fed

fedHATTA: Να επιλυθούν άμεσα οι εκκρεμμότητες που χρονίζουν στον κλάδο

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

“Ο κλάδος των τουριστικών γραφείων έχει κουραστεί να διεκδικεί τα αυτονόητα, με αιτήματα που έχουν λογική και συνέπεια, και να μην εισακούγεται ποτέ για ζητήματα που σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες είναι από καιρό λυμένα”.

Αυτό αναφέρει σε ανακοίνωσή της η fedHATTA και συνεχίζει χαρακτηριστικά: “Δεν γίνεται να είμαστε πάντοτε αυτοί που μένουν πίσω, ενώ η λογική δείχνει προς συγκεκριμένη κατεύθυνση, και για τον λόγο αυτόν ζητάμε εδώ και τώρα:

  • Να αναθεωρηθεί άμεσα η πρόβλεψη του άρθρου 7 της Κ.Υ.Α. υπ’ αρ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 40381/27.06.2020, σύμφωνα με την οποία στα τουριστικά λεωφορεία εξακολουθεί να επιτρέπεται η μεταφορά επιβατών μέχρι ποσοστού εξήντα πέντε (65%) της πλήρους ικανότητάς τους. Ο περιορισμός αυτός δεν υφίσταται σε καμία άλλη ευρωπαϊκή χώρα και δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στον τουρισμό και στα τουριστικά γραφεία, τα οποία προσπαθούν να προσαρμόσουν τα γκρουπ των οργανωμένων ταξιδιών τους στον συγκεκριμένο κανόνα με σημαντική επιπλέον οικονομική επιβάρυνση και χωρίς πραγματικό αντικειμενικό λόγο. Οι ταξιδιώτες που συμμετέχουν στο ίδιο οργανωμένο ταξίδι, αν δεν ταξιδεύουν όλοι μαζί με το ίδιο τουριστικό λεωφορείο, θα είναι πάντως μαζί σε όλες τις άλλες δραστηριότητες του ταξιδιού. Δεν εξασφαλίζεται επομένως η προστασία τους με την απαίτηση για πληρότητα μέχρι 65% του τουριστικού λεωφορείου, η οποία μάλιστα θα εξακολουθήσει να ισχύει μέχρι τις 12 Ιουλίου 2020 και είναι άγνωστο προς ποια κατεύθυνση θα κινηθεί στη συνέχεια. Η επιτρεπτή πληρότητα πρέπει να επιστρέψει άμεσα στο 100% της ικανότητας των λεωφορείων.Για την επιτυχημένη επανεκκίνηση του τουρισμού της χώρας μας είναι ανάγκη να υπάρχει σταθερότητα και να είναι γνωστά εκ των προτέρων τα ταξιδιωτικά πρωτόκολλα και όλες οι απαιτήσεις της ελληνικής Πολιτείας για το θέμα, όπως αυτό συμβαίνει με τα αντίστοιχα πρωτόκολλα των άλλων ευρωπαϊκών χωρών. Δεν είναι αποδεκτό αυτά να αλλάζουν κάθε εβδομάδα ή κάθε δεκαπέντε ημέρες, με αποτέλεσμα οι επαγγελματίες του τουρισμού να μη γνωρίζουν από πριν σε τι καθεστώς θα κληθούν να δουλέψουν για το κάθε οργανωμένο ταξίδι τους.
  • Με όμοιο τρόπο, να αναθεωρηθεί άμεσα η πρόβλεψη του άρθρου 5 της ως άνω Κ.Υ.Α, σύμφωνα με την οποία στα επιβατηγά ιδιωτικής χρήσης (Ε.Ι.Χ.) οχήματα με οδηγό (mini van) των τουριστικών γραφείων μέχρι επτά (7) θέσεων επιτρέπεται η μεταφορά τριών (3) επιβατών, πλέον του οδηγού, ενώ στα αντίστοιχα επιβατηγά οχήματα ιδιωτικής χρήσης με οδηγό οκτώ (8) ή εννέα (9) θέσεων επιτρέπεται η μεταφορά πέντε (5) επιβατών, πλέον του οδηγού, και να επιτραπεί η κατά ποσοστό 100% πληρότητα των συγκεκριμένων οχημάτων. Και στην περίπτωση αυτή, τα άτομα που ταξιδεύουν μαζί και μετακινούνται με το mini van του τουριστικού γραφείου στο πλαίσιο του οργανωμένου ταξιδιού τους, είτε είναι οικογένεια είτε συγγενείς είτε φίλοι, θα είναι μαζί σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού. Συνεπώς, η πρόβλεψη αυτή δεν προστατεύει πραγματικά τους ταξιδιώτες, ενώ τους επιβαρύνει οικονομικά και δημιουργεί αντίστοιχα προβλήματα στα τουριστικά γραφεία, που πρέπει να διαχειριστούν την κατάσταση. Το γεγονός δε ότι και αυτή η πρόβλεψη υπόκειται σε αλλαγή μετά τις 12.07.2020, η οποία δεν είναι γνωστή εκ των προτέρων, δημιουργεί προσκόμματα στην ομαλή μετάβαση”.
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *