ksd photo
Ο CEO της TUI Fritz Joussen | money tourism copyright photo

Fritz Joussen: “Θα πουλήσουμε ξενοδοχεία και θα δώσουμε έμφαση στην ψηφιοποίηση και τη ρευστότητα”

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Την ψηφιοποίηση και την υψηλή ρευστότητα, έναντι της ιδιοκτησίας των ξενοδοχείων, προτιμά ο CEO της TUI, Fritz Joussen, όπως αναφέρει σε συνέντευξή του στη Frankfurter Allgemeine Zeitung.

Ο ισχυρός άντρας της TUI αναφέρει:

“Θα “χωρίσουν οι δρόμοι μας”, με μερικά περιουσιακά στοιχεία ή θα βρεθούν συνεργάτες. Έχουμε ιδιόκτητα ξενοδοχεία, πλοία και αεροσκάφη. Ωστόσο, οι πελάτες δεν ενδιαφέρονται για το ποιος είναι ο ιδιοκτήτης, αλλά για την ποιότητα των διακοπών τους”. Και προσθέτει ότι στο μέλλον ο όμιλος θα επικεντρωθεί στην διαχείριση ξενοδοχείων.

Η TUI θα πουλήσει ξενοδοχεία. “Τίποτα δεν αλλάζει στην εμπειρία των διακοπών, στις ιδιότητες των προϊόντων, στην επωνυμία και στην ποιότητα της υπηρεσίας TUI”, πιστεύει ο Joussen. “Η εμπειρία της επωνυμίας στις διακοπές πρέπει να είναι 100% TUI.”

O Joussen απορρίπτει οποιαδήποτε σύγκριση με την αποτυχημένη στρατηγική του Thomas Cook και δηλώνει:

“Εμείς θα διαχειριζόμαστε τα ξενοδοχεία. Πρόκειται για τις δικές μας επωνυμίες, στις οποίες θέτουμε και ελέγχουμε τα standards όσον αφορά την ποιότητα, τις υπηρεσίες και την τοποθεσία. Κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει εφικτό και χωρίς να είμαστε οι ιδιοκτήτες των ξενοδοχείων”. Ωστόσο, υπάρχουν και μερικές εξαιρέσεις, όπως το Πράσινο Ακρωτήρι και η Καραϊβική, όπου η TUI θα συνεχίσει να “χτίζει”, καθώς διαφορετικά δεν θα υπάρχει προσφορά.

Σχετικά με την “ψηφιοποίηση” του tour operator ο Fritz Joussen αναφέρει:

“Συνολικά θα επενδύσουμε περισσότερα στην ψηφιακή μας πλατφόρμα παρά στα περιουσιακά μας στοιχεία. Η διαδικασία ψηφιοποίησης είχε ξεκινήσει πριν την κρίση του Κορωνοϊού και επιταχύνθηκε λόγω της κατάστασης”.

ksdΗ TUI επιδιώκει να δημιουργήσει μία από τις μεγαλύτερες ψηφιακές πλατφόρμες σε όλη την Ευρώπη, ενώ τονίζεται πως η πανδημία λειτουργεί “επιταχυντικά” με αποτέλεσμα οι εταιρίες να πρέπει να αλλάξουν πιο γρήγορα σε σχέση με άλλες, πιο κανονικές, εποχές.

Ο οικονομικός αντίκτυπος της κρίσης έχει οδηγήσει στη δημιουργία ενός νέου τρόπου σκέψης και ο Fritz Joussen επισημαίνει:

“Από τα μέσα Μαρτίου καταγράψαμε μηδενικές πωλήσεις λόγω της αναγκαστικής παύσης λειτουργίας. Ήταν μία βίαιη κατάσταση. Επιπλέον, έπρεπε να δοθούν αποζημιώσεις σε πελάτες, οι οποίοι είχαν πληρώσει για τα ταξίδια τους. Για αυτό το λόγο και θα επικεντρωθούμε φέτος στην εξασφάλιση ρευστότητας”.

ksd
adv

Ο Fritz Joussen κρίνει πως το κυβερνητικό δάνειο, το οποίο ανήλθε στα 1.8 δισεκατ. ευρώ δεν είναι “επαρκές” καθώς δόθηκε στα πρώτα στάδια της κρίσης, όπου υπολογιζόταν πως το lockdown θα διαρκούσε λιγότερο. Κανείς δε γνώριζε πως η πανδημία θα συνεχίσει και για αυτό το λόγο είναι απαραίτητο να βρεθούν περαιτέρω πηγές χρηματοδότησης.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *