fvw : Δυναμικό come back της Κω

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Κως “επιστρέφει” δυναμικά στον Τουρισμό, μετά την κρίση των προσφύγων του περασμένου έτους, με σειρά μέτρων και προωθητικών ενεργειών, καθώς οι κρατήσεις από τους Γερμανούς αρχίζουν να αυξάνονται, δήλωσαν οι ομιλητές στο συνέδριο του FVW στο ελληνικό νησί.

Η Κως υπέφερε έντονα και οι κρατήσεις επίσης, καθώς οι εικόνες των προσφύγων στην πρωτεύουσα και σε άλλα μέρη του νησιού κατέκλυσαν τα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων. Η εικόνα του νησιού βλάφτηκε και ως αποτέλεσμα οι κρατήσεις μειώθηκαν σε μεγάλο βαθμό.

Η εικόνα φέτος είναι πολύ διαφορετική, καθώς οι συμμετέχοντες του ετησίου συνεδρίου του fvw – συμπεριλαμβανομένων των 30 γερμανικών ταξιδιωτικών πρακτορείων – ήταν σαν να έβλεπαν τους εαυτούς τους κατά τη διάρκεια του συνεδρίου της περασμένης εβδομάδας. Το λιμάνι στην πόλη της Κω είναι γεμάτο με κότερα και σκάφη που περιμένουν να πάνε εκδρομές τους τουρίστες. Τώρα υπάρχουν μόνο 400 πρόσφυγες στο νησί, οι οποίοι βρίσκονται σε καταλύματα στην ενδοχώρα του νησιού.

Ωστόσο, οι παλιές εικόνες φαίνεται ότι εξακολουθούν να είναι στο μυαλό των Γερμανών καταναλωτών. Η Ελλάδα έχει γενικά καλή ζήτηση φέτος, με ισχυρές πωλήσεις στην Κρήτη, τη Ρόδο και την Κέρκυρα.
Αλλά οι κρατήσεις για την Κω είναι πολύ ασθενέστερες, σύμφωνα με τους Γερμανούς τουριστικούς πράκτορες στο συνέδριο του FVW στο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο του νησιού, το οποίο προσέλκυσε 200 συμμετέχοντες.

Οι πολιτικοί, οι άνθρωποι του τουρισμού, οι ξενοδόχοι και οι τουριστικοί πράκτορες, συμφώνησαν ότι η ζήτηση μπορεί να αυξηθεί με κοινές προσπάθειες.
Ο Δημήτρης Τρυφωνόπουλος, Γενικός Γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.), προέτρεψε τους Γερμανούς τουριστικούς πράκτορες: «Συμπεριλάβετέ μας στον προγραμματισμό σας. Ενισχύστε μας.» .

Η Γερμανία είναι η πιο σημαντική πηγή αγοράς για την Κω, με περίπου 200.000 επισκέπτες από το ένα εκατομμύριο ξένων συνολικά που κάνουν διακοπές στο νησί. «Το νησί της Κω έχει υποστεί πολλές επιπλέον απώλειες», δήλωσε ο Τρυφωνόπουλος. Ως απάντηση, ο Ε.Ο.Τ. έχει εγκρίνει ένα πρόσθετο προϋπολογισμό για την προβολή του νησιού.

Σε γενικές γραμμές, ο ελληνικός τουρισμός είχε ικανοποιητικές επιδόσεις τους πρώτους τέσσερις μήνες του τρέχοντος έτους με αύξηση 5% σε αφίξεις Γερμανών, σύμφωνα με στοιχεία του Ε.Ο.Τ.. Το περασμένο έτος, ο αριθμός των Γερμανών επισκεπτών στη χώρα αυξήθηκε κατά 14,3% σε 2,8 εκατομμύρια ευρώ, ενώ ο συνολικός αριθμός των διεθνών αφίξεων αυξήθηκε κατά 7,1% σε σχεδόν 24 εκατομμύρια.

Η προβολή του νησιού έγινε δεκτή από τους Γερμανούς τουριστικούς πράκτορες, οι οποίοι ανέφεραν μία μικρή πρόσφατη ανάκαμψη στις κρατήσεις για την Κω.

«Θα υπάρξει θετική δημοσιότητα για το νησί, καθώς οι πρώτοι Γερμανοί επισκέπτες που βρέθηκαν στην Κω το Μάιο είδαν ότι δεν υπάρχουν πρόσφυγες. Τα νέα θα διαδοθούν, με θετικό αντίκτυπο», προέβλεψε ο Florian Fleischer, επικεφαλής της TUI στο τμήμα διαχείρισης προϊόντων για την Ανατολική Μεσόγειο. Αυτό θα βοηθήσει επίσης την TUI που έχει εννέα ξενοδοχεία στο νησί, καθώς και την αυξημένη δυναμικότητα των πτήσεων από 15.000 θέσεις για αυτό το Καλοκαίρι.

Η Alltours είναι εξίσου αισιόδοξη για αυτό το Καλοκαίρι. «Εμείς θα αυξήσουμε τις all-inclusive προσφορές», δήλωσε ο Oliver Grosse-Kleimann, ο οποίος είναι υπεύθυνος για τα συμβαλλόμενα ξενοδοχεία στην Ελλάδα.
Η εδρεύουσα στο Düsseldorf εταιρεία έχει ήδη πραγματοποιήσει προωθητικά ταξίδια, ραδιοφωνικές διαφημίσεις και ενημερωτικά roadshows για να προσπαθήσει να τονώσει τη ζήτηση για την Κω.
Ο Grosse-Kleimann ήταν αισιόδοξος ότι η Κως μπορεί ακόμα να «καλύψει σημαντική διαφορά» αυτό το καλοκαίρι.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *