athens

fvw: Η Αθήνα, ως νέος ανερχομένος προορισμός city break της Ευρώπης

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Αθήνα έχει πολλές δυνατότητες να γίνει ένας σημαντικός προορισμός πόλης στην Ευρώπη, αλλά πρέπει να εντείνει τις δραστηριότητες  στο μάρκετινγκ και να ενισχύσει τη διεθνή της εικόνα, σύμφωνα με τους συμμετέχοντες σε πρόσφατο εργαστήριο FVW.

Η Ελλάδα και ο γερμανικός τουρισμός

Η Ελλάδα έχει έντονη παρουσία στη γερμανική αγορά τα τελευταία χρόνια, αλλά η Αθήνα έχει μείνει πίσω καθώς οι τουρίστες προτιμούν να συρρέουν στις παραλίες της Κρήτης, της Ρόδου, της Κω και της Κέρκυρας ή να επισκεφθούν άλλες ευρωπαϊκές πόλεις.

Οι επικεφαλής του τουρισμού σχεδιάζουν τώρα μια σειρά μέτρων για να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες στην πρωτεύουσα και στην γύρω περιοχή της Αττικής, συμπεριλαμβανομένης και της  «ελληνικής Ριβιέρας».

Το εργαστήριο FVW τον περασμένο μήνα έδωσε στους γερμανούς επαγγελματίες της τουριστικής βιομηχανίας μια ευκαιρία να γνωρίσουν την Αθήνα και την Αττική.

«Βρισκόμαστε σε μια κρίσιμη καμπή. Η Ελλάδα είναι κάτι περισσότερο από έναν προορισμό για ήλιο» δήλωσε ο Γκουλίος Ιωάννης, αντιπρόεδρος του ΕΟΤ, στο συνέδριο του εργαστηρίου.

«Θέλουμε να ανοίξουμε νέους προορισμούς σε ολόκληρη τη χώρα και να αναπτύξουμε νέα προϊόντα», είπε σε περίπου 130 συμμετέχοντες, συμπεριλαμβανομένων των εκπροσώπων των  τουριστικών πρακτόρων, 30 γερμανικών ταξιδιωτικών πρακτόρων και ελληνικών ξενοδόχων.

Η Ελένη Δημοπούλου, διευθύντρια τουρισμού στην περιοχή της Αττικής, εξήγησε ότι ένα πενταετές πρόγραμμα που ξεκίνησε το 2016 αποσκοπούσε στην ανάπτυξη νέων προορισμών και στη διαφοροποίηση των τουριστικών προϊόντων της περιοχής.

«Θέλουμε να δείξουμε πόσο ποικίλη είναι η περιοχή. Πολλοί επισκέπτες δεν γνωρίζουν, για παράδειγμα, ότι υπάρχουν όμορφα νησάκια κοντά κοντά στην Αθήνα, τα οποία είναι ιδανικά για την επέκταση ενός ταξιδιού από την  Αθήνα.

Οι υπεύθυνοι του τουρισμού πιστεύουν ότι η περιοχή μπορεί να προσελκύσει ένα ευρύ φάσμα τουριστών, από νέους ταξιδιώτες και ζευγάρια σε οικογένειες και παλαιότερους επισκέπτες.

Η Αθήνα έχει σημαντική παρουσία στην Αirbnb , καθώς ο αριθμός των καταγεγραμμένων καταλυμάτων αυξήθηκε από 5.200 το 2017 σε περίπου 12.000 σήμερα.

Οι Γερμανοί συμμετέχοντες συμφώνησαν για τις δυνατότητες της Αθήνας και της Αττικής, αλλά τόνισαν διάφορα εμπόδια.

«Η Αθήνα δεν παίζει σημαντικό ρόλο στον τουρισμό, γιατί πολλοί άνθρωποι απλά δεν ξέρουν για την καλή θέση της στη θάλασσα», σχολίασε ο Ορέστης Ραξενίδης, από το DER Touristik.

Η Barbara Kirchner της TUI πρότεινε ότι η πόλη είχε μια αδύναμη εικόνα, ενώ ο ταξιδιωτικός πράκτορας Mark Knackstedt δήλωσε: «Η Αθήνα έχει μεγάλες δυνατότητες. Το πρόβλημα είναι ότι οι ταξιδιωτικοί πράκτορες και οι πελάτες δεν το γνωρίζουν».

Γενικότερα, οι Γερμανοί τουριστικοί πράκτορες ήταν αισιόδοξοι για τη ζήτηση στην Ελλάδα φέτος, αν και είχαν κάποιες επιφυλάξεις.

«Σε σύγκριση με τις εξαιρετικά υψηλές πρόωρες κρατήσεις του 2018, οι κρατήσεις για την Ελλάδα τον Ιανουάριο ήταν αρκετά αδύναμες», σχολίασε ο Ραξενίδης. Οι κρατήσεις είχαν βελτιωθεί έκτοτε, ωστόσο, σημείωσε.

Ο κ. Christiane Pilz της Attika Reisen, δήλωσε:

«Πέρυσι είχαμε ήδη εξασφαλίσει το 67% του κύκλου εργασιών μέχρι το τέλος Μαρτίου. Φέτος περιμένω να εξομαλυνθεί η κατάσταση και ότι θα έχουμε ένα καλό και σταθερό έτος.

Ωστόσο, οι οργανωμένες διακοπές στην Ελλάδα είναι γενικά ελαφρώς πιο ακριβές στη γερμανική αγορά φέτος, με τις τιμές της TUI να αυξάνονται κατά 3% και η DER να παρουσιάζει μικρή αύξηση».

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *