FEDHATTA: Η Φέτα, ένα νέο προϊόν για τον ελληνικό Τουρισμό

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Την πανελλήνια διοργάνωση «Φέτα 2018», που θα πραγματοποιηθεί τον Σεπτέμβριο (14-16/9), στηρίζει η  Ομοσπονδία FedHATTA. Σκοπός είναι αφενός να κατοχυρωθεί το προϊόν ως καθαρά ελληνικό προϊόν (ΠΟΠ), αρχικά στη συνείδηση των Ελλήνων αλλά και όλων των καταναλωτών, και αφετέρου να δημιουργηθούν προϋποθέσεις δικτύωσης, προώθησης, κινητοποίησης νέων επιχειρηματιών.

Αυτό που διακρίνει η Ομοσπονδία FedHATTA, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, είναι μια άριστη ευκαιρία δημιουργίας ενός νέου τουριστικού προϊόντος, το οποίο υποστηρίζει έμπρακτα τον δωδεκάμηνο τουρισμό, αλλά και προωθεί σε μια ευρεία γκάμα τουριστών μια μορφή αγροτουρισμού.

Στις περιοχές που θα συμπεριληφθούν στο πρόγραμμα Δρόμοι της Φέτας, ο επισκέπτης θα έχει τη δυνατότητα να γνωρίσει γραφικούς προορισμούς, να επισκεφθεί ονομαστά τυροκομεία, να δοκιμάσει το προϊόν στον χώρο που παράγεται και να γνωρίσει τους ανθρώπους που το φτιάχνουν.

Αρχίζοντας τη δημιουργία των Δρόμων της Φέτας από την Ελασσόνα, με το φυσικό κάλλος, και φυσικά τον Όλυμπο (περιοχή παραγωγής της φέτας), ανακαλύπτονται τομείς που καλύπτουν ένα μεγάλο εύρος ενδιαφερόντων για τους επισκέπτες της χώρας μας: Ιστορία, Πολιτισμός, Μύθος, Περιήγηση, Δραστηριότητες…

Με εμπιστοσύνη στο όραμα των διοργανωτών, η Ομοσπονδία εκτιμά ότι σύντομα θα μπορούμε να παρουσιάσουμε αυτό το σημαντικό εργαλείο στους επαγγελματίες του τουρισμού της Ελλάδας, αλλά και του εξωτερικού.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *