Focus στον τομέα των αεροπορικών μεταφορών στη Γερμανία

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του τομέα των αερομεταφορών, με την ανάπτυξη μιας εθνικής πολιτικής, καλεί τη γερμανική κυβέρνηση να επικεντρωθεί η Διεθνής Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών (IATA), δεδομένου ότι οι αερομεταφορές υποστηρίζουν τη γερμανική οικονομία με 1.120.000 θέσεις εργασίας και το ΑΕΠ με 77 δισ. ευρώ.

Ωστόσο, τα οφέλη αυτά δείχνουν να περιορίζονται εξαιτίας των επαχθών φόρων και της γενικότερης αναποτελεσματικότητας που παρατηρείται στην ευρωπαϊκή διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας. «Η ανάπτυξη μιας εθνικής πολιτικής αερομεταφορών είναι μια ευκαιρία για να αντιμετωπιστούν αυτά τα ζητήματα», είπε ο γενικός διευθυντής και διευθύνων σύμβουλος της IATA, Tony Tyler, μιλώντας στην έναρξη του Παγκοσμίου Συμποσίου Αερομεταφορών Φορτίου, που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Βερολίνο.

Για την οικοδόμηση μιας ακόμα ισχυρότερης βάσης για τις αεροπορικές εταιρίες στη Γερμανία πρέπει να αλλάξουν οι κυβερνητικές πολιτικές που σχετίζονται κυρίως με την επαχθή φορολογία, τη διασφάλιση από πλευράς κόστους των αερολιμενικών υποδομών, τη μεταρρύθμιση και τον εκσυγχρονισμό των συστημάτων διαχείρισης της εναέριας κυκλοφορίας. Συγκεκριμένα, η ΙΑΤΑ ζήτησε από τη γερμανική κυβέρνηση:

  1. Να καταργήσει το τέλος επιβιβάσεως ύψους 1 δισ. ευρώ: «Με την κατάργηση θα υπάρξει στήριξη στη δημιουργία θέσεων εργασίας, τόνωση του εμπορίου και η Γερμανία θα καταστεί πιο ελκυστικός προορισμός, τόσο για τον τομέα του τουρισμού, όσο και για τις επιχειρήσεις», δήλωσε ο Tyler.
  2. Να σταματήσουν οι περιορισμοί που ισχύουν στις νυχτερινές πτήσεις στα γερμανικά αεροδρόμια. «Η απαγόρευση του 2010 σχετικά με τις νυχτερινές πτήσεις στη Φρανκφούρτη έχει επιφέρει αύξηση στη μεταφορά εμπορευμάτων από τη Γερμανία σε άλλους ευρωπαϊκούς κόμβους εμπορευματικών αερομεταφορών. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα υψηλότερο κόστος και μεγαλύτερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Ενθαρρύνουμε τις κοινότητες, βιομηχανία και κυβέρνηση, να εργαστούν από κοινού για μια ισορροπημένη λύση», είπε ο Tyler.
  3. Να υπάρξει σαφής ενημέρωση σχετικά με το άνοιγμα του αεροδρομίου του Βραδεμβούργου. «Μετά από χρόνια καθυστερήσεων και υπερβάσεις στο κόστος, η πλήρης λειτουργία του αεροδρομίου του Βραδεμβούργου στο Βερολίνο, δεν αναμένεται πριν από το τέλος του 2017 ή ακόμη και το 2018. Για να προγραμματίσουν τις δραστηριότητές τους, οι αεροπορικές εταιρίες χρειάζεται σαφήνεια για την ημερομηνία έναρξης λειτουργίας του αεροδρομίου, αλλά και για το κόστος που θα πρέπει να πληρώσουν οι αεροπορικές εταιρίες», δήλωσε ο Tyler.
  4. Να αναλάβει τον εκσυγχρονισμό της ευρωπαϊκής διαχείρισης της εναέριας κυκλοφορίας.: «Η ευρωπαϊκή συνδεσιμότητα υποφέρει κάτω από μια κατακερματισμένη διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας, που οδηγεί σε καθυστερήσεις, αυξημένο κόστος και περιττές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Σύντομα θα κυκλοφορήσει μια έρευνα από την IATA για τον εκσυγχρονισμό της ευρωπαϊκής διαχείρισης της εναέριας κυκλοφορίας, η οποία θα μπορούσε να οδηγήσει στη δημιουργία 158.000 θέσεων εργασίας και στην τόνωση του γερμανικού ΑΕΠ κατά 45 εκατομμύρια ευρώ το έτος 2035», δήλωσε ο Tyler.
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *