Joussen

Fritz Joussen : Συνεχίζει, με αμείωτους ρυθμούς, να πουλάει η Ελλάδα

ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι ισχυρές πωλήσεις ταξιδίων μεγάλων αποστάσεων και πακέτων κρουαζιέρας συνέβαλαν αποτελεσματικά στις επιδόσεις της TUI, η οποία, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλό της, Fritz Joussen, συνεχίζει να σημειώνει αξιόλογες πωλήσεις για την Ελλάδα, σημαντικά αυξημένες από πέρυσι.

Η άνοδος, μάλιστα, αυτή των πωλήσεων για τη χώρα μας, σε συνδυασμό με τις πωλήσεις σε Ισπανία και Κανάριους νήσους, βοήθησαν ώστε να αντισταθμιστεί η χαμηλότερη ζήτηση για την Τουρκία και την Αίγυπτο, όπως είπε ο κ. Joussen.

Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2017, που έκανε γνωστά ο ταξιδιωτικός οργανισμός σήμερα, η έναρξη της TUI Discovery, το καλοκαίρι του 2016, συνέβαλε σημαντικά στην αύξηση των πωλήσεων του οργανισμού στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Ο όμιλος συνολικά κατάφερε να μειώσει τις εποχιακές ζημιές της περιόδου Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου 2016, από €80,4 εκατ. σε €66,7 εκατ..

Συνολικά ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 8,5% σε €3,49 δισ., έναντι €3,21 δισ.. Λαμβάνοντας, μάλιστα, υπόψη την επίδραση των συναλλαγματικών ισοτιμιών, αυξήθηκε κατά 2,3% σε €3,29 δισ..

Βασικοί παράγοντες της αύξησης αυτής αποτελούν η αύξηση των πωλήσεων στις βόρειες χώρες και στην ανάπτυξη του τομέα της κρουαζιέρας.

Γενικά, ο τουριστικός οργανισμός είχε καλή εκκίνηση του οικονομικού έτους 2016/17, με έμφαση στα ξενοδοχεία και την κρουαζιέρα και παρουσία σε περισσότερες από 100 χώρες παγκοσμίως.

Μιλώντας σχετικά ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Fritz Joussen, δήλωσε: «Ο μετασχηματισμός της επιχείρησής μας σε έναν ολοκληρωμένο επιχειρηματικό οργανισμό στον τομέα του τουρισμού, με βάση τα δικά του ξενοδοχείου και τα brand κρουαζιέρας, που ξεκίνησε το 2014, πραγματικά αποδίδει καρπούς.

Αυτό αποδεικνύεται από την πολύ καλή απόδοση των αποτελεσμάτων του οικονομικού έτους και επιβεβαιώνεται από τα αποτελέσματα του 1ου τριμήνου του 2017, έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2016».

Ο κ. Joussen αναφέρθηκε και στην πώληση της Travelopia, που επιβεβαιώθηκε χθες το βράδυ, λέγοντας ότι «σηματοδοτεί το επόμενο στρατηγικό βήμα για την περαιτέρω ενίσχυση του προφίλ της TUI ως καθετοποιημένης τουριστικής επιχείρησης».

Παράλληλα, επισήμανε τις κατευθυντήριες γραμμές για αύξηση τουλάχιστον κατά 10% στα ετήσια έσοδα.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *