airport

Fraport: -5,7% οι αφίξεις στα ελληνικά αεροδρόμια της εταιρίας στο 6μηνο 2022 vs 2019 | Ξεπέρασαν τα προ-πανδημικά επίπεδα τα 14 αεροδρόμια τον Ιούνιο | Σε πορεία ανάκαμψης όλα τα αεροδρόμια του ομίλου

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αυξημένη κατά 3,4% ήταν η συνολική κίνηση στα 14 ελληνικά, περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport τον Ιούνιο, σε σύγκριση με τον Ιούνιο του 2019, ξεπερνώντας για πρώτη φορά τα προ-πανδημικά επίπεδα, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία για τον Ιούνιο, που δημοσιοποίησε η Fraport. Ωστόσο στο πρώτο εξάμηνο η κίνηση είναι μειωμένη κατά 5,7% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019.

Ακόμη ανοδικά διαμορφώθηκε η κίνηση στο σύνολο των αεροδρομίων του ομίλου, ανάμεσά τους και το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης.

Σύμφωνα με τα στοιχεία Ιουνίου της Fraport, η συνολική κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια που διαχειρίζεται ο γερμανικός όμιλος αυξήθηκε σε περισσότερους από 4,6 εκατομμύρια επιβάτες τον φετινό Ιούνιο, έναντι του Ιουνίου του 2019.

Ανοδική η κίνηση στα διεθνή αεροδρόμια της Fraport

Τα αεροδρόμια του διεθνούς χαρτοφυλακίου της Fraport συνέχισαν επίσης την αναπτυξιακή τους τάση. Τον Ιούνιο του 2022, όλα τα αεροδρόμια του Ομίλου παγκοσμίως σημείωσαν αύξηση της κίνησης, με πολλά από αυτά να καταγράφουν αύξηση άνω του 100%.

Εκτός από τα ελληνικά αεροδρόμια, το αεροδρόμιο της Λιουμπλιάνας της Σλοβενίας (LJU) υποδέχθηκε 102.392 επιβάτες τον μήνα αναφοράς. Η συνδυασμένη κίνηση στα δύο βραζιλιάνικα αεροδρόμια Fortaleza (FOR) και Porto Alegre (POA) αυξήθηκε κατά 53,5% σε 937.225 επιβάτες. Το αεροδρόμιο της Λίμα (LIM) στο Περού κατέγραψε περίπου 1,5 εκατομμύρια επιβάτες τον Ιούνιο του 2022, σημειώνοντας αύξηση 81,1% από έτος σε έτος.

Στη Βουλγαρική Ριβιέρα, η συνδυασμένη κίνηση στα αεροδρόμια Fraport Twin Star του Μπουργκάς (BOJ) και της Βάρνας (VAR) αυξήθηκε σε 422.038 επιβάτες. Στο αεροδρόμιο της Αττάλειας (AYT), η κίνηση αυξήθηκε σε σχεδόν 3,9 εκατομμύρια επιβάτες τον μήνα αναφοράς.

Υπολείπεται του 2019 η επιβατική κίνηση του αεροδρομίου της Φρανκφούρτης

Η επιβατική κίνηση στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης (FRA) συνέχισε την ανοδική της τάση τον Ιούνιο του 2022. Με περίπου 5,0 εκατομμύρια επιβάτες να ταξιδεύουν μέσω του μεγαλύτερου αεροπορικού κόμβου της Γερμανίας τον Ιούνιο, η FRA πέτυχε αύξηση 181% σε ετήσια βάση, σημειώνοντας νέο μηνιαίο ρεκόρ από την έναρξη της πανδημίας.

Ωστόσο, σε σύγκριση με τον Ιούνιο του 2019, πριν από την κρίση, η επιβατική κίνηση της FRA ήταν ακόμη μειωμένη κατά 24,1% τον Ιούνιο του 2022.

Κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου 2022, η FRA υποδέχθηκε περίπου 20,8 εκατομμύρια επιβάτες, αριθμός που αντιπροσωπεύει αύξηση 220,5% σε ετήσια βάση. Η επιβατική κίνηση στη  Φρανκφούρτης μειώθηκε κατά 38,1% το πρώτο εξάμηνο του 2022, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πριν από την πανδημική κρίση του 2019.

Η εμπορευματική κίνηση στη Φρανκφούρτη συνέχισε να επιβραδύνεται τον Ιούνιο του 2022, σημειώνοντας πτώση 11,8% από έτος σε έτος. Οι κύριοι παράγοντες πίσω από αυτή τη μείωση ήταν οι περιορισμοί του εναέριου χώρου που σχετίζονται με τον πόλεμο στην Ουκρανία και τα εκτεταμένα μέτρα κατά του Covid στην Κίνα.

Οι κινήσεις των αεροσκαφών αυξήθηκαν κατά 79,3% σε ετήσια βάση, σε 35.883 απογειώσεις και προσγειώσεις τον Ιούνιο. Τα συσσωρευμένα μέγιστα βάρη απογείωσης (MTOW) αυξήθηκαν κατά 63,0% σε ετήσια βάση, σε πάνω από 2,2 εκατομμύρια μετρικούς τόνους.

Οι δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου της Fraport

Σε δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος της Fraport, Dr. Stefan Schulte, είπε: “Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2022, η επιβατική κίνηση σε πολλά από τα αεροδρόμια του Ομίλου μας αυξήθηκε ταχύτερα από ό,τι αναμενόταν. Χαιρόμαστε που οι άνθρωποι είναι πρόθυμοι να ταξιδέψουν και πάλι. Στη Φρανκφούρτη, ο αριθμός των επιβατών αυξήθηκε κατά περισσότερο από 135% τον Ιούνιο, σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους. Αυτό καταδεικνύει την ισχυρή δυναμική που οδηγεί στη ζήτηση αεροπορικών ταξιδιών. Λυπούμαστε ειλικρινά που, κατά τις περιόδους αιχμής της κυκλοφορίας, οι επιβάτες μας στη Φρανκφούρτη ενδέχεται, επί του παρόντος, να έχουν εκτεταμένους χρόνους αναμονής στους τερματικούς σταθμούς, συμπεριλαμβανομένης της παραλαβής των αποσκευών. Εργαζόμαστε σκληρά με όλους τους συνεργάτες μας για να διασφαλίσουμε ότι, μεσοπρόθεσμα, μπορούμε να προσφέρουμε ξανά τα ποιοτικά πρότυπα που αναμένουν οι επιβάτες μας”.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *