες, στα οφέλη της πρώτης θέσης και στις φιλοπεριβαλλοντικές πολιτικές σε σύγκριση με τους μεγαλύτερους σε ηλικία ταξιδιώτες.

Οι millennials της Βόρειας Αμερικής, ή εκείνοι που γεννήθηκαν μεταξύ 1981 και 1996, εκτιμούν την ευελιξία στις αποφάσεις ενοικίασης αυτοκινήτων, κατατάσσοντας τη δυνατότητα της αλλαγής στη δεύτερη θέση να κάνουν αλλαγές δεύτερη.

Οι επιβάτες κρουαζιέρας είναι οι μόνοι ερωτηθέντες από πολλές χώρες, που κατατάσσουν τη χαμηλή τιμή ως τον βασικότερο παράγοντας επιλογής ταξιδιού. Ωστόσο, οι ταξιδιώτες της Βόρειας Αμερικής, που ανήκουν στην κατηγορία των Gen Z, ή εκείνοι που γεννήθηκαν από το 1997 και μετά, κατατάσσουν τις φιλικές προς το περιβάλλον πολιτικές στη δεύτερη θέση, αποδεικνύοντας ότι οι νεότερες ηλικιακές ομάδες ενδιαφέρονται για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των ταξιδιωτικών τους επιλογών, εκτός από την τιμή.

ksd
adv
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *