Fritz Joussen: Θετικά και το 2016

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Παρά τον αντίκτυπο των τρομοκρατικών επιθέσεων σε μια σειρά από καθιερωμένους προορισμούς διακοπών και το κλίμα τρομοκρατίας και ανασφάλειας που διαμορφώνεται στην τουριστική-ταξιδιωτική βιομηχανία, η TUI AG διατηρεί τους μακροπρόθεσμους αναπτυξιακούς της στόχους, τα επενδυτικά της σχέδια και τους οικονομικούς της σχεδιασμούς για το τρέχον έτος, όπως διαβεβαίωσε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο Ντίσελντορφ, ο διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού, Fritz Joussen.
Το αφεντικό της TUI, απευθυνόμενο προς τους δημοσιογράφους είπε ότι βασικός στόχος παραμένει η ανάπτυξη των εσόδων της τάξης του 10% κατά μέσο όρο ανά έτος, μέσα στην ερχόμενη τριετία. Διευκρίνισε δε, ότι ο στόχος αυτός βασίζεται κατά κύριο λόγο στο διευρυμένο χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων του ομίλου στην Καραϊβική, την οποία χαρακτήρισε ως ελκυστική αγορά για επενδύσεις, δεδομένου ότι τα ποσοστά αξιοποίησης των δωματίων κυμαίνονται άνω του 90%. Γενικότερα η TUI αποσκοπεί σε νέες συνεργασίες στην ξενοδοχειακή αγορά, όπως με τον ισπανικό, ξενοδοχειακό όμιλο Riu, ο οποίος επιβεβαίωσε πρόσφατα ότι αποσύρεται από την Τυνησία, έπειτα και από τη λήξη των συμβάσεων διαχείρισης την 1η Ιανουαρίου, σε 10 ξενοδοχεία στη χώρα.
Ο Joussen επιβεβαίωσε επίσης ότι η TUI σχεδιάζει να πουλήσει τη θυγατρική «τράπεζα κρεβατιών» Hotelbeds, σημειώνοντας ότι παρατηρείται έντονο ενδιαφέρον από ιδιωτικά επενδυτικά κεφάλαια και στρατηγικούς επενδυτές.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της TUI, η Hotelbeds εμφανίζει διψήφια αύξηση των εσόδων και των κερδών, τα οποία, ωστόσο, εξακολουθούν να είναι περιορισμένα και η ίδια να μην μπορεί να ανταγωνιστεί τα μεγάλα ξενοδοχειακά portals, όπως είναι το Booking.com και το Expedia. Η Hotelbeds είναι αξίας περίπου € 750 εκατομμύρια, σύμφωνα με την επενδυτική τράπεζα Morgan Stanley.
Αναφερόμενος στην Τουρκία, είπε ότι, μετά την τρομοκρατική επίθεση που σημειώθηκε την Τρίτη στην Κωνσταντινούπολη, η κατάσταση είναι εξαιρετικά «κρίσιμη» για την χώρα ως προορισμό διακοπών. Διαβεβαίωσε, ωστόσο, ότι η TUI είναι σε θέση να αντιμετωπίσει τυχόν αλλαγές στη ζήτηση.

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *