Στήσατε το website του ξενοδοχείου σας, καλείτε τους πελάτες να κάνουν Like στην σελίδα σας και ενίοτε θυμάστε να ανανεώνετε τις τιμές σας στα book-engines… Αρκούν αυτά για να φέρετε τους πελάτες σας από την οθόνη του υπολογιστή στην πόρτα του ξενοδοχείου σας; Και αν ναι, πόσο απέχει η θεωρία από την πράξη; Oι λέξεις, SEO, backlinks, Adwords, Banner, Blog, Cookie, conversion rate, pay per click, σας φαίνονται άγνωστες; Η έκθεση HORECA θα πραγματοποιήσει, στα πλαίσια της 8ης διοργάνωσής της (από 8 έως 11 Φεβρουαρίου 2013 στο Metropolitan Expo), ένα καινοτόμο event για τις νέες τεχνολογίες και τα εργαλεία που προσφέρονται στο σύγχρονο ξενοδόχο…
Στόχος της εκδήλωσης αυτής είναι να παρουσιαστούν μέσα από σύντομες διαλέξεις, workshops και διαδραστικές εφαρμογές, όλες οι νέες διαδικτυακές τεχνολογίες και υπηρεσίες που σκοπό έχουν τη μεγιστοποίηση των κρατήσεων του ξενοδοχείου και την αύξηση των πωλήσεων.
Πλήθος ειδικευμένων επαγγελματιών του διαδικτυακού marketing στον ξενοδοχειακό κλάδο θα αναπτύξουν τις παρακάτω θεματικές ενότητες:
• Ο σύγχρονος ξενοδόχος αντιμέτωπος με τα εργαλεία της νέας διαδικτυακής πραγματικότητας (Social Media, Mobile Marketing, website development).
• Συστήματα οnline κρατήσεων, διαχείριση online καναλιών και βελτιστοποίηση εσόδων.
• Ανάπτυξη και προώθηση ενός σύγχρονου ξενοδοχειακού διαδικτυακού τόπου.
Η εκδήλωση αυτή απευθύνετε κυρίως σε ιδιοκτήτες και στελέχη ξενοδοχειακών μονάδων καθώς και ιδιοκτήτες ενοικιαζόμενων διαμερισμάτων και μικρών τουριστικών μονάδων. Λόγω όμως του τεχνολογικού χαρακτήρα της, αφορά κάθε σύγχρονη επιχείρηση ακόμη και στον χώρο της εστίασης. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: horecaexpo.gr