Waterpark Rhodes – Φωτό από την επίσημη ιστοσελίδα του

EY: Η ψυχαγωγία στο επίκεντρο των ταξιδιωτών | Το 45% περίπου των παγκόσμιων καταναλωτών και πάνω από το 50% των Αμερικανών, ταξιδεύουν για ψυχαγωγικούς λόγους

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τα ταξίδια ψυχαγωγικού “χαρακτήρα” και οι δραστηριότητες βιωματικής ψυχαγωγίας βρίσκονται στο επίκεντρο των καταναλωτών, σύμφωνα με νέα έρευνα που δημοσίευσε η EY.

Η έρευνα για τα Μέσα & την Ψυχαγωγία (M&E) είναι η πρώτη της EY, και διερευνά τις παγκόσμιες στάσεις των καταναλωτών απέναντι στις δραστηριότητες βιωματικής ψυχαγωγίας, όπως κρουαζιέρες, θεματικά πάρκα, τοπικές εκδηλώσεις, αθλητικές εκδηλώσεις, ζωντανές παραστάσεις, καζίνο και θέρετρα.

Η έρευνα διεξήχθη τον Απρίλιο και πραγματοποιήθηκε σε 4.000 καταναλωτές στις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Δυτική Ευρώπη και την Ασία-Ειρηνικό.

Τα βασικά ευρήματα της μελέτης σχετικά με τα ταξίδια περιλαμβάνουν:

– Το 44% των παγκόσμιων καταναλωτών και το 52% των Αμερικανών ταξιδεύουν ειδικά για ψυχαγωγία.

– Οι κρουαζιέρες παρουσιάζουν υψηλές δαπάνες και ικανοποίηση: Το 61% των επιβατών κρουαζιέρας ξοδεύουν 1.000 και πλέον δολάρια και το 86% αναφέρει ότι οι εμπειρίες ανταποκρίθηκαν ή ξεπέρασαν τις προσδοκίες τους.

– Οι αναβαθμίσεις είναι ο κανόνας: Οι μισοί καταναλωτές που αγόρασαν κρουαζιέρες ή εισιτήρια θεματικών πάρκων πλήρωσαν επίσης για premium προσθήκες.

– Οι νέοι ταξιδιώτες επιθυμούν περισσότερα: Η Gen Z και οι Millennials δίνουν προτεραιότητα σε εμπειρίες τεχνολογίας, ευεξίας και παιχνιδιού -ειδικά σε κρουαζιέρες και καζίνο.

– Βιώσιμα χαρακτηριστικά: Το 69% των καταναλωτών είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν επιπλέον για τρόφιμα που προέρχονται από την τοπική παραγωγή και για τη συμβολή στις τοπικές κοινότητες (67%). Οι νεότερες γενιές είναι διατεθειμένες να πληρώσουν 26% εκατό επιπλέον για βιώσιμα χαρακτηριστικά, αν και ανήκουν γενικά στη χαμηλότερη κοινωνικοοικονομική ομάδα.

O ρόλος της τεχνολογίας

Περαιτέρω πληροφορίες προκύπτουν σχετικά με το ρόλο της τεχνολογίας, την οποία όλοι οι καταναλωτές -συμπεριλαμβανομένων των μεγαλύτερων ηλικιακά ομάδων- αναδεικνύουν ως σημαντικό παράγοντα για τη βελτίωση της εμπειρίας ψυχαγωγίας.

Οι τρεις ψηφιακές δυνατότητες που οι καταναλωτές παγκοσμίως θεωρούν πιο χρήσιμες είναι η ψηφιακή έκδοση εισιτηρίων, οι χάρτες και τα εργαλεία εύρεσης διαδρομής, καθώς και οι ανέπαφες πληρωμές και το check-in.

Η επιθυμία των νεότερων γενεών για ταχύτητα και αποτελεσματικότητα καθιστά την τεχνολογία ιδιαίτερα ζωτικής σημασίας γι’ αυτές: Τα δύο τρίτα (66%) των ερωτηθέντων της γενιάς Z σχεδιάζουν να αγοράσουν γρήγορα εισιτήρια ή/και εισιτήρια προτεραιότητας για θεματικά πάρκα το επόμενο έτος, σε σύγκριση με το 59% όλων των καταναλωτών.

Σημείο αναφοράς το κόστος

Το συνολικό κόστος και η σχέση ποιότητας-τιμής αναδεικνύεται ως ο σημαντικότερος παράγοντας για τους καταναλωτές παγκοσμίως (59%) όταν επιλέγουν μια δραστηριότητα ψυχαγωγίας. Όπως αναμενόταν, τα άτομα με χαμηλότερο εισόδημα ήταν πιο ευαίσθητα στην τιμή από ό,τι τα άτομα με υψηλότερο εισόδημα.

Οι καταναλωτές παγκοσμίως αναφέρουν επίσης το υψηλό κόστος/έξοδα ως τον μεγαλύτερο αποτρεπτικό παράγοντα για την απόλαυση (52%), πριν από τον συνωστισμό και τους μεγάλους χρόνους αναμονής (και τα δύο 42%).

Ο Javi Borges, επικεφαλής του τομέα ΜΜΕ και Ψυχαγωγίας (M&E) της EY Global και της EY Americas, δήλωσε: “Σε μια εποχή παγκόσμιας οικονομικής και γεωπολιτικής αναταραχής, η έρευνά μας δείχνει ότι η επιθυμία των καταναλωτών για καθηλωτικές, ζωντανές εμπειρίες ψυχαγωγίας είναι τόσο ισχυρή όσο ποτέ -και ενδεχομένως να γίνεται ολοένα και ισχυρότερη”.

Και πρόσθεσε: “Για τους παρόχους που προσφέρουν αυτές τις εμπειρίες, αυτή η ισχυρή ζήτηση παρουσιάζει μεγάλες ευκαιρίες. Αλλά για να αποκομίσουν όλα τα οφέλη, θα πρέπει να κατανοήσουν τα διαφορετικά κίνητρα και τις προτιμήσεις των καταναλωτών – και να ευθυγραμμίσουν τις προσπάθειές τους, αναλόγως, συμπεριλαμβανομένης της αποτελεσματικής χρήσης της τεχνολογίας προκειμένου να ανταποκριθούν στις αυξανόμενες προσδοκίες”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *