Expedia

Expedia: «Το παιχνίδι του best booking έχει σχεδόν τελειώσει»

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ

Σύμφωνα με τον επικεφαλής ενός από τους μεγαλύτερους παίκτες σε online ταξίδια, η μάχη για το ποιος κερδίζει το παιχνίδι κρατήσεων, θα γίνει σύντομα παρελθόν. «Αν κοιτάξω το μέλλον, ο πόλεμος για την καλύτερη εμπειρία κράτησης είναι σχεδόν τελειωμένος», λέει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της, Expedia,  Mark Okerstrom, μιλώντας στο πρώτο Research Summit, στο Σαν Φρανσίσκο την περασμένη εβδομάδα.

Για τη Expedia, η ερώτηση γίνεται πως να αλλάξετε την εμπειρία από το να εστιάζετε σε πελάτες με γνώμονα τα κλικ. Η έρευνα, λέει ο Okerstrom, είναι κρίσιμη για την κατανόηση των πελατών της Expedia. Όπως είπε χαρακτηριστικά, “…η εμπειρία της κράτησης είναι πλέον απολύτως τυποποιημένη. Η καινοτομία και τα αποτελέσματα δεν αφορούν πλέον την αλλαγή του πεδίου στο οποίο εισάγει κάποιος την πιστωτική του κάρτα, όπως συνέβαινε στο παρελθόν. Σε αυτές τις αλλαγές πλέον, οι αποδόσεις είναι πολύ μειωμένες. Η καινοτομίαξεκινάει με τη δημιουργία ενός πραγματικού οράματος και μιας πραγματικής άποψης για το ποιο θα μπορούσε να είναι το μέλλον μέσα και από την ανάπτυξη τεχνολογιών όπως η τεχνητή νοημοσύνη”.

Η Expedia έχει τη δυνατότητα να καινοτομεί και να μαθαίνει επειδή έχει πρόσβαση σε μεγάλα μεγέθη δεδομένων και σε αντίθεση με κάποιο άλλους online παρόχους, όπως το Apple Store, μπορεί να παρουσιάζει εκατοντάδες διαφορετικές εκδόσεις του καταστήματός της ταυτόχρονα.

Ένα ερώτημα που παραμένει είναι πως η Expedia κάνει την έρευνά της τοπικά σε αγορές σε όλο τον κόσμο.

«Εξετάζουμε το τι κάναμε στις ΗΠΑ, και αν δεν το έχουμε αντιγράψει ή κάνει το καλύτερο σε κάθε σημαντική αγορά σε όλο τον κόσμο, δεν έχουμε εκπληρώσει τον στόχο μας», λέει ο Okerstrom.

Κοιτάζοντας πίσω τα πρώτα 20 χρόνια της ύπαρξης του ΟΤΑ, ο Okerstrom λέει ότι ο στόχος για την περίοδο ήταν κατά κύριο λόγο να τεθεί η δύναμη της κράτησης στα χέρια των ατόμων.

Σχετικά με τον ανταγωνισμό

«Είναι δύσκολο να αλλάξουμε το DNA κάθε εταιρείας. Αν κοιτάξετε τη TripAdvisor, είναι δύσκολο για αυτούς. Όταν δημιουργείται μια επιχείρηση για τους ανθρώπους που γράφουν σχόλια δωρεάν- πως αλλάζει αυτή η δυναμική; Πώς η κράτηση αλλάζει το DNA της;», επισημαίνει.

ΠΗΓΗ

Tagged

1 σχόλιο στο “Expedia: «Το παιχνίδι του best booking έχει σχεδόν τελειώσει»

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *