Photo by Magic K on Pexels

ForwardKeys: Καλή χρονιά για αεροδρόμια και ταξιδιωτικούς λιανοπωλητές το 2023 | Ώθηση δίνουν εταιρικοί και υψηλής ποιότητας ταξιδιώτες

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ως μια καλύτερη χρονιά για τους ταξιδιωτικούς λιανοπωλητές και τα αεροδρόμια προοιωνίζεται το 2023, καθώς οι προτιμήσεις των καταναλωτών μετά την πανδημική κρίση κινούνται προς μια πιο premium κατεύθυνση, ενώ, παράλληλα, τα επαγγελματικά ταξίδια έχουν εισέλθει σε ανοδική “τροχιά”. 

Παρά την οικονομική επιβράδυνση, τα επαγγελματικά ταξίδια δείχνουν μια ανθεκτικότητα εφέτος. Την ίδια στιγμή, καθώς οι αεροπορικές εταιρίες και τα αεροδρόμια προσπαθούν να αποκαταστήσουν την αεροπορική συνδεσιμότητα με την Ασία, ορισμένα αεροδρόμια της Ανατολικής Ευρώπης κατάφεραν να τοποθετηθούν ως αξιόπιστες πύλες προς την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική. Αυτά προκύπτουν με βάση τα τελευταία στοιχεία για τα αεροπορικά εισιτήρια της εταιρίας ταξιδιωτικών δεδομένων ForwardKeys.

Ανθεκτικά τα επαγγελματικά ταξίδια το 2023

Παρά την οικονομική επιβράδυνση, τα επαγγελματικά ταξίδια βρίσκονται σε ανοδική πορεία. Αυτό είναι ένα καλό νέο για τους ταξιδιωτικούς λιανοπωλητές, τους φορείς εκμετάλλευσης αφορολόγητων ειδών και τις επωνυμίες, καθώς οι εταιρικοί ταξιδιώτες αποτελούν βασικό κοινό για τα είδη πολυτελείας στα αεροδρόμια.

Τα ενδοπεριφερειακά επαγγελματικά ταξίδια στην Ευρώπη επέστρεψαν το 2022 και τώρα ήρθε η ώρα να επιστρέψουν και τα επαγγελματικά ταξίδια στην περιοχή APAC.

Τα επαγγελματικά ταξίδια από την Ιαπωνία είναι ισχυρότερα από τα αντίστοιχα ταξίδια αναψυχής, με την Ευρώπη να προσελκύει του business ταξιδιώτες από την Ιαπωνία μέσω της Φρανκφούρτης, του Παρισιού, του Λονδίνου και της Κωνσταντινούπολης. Το αεροδρόμιο, μάλιστα, της Κωνσταντινούπολης βρίσκεται σε ισχυρή θέση στην αγορά αυτή, με αύξηση 13% το πρώτο τρίμηνο του 2023. Περισσότερο δε, από το 90%  των εισιτηρίων που κλείνονται αφορούν μεταφορές προς την Ιταλία, τη Γερμανία, τη Γαλλία και την Ισπανία.

Δύο είναι οι παράγοντες που συνεισφέρουν σε αυτή την τάση: Η χωρητικότητα θέσεων είναι πάνω από το 74% των επιπέδων του 2019 και το χαμηλότερο κόστος των αεροπορικών ναύλων, σε σύγκριση με τις πτήσεις από την Ιαπωνία προς τη Γερμανία ή τη Γαλλία, όπως εξηγεί ο Olivier Ponti, VP of Insights της ForwardKeys.

Με τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς να έχουν πλέον χαλαρώσει στην Κίνα και τη Νοτιοανατολική Ασία, νέες ευκαιρίες ανοίγονται. Σύμφωνα με τις κρατήσεις για ταξίδια το πρώτο τρίμηνο, το ποσοστό των μεμονωμένων Κινέζων ταξιδιωτών που ταξιδεύουν στο εξωτερικό αυξήθηκε από 25% το 2019 σε 40% και το ποσοστό των επιβατών που πετούν σε premium class αυξήθηκε από 10% σε 17%.

Καλά νέα για τους πωλητές αφορολόγητων ειδών και ταξιδιωτικών ειδών 

Ένας απλός λόγος για τον οποίο το 2023 έχει τη δυνατότητα να είναι ένα ισχυρό έτος κερδοφορίας για τους λιανοπωλητές και τα brands των αεροδρομίων είναι ότι οι άνθρωποι περνούν περισσότερο χρόνο στα αεροδρόμια όταν μετακινούνται. Το μερίδιο των σύντομων μετεπιβιβάσεων (δηλαδή λιγότερο από δύο ώρες), έχει μειωθεί από 44% το 2019 σε 37% το 2023. Αυτό σημαίνει ότι οι ταξιδιώτες έχουν περισσότερο χρόνο για να ψωνίσουν τώρα που οι υπηρεσίες των αεροδρομίων λειτουργούν πιο ομαλά.

Εκτός αυτού, πολλοί τείνουν επίσης να προγραμματίζουν λίγο περισσότερο χρόνο στο αεροδρόμιο πριν από την αναχώρηση, για να αποφύγουν δυσάρεστες εκπλήξεις.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *