Photo by Thais Cordeiro on Unsplash
Photo by Thais Cordeiro on Unsplash

FVW: Ανοδική πορεία για την Αίγυπτο|Σε σταθερή τροχιά η Ελλάδα|ΠΙΝΑΚΑΣ

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Αίγυπτος έχει κάνει μια θεαματική επιστροφή στο τουριστικό προσκήνιο τα τελευταία χρόνια, ενώ η Τουρκία και η Τυνησία ανέκαμψαν έντονα το περασμένο έτος, αλλά η Ισπανία έχει «πέσει», σύμφωνα με το πρόσφατα δημοσιευμένο FVW Destination Ranking 2019.

Τα στοιχεία των χωρών και η σταθερή ανάπτυξη της Ελλάδας

Ο προορισμός των διακοπών στην Ερυθρά Θάλασσα έχει δείξει μεγάλη διψήφια ανάπτυξη, με άνοδο 40% στους αριθμούς των επισκεπτών από τη  Γερμανία και 35% αύξηση των συνολικών διεθνών επισκεπτών πέρυσι.

Η Αίγυπτος είναι επίσης ο περιφερειακός νικητής σε μια πενταετή σύγκριση, διπλασιάζοντας σχεδόν τον αριθμό των γερμανικών αφίξεων και με σχεδόν το ένα πέμπτο να είναι διεθνείς επισκέπτες, όπως έδειξε η λεπτομερής κατάταξη των σημαντικότερων προορισμών παγκοσμίως.

Ο άλλος μεγάλος νικητής της περιοχής της Νότιας Ευρώπης και της Βόρειας Αφρικής είναι η Τουρκία, η οποία κερδίζει γρήγορα τις δραστηριότητές της στη γερμανική αγορά μετά από μια σοβαρή πτώση το 2016 και το 2017. Η Τυνησία επίσης ανακάμπτει καλά, αν και δεν έχει φτάσει στα προηγούμενα επίπεδα επισκεπτών.

Άλλες σαφείς επιτυχίες στη Μεσόγειο όσον αφορά στη σταθερή ανάπτυξη, έχουν να επιδείξουν η Ελλάδα, η Κύπρος, το Μαρόκο, η Ιταλία, η Κροατία, η Βουλγαρία και η Μάλτα, όπως έδειξε η κατάταξη.

Μεγάλο μέρος της ανάπτυξής τους έχει επιβαρύνει την Ισπανία, όπου οι υψηλές τιμές οδήγησαν τους παραθεριστές να αναζητήσουν φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις στην ανατολική Μεσόγειο, σύμφωνα με τους ταξιδιωτικούς πράκτορες.

Η χώρα παραμένει ο μεγαλύτερος μοναδικός προορισμός στην περιοχή αλλά υπέστη πτώση των διανυκτερεύσεων από Γερμανούς και διεθνείς επισκέπτες το περασμένο έτος. Ομοίως, η Πορτογαλία υποχώρησε πέρυσι μετά την υψηλή μονοψήφια ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια.

Αυτές οι τάσεις φαίνεται να συνεχίζονται φέτος στη γερμανική αγορά, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία των ταξιδιωτικών πρακτόρων. Η ζήτηση είναι ισχυρή για την Τουρκία, την Αίγυπτο και την Τυνησία, αλλά φαίνεται αδύναμη για την Ισπανία.

Πίνακας
With *: refers to overnigt stays, not visitor figures. German source market

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *