money tourism copyright photo
© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

F. Joussen: Κάναμε λάθη, ζητώ συγγνώμη | ΕΠΙΣΤΟΛΗ | Τι αναφέρει για τις προκαταβολές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με μία επιστολή μεστή νοημάτων, με την ευκαιρία των εορτών του νέου χρόνου, προς τους συνεργάτες και προμηθευτές του ταξιδιωτικού κολοσσού, ο διευθύνων σύμβουλος της TUI Fritz Joussen, εκφράζει την αισιοδοξία του για το 2021, αναγνωρίζει ότι έγιναν λάθη στην διαχείριση της πανδημίας και ζητά συγγνώμη από τους προμηθευτές – συνεργάτες ξενοδόχους, με τους οποίους συνεργάζεται ο όμιλος.

Η επιστολή Joussen, την οποία αποκαλύπτει το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, εστάλη την 1η Ιανουαρίου 2021 και περιλαμβάνει αναφορά και στις προκαταβολές που έχουν δοθεί στους ξενοδόχους.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Joussen, “Σχεδόν κανένας τομέας της οικονομίας δεν χτυπήθηκε από την πανδημία όσο ο Τουρισμός μέχρι σήμερα. Η TUI χτυπήθηκε επίσης σκληρά από την πανδημία. Τα τελευταία χρόνια έχουμε αναπτυχθεί επιτυχώς και είμαστε μια υγιής εταιρεία. Ξεκινήσαμε επίσης το έτος 2020 με ένα ρεκόρ κρατήσεων. Στη συνέχεια ήρθε η πανδημία. Μείωσε τον παγκόσμιο Τουρισμό σε μηδενικά επίπεδα, ταχύτατα. Και άλλαξε την επιχείρησή σας, όπως και την δική μας, με πολύ δραστικό τρόπο. Δεν ήταν και δεν είναι εύκολη στιγμή για κανέναν στη βιομηχανία μας”.

Στη συνέχεια ο CEO της TUI, αναφέρεται στις ενέργειες του ομίλου στην διάρκςια του πρώτου lockdown, υπογραμμίζοντας: “Τις ημέρες και τις εβδομάδες μετά το κλείδωμα του Μαρτίου, η πλήρης προσοχή μας ήταν στον επαναπατρισμό των πελατών μας. Ακολούθησαν μήνες αβεβαιότητας. Οι κρατικοί ταξιδιωτικοί περιορισμοί οδήγησαν σε εκατομμύρια ακυρώσεις. Η TUI έπρεπε να επιστρέψει δισεκατομμύρια ευρώ στους πελάτες”.

Και περνά στο μείζον θέμα των πληρωμών των ξενοδοχείων, υπογραμμίζοντας: “Και, φυσικά, έπρεπε επίσης να διαχειριστούμε τις πληρωμές στους συνεργάτες μας στους προορισμούς. Παρόλο που θέλαμε να σας προσφέρουμε όσο το δυνατόν περισσότερη σταθερότητα και αξιοπιστία, το 2020 έπρεπε επίσης να λάβουμε μερικές φορές δύσκολες αποφάσεις, που σας επηρέασαν ως συνεργάτες μας. Στο απόγειο της κρίσης, η εξασφάλιση ρευστότητας ήταν ζωτικής σημασίας για την TUI και πολλές επιχειρήσεις που συνδέονται άμεσα και έμμεσα με εμάς. Ξέρω ότι υπήρχε κριτική για μας και απογοήτευση. Συνολικά, η TUI κατέβαλλε σημαντικές προκαταβολές σε επιχειρηματικούς εταίρους και ξενοδοχεία στους προορισμούς για το 2020. Στις περισσότερες περιπτώσεις, είναι ακόμη σημαντικά υψηλότερες από αυτές που αργότερα θα μπορούσαν να καλυφθούν και καλύφθηκαν από  υπηρεσίες διακοπών κατά τη διάρκεια της εφετινής σεζόν. Συχνά, ωστόσο, έπρεπε να βασιστούμε σε μεγάλο βαθμό στην υπομονή και την ευελιξία των συνεργατών μας. Κάναμε επίσης λάθη κατά τη διάρκεια αυτής της πανδημίας του αιώνα. Ζητώ συγγνώμη για όποια ενέργεια έβαλε σε πίεση την συνεργασία μας”.

ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ JOUSSEN, ΕΔΩ.

Και καταλήγει ο Fritz Joussen, ευχαριστώντας τους ξενοδόχους, ως εξής: “Σας λέω ευχαριστώ σε εσάς και το προσωπικό σας για όλα αυτά που έχουμε κάνει καλά μαζί σε αυτήν την εξαιρετικά δύσκολη χρονιά. Η κατανόηση και η πίστη σας σε αυτή τη δύσκολη χρονιά ήταν πολύτιμες για εμάς. Προσβλέπουμε τώρα σε μια νέα χρονιά και βλέπουμε φως στο τέλος της σήραγγας, παρόλο που βρισκόμαστε στη μέση ενός δεύτερου πανδημικού κύματος στα τέλη του έτους. Υπάρχουν πλέον αξιόπιστες εξετάσεις – tests, και έχουν υπάρξει αποτελεσματικά εμβόλια από τα τέλη Δεκεμβρίου. Ελπίζω ότι θα χρησιμοποιήσουμε όλες τις ευκαιρίες το νέο έτος για να επιστρέψουμε στα ανοιχτά σύνορα το συντομότερο δυνατό. Η TUI θα συνεχίσει να εργάζεται σκληρά για αυτό τους επόμενους μήνες. Οι άνθρωποι θέλουν να ταξιδέψουν, η ζήτηση παραμένει ανέπαφη. Η πανδημία δεν το άλλαξε αυτό. Αντίθετα: Μετά από μια περίοδο απαγόρευσης των ταξιδιών, ο Τουρισμός θα επανέλθει ισχυρότερος. Η TUI είναι πολύ καλά τοποθετημένη και προετοιμασμένη για την εποχή μετά την πανδημία. Και θέλουμε να κάνουμε ότι μπορούμε, μαζί σας, για να μπορέσουμε σύντομα να καλωσορίσουμε τους παραθεριστές πίσω σε ξενοδοχεία, κλαμπ, θέρετρα και κρουαζιερόπλοια. Σας ευχαριστούμε που είστε πιστοί στην TUI. Παρ ‘όλες τις προκλήσεις, ας ξεκινήσουμε τη νέα χρονιά με αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία”.

Η επιστολή

Η επιστολή του Fritz Joussen, έχει ως εξής:

Dear partners and friends of TUI,

Hardly any sector of the economy has had to struggle with the pandemic as much as tourism to this day.

TUI was also hit hard by the pandemic.

In recent years we have grown successfully and have been a healthy company. We also started the year 2020 with a record number of bookings. Then came the pandemic. It slowed down global tourism to zero at full speed. And it changed your business, as well as ours, in a very drastic way. It was not and is not an easy time for anyone in our industry.
In the days and weeks following the March lockdown, our full attention was on repatriating our guests. Months of uncertainty followed. Government travel restrictions led to millions of cancellations. TUI had to repay billions in customer money. And, of course, we also had to manage payments to our partners in the destinations. Even though we wanted to offer you as much stability and reliability as possible, in 2020 we also had to make sometimes difficult trade-offs and decisions that also affected you as our partners. At the height of the crisis, securing liquidity was crucial for TUI and many businesses that are directly and indirectly linked to us.

ksd Joussen
adv

I know there was criticism of us and disappointment.

In total, TUI made substantial advance payments to business partners and hotels in the destinations for 2020. In most cases, they were even significantly higher than what later on could be delivered in terms of holiday services over the year. Often, however, we have had to rely heavily on the patience and flexibility of our partners. We have also made mistakes during this pandemic of the century.

I apologise whenever we have put a strain on our partnership.

I say thank you to you and your staff for all that we have done well together in this extraordinary year. Your understanding and loyalty during this difficult year have been very valuable to us.

We are now looking ahead to a new year and see light at the end of the tunnel, even though we are in the middle of a second pandemic wave at the turn of the year. Reliable tests are now available and effective vaccines have been applied since the end of December. I hope we will use all opportunities in the new year to return to open borders as soon as possible.

TUI will continue to work hard for this in the coming months. People want to travel, demand is still intact. The pandemic has not changed this. On the contrary: After a period in which borders experienced an unwanted renaissance, tourism will come back stronger.

money tourism copyright
money tourism copyright photo

TUI is very well positioned for the time after the pandemic. And we want to do everything we can together with you to soon be able to welcome holidaymakers back to hotels, clubs, resorts and cruise ships.

Thank you for being loyal to TUI.

Despite all the challenges, let us start the new year with confidence and optimism.

Here’s to a good year 2021!
With best regards to you, your families and the employees– and above all, stay healthy!”.

Tagged

1 σχόλιο στο “F. Joussen: Κάναμε λάθη, ζητώ συγγνώμη | ΕΠΙΣΤΟΛΗ | Τι αναφέρει για τις προκαταβολές

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *