Flybe

Flybe: Η απολογία της για τις ακυρώσεις των πτήσεων

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

H Flybe ζήτησε συγνώμη στους πελάτες της για τις ακυρώσεις των πτήσεων της Τετάρτης και δήλωσε ότι έχει θέσει σε εφαρμογή σχέδια, προκειμένου να αποφευχθούν περαιτέρω ακυρώσεις.

Ειδικότερα, η αεροπορική εταιρεία έχει επεκτείνει τις ώρες του τηλεφωνικού της  κέντρου για τους επιβάτες που πλήττονται από τις ακυρώσεις των πτήσεων.

Ακόμη, η αεροπορική εταιρεία εξέδωσε ανακοίνωση αργά το απόγευμα της Τετάρτης για να επισημάνει, ότι έχει κάνει σχέδια για να αποφευχθοουν οι περαιτέρω ακυρώσεις και είπε ακόμη, ότι όλες οι πτήσεις της θα λειτουργίσουν κανονικά την Πέμπτη.

Η δήλωση έχει ςω εξής:

«Η Flybe θα ήθελε και πάλι να απολογηθεί στους πελάτες και στους συνεργάτες της για τις αλλαγές, που σημειώθηκαν λόγω των ακυρώσεων που έγιναν την Τετάρτη 3 Απριλίου 2019.

Έχουμε θέσει τώρα σε εφαρμογή διάφορα σχέδια έκτακτης ανάγκης για την ελαχιστοποίηση των μελλοντικών αναταραχών.Η μελλοντική κατάσταση παραμένει υπό επανεξέταση και θα κάνουμε ό, τι είναι δυνατόν για να αποφύγουμε οποιαδήποτε περαιτέρω αδικαιολόγητη ταλαιπωρία για τους επιβάτες.

Οι πελάτες παρακαλούνται να παρακολουθούν τη flybe.com και τους κοινωνικούς μας ιστότοπους για νέες πληροφορίες».

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *