Έντονο ενδιαφέρον για μια σειρά από διεθνείς προορισμούς, συμπεριλαμβανομένων διαφόρων πόλεων στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού (APAC), δείχνουν ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο, στο “στόχαστρο” των οποίων βρίσκεται την προσεχή, καλοκαιρινή περίοδο το Παρίσι, λόγω της διεξαγωγής των Ολυμπιακών Αγώνων, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του Expedia Group.
Ειδικότερα, το τέταρτο τρίμηνο του 2023, οι αναζητήσεις για διαμονή στο Παρίσι, τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του 2024, εμφανίζονται αυξημένες πάνω από 20%.
Πιο συγκεκριμένα, οι αναζητήσεις για διαμονή μεταξύ 26 Ιουλίου και 11 Αυγούστου 2024, έδειξαν ότι η αναμενόμενη διάρκεια παραμονής αυξήθηκε για τους επισκέπτες σε κάθε περιοχή, με αιχμή του δόρατος την αύξηση κατά σχεδόν 25% σε ετήσια βάση μεταξύ των ταξιδιωτών που σχεδιάζουν να επισκεφθούν το Παρίσι από τη Βόρεια Αμερική (NORAM) και τη Λατινική Αμερική (LATAM).
Αυτή η αύξηση στη διάρκεια παραμονής δείχνει ότι οι επισκέπτες σκοπεύουν να παραμείνουν στο Παρίσι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, προσφέροντας ευκαιρίες στις τοπικές επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένων των ξενοδοχείων, να βρεθούν μπροστά στους ταξιδιώτες καθώς σχεδιάζουν τα ταξίδια τους στην Πόλη του Φωτός.
O όμιλος Expedia Group προβλέπει ένα encore του “τουρισμού περιοδειών” το 2024, με σχεδόν το 70% των ταξιδιωτών να είναι πιο πιθανό από ποτέ να ταξιδέψουν για μια συναυλία εκτός της γενέτειράς τους.
Πώς θα αξιοποιήσουν αυτή την τάση τα ξενοδοχεία
Η αξιοποίηση της εγγενούς διαφήμισης μπορεί να βοηθήσει την ξενοδοχειακή επιχείρηση να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό και να αυξήσει την προβολή στους ταξιδιώτες, χρησιμοποιώντας στοχευμένες διαφημίσεις.
Η συμπερίληψη του μάρκετινγκ για κινητά τηλέφωνα ως μέρος της διαφημιστικής στρατηγικής των ξενοδοχείων μπορεί να αναβαθμίσει το περιεχόμενό τους στους ταξιδιώτες που κάνουν αναζήτηση και κράτηση από τα τηλέφωνά τους.
Οι πόλεις με τη μεγαλύτερη αύξηση στις αναζητήσεις
Έπειτα από μια αρχική πιο αργή ανάκαμψη μετά την πανδημία, παρατηρείται μια σημαντική αύξηση του ενδιαφέροντος για την περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού (APAC) τα τελευταία τρίμηνα. Το 4ο τρίμηνο του 2023, αρκετές πόλεις της περιοχής σημείωσαν μεγάλη αύξηση του όγκου των αναζητήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο, σε ετήσια βάση, με την Γκουανγκζού να παρουσιάζει αύξηση κατά 85% και το Χονγκ Κονγκ και η Σαγκάη κατά 35%.
Επίσης, έντονο ενδιαφέρον υπάρχει για την APAC από τους ταξιδιώτες από την Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (ΕΜΕΑ), οι οποίοι οδήγησαν σε αύξηση 70% και 50% σε ετήσια βάση στις αναζητήσεις για την Οσάκα και το Κιότο, αντίστοιχα.
Οι ταξιδιώτες της Λατινικής Αμερικής έδειξαν επίσης ενδιαφέρον για την Ιαπωνία, σημειώνοντας αύξηση κατά 85% σε ετήσια βάση στις αναζητήσεις για το Τόκιο, ενώ οι ταξιδιώτες της APAC σημείωσαν διψήφια αύξηση σε ετήσια βάση στις αναζητήσεις για αρκετές κινεζικές πόλεις, όπως η Σενζέν και το Μακάο.
Οι ταξιδιώτες της Βόρειας Αμερικής παρουσίασαν επίσης αξιοσημείωτες αυξήσεις του όγκου των αναζητήσεων σε ετήσια βάση για την Γκουανγκζού (65%), το Κιότο (55%) και την Οσάκα (50%).
Οι προορισμοί με ζεστό καιρό γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς
Εξετάζοντας τους προορισμούς με τις περισσότερες αναζητήσεις για το τέταρτο τρίμηνο του 2023, διαπιστώθηκε ότι καθώς οι θερμοκρασίες μειώνονταν στο βόρειο ημισφαίριο, οι ταξιδιώτες επέλεγαν αποδράσεις σε προορισμούς με ζεστό καιρό.
Ηλιόλουστες τοποθεσίες όπως το Ορλάντο, το Μαϊάμι και η Πούντα Κάνα ανέβηκαν στην κατάταξη των προορισμών με τις περισσότερες αναζητήσεις παγκοσμίως.
Το Κανκούν και το Φορτ Λόντερντεϊλ ανέβηκαν επίσης στην κατάταξη των προορισμών με τις περισσότερες αναζητήσεις για την NORAM και το Μπουένος Άιρες ανέβηκε στο Νο. 5 για την LATAM.
Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες που αναζητούν τροπικούς προορισμούς αυξήθηκαν κατά τη διάρκεια του 4ου τριμήνου -με τριψήφια ποσοστά αύξησης σε τριμηνιαία βάση στις αναζητήσεις από τις ΗΠΑ προς την Αγία Λουκία, την Αρούμπα και το Κουρασάο.
Οι ταξιδιώτες κάνουν κράτηση νωρίς
Κατά τη διάρκεια του 4ου τριμήνου του 2023 παρατηρήθηκε ότι οι ταξιδιώτες προγραμματίζουν τα ταξίδια τους πιο νωρίς. Εξετάζοντας τα τριμηνιαία μοτίβα αναζήτησης, το διάστημα 180+ ημερών παρουσίασε τη μεγαλύτερη αύξηση, σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, προσελκύοντας πάνω από 15% παγκοσμίως και σχεδόν 20% για τις εγχώριες αναζητήσεις. Αυτή η αύξηση στο “παράθυρο” αναζήτησης των 180+ ημερών οφείλεται σε αύξηση άνω του 70% στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική (EMEA) και σε αύξηση 10% στη Βόρεια Αμερική (NORAM).