“Πρωτιά” της Ελλάδας στις κρατήσεις στην Γερμανία, στην εφετινή προβληματική σαιζόν, ειδικά στις last minute κρατήσεις, ενδιαφέρον για βίλλες και αυτόνομα καταλύματα, αλλά και συνέχιση της σαιζόν και το Νοέμβριο, “ανακοίνωσαν” στο πλαίσιο του FvW workshop Thessaloniki Halkidiki 2020, και της συνεδρίας “Rebound of Tourism for Greece Thessaloniki & Halkidiki”, οι εκπρόσωποι μεγάλων γερμανικών tour operators.
Συγκεκριμένα, στην συνεδρία συμμετείχαν οι:
- Γιώργος Δήμας, επικεφαλής Ελλάδας, Λαπωνίας και Ισλανδίας της TUI Destination Experiences
- Halina Strzyzewska, επικεφαλής Ελλάδας και Κύπρου του FTI
- Christiane Pilz, head of Operations Attika Reisen και
- Mario Krug, CCO του διαδικτυακού tour operator LMX Touristik
Αναφερόμενος στους ελληνικούς προορισμούς που προτιμούν οι Γερμανοί, ο κ. Δήμας είπε ότι αυτοί είναι οι παραδοσιακοί, Κρήτη,Ρόδος, Κως. Για την Κρουαζιέρα είπε ότι η TUI CRUISES ξεκινά 6 προγράμματα στην Ελλάδα, για έξι εβδομάδες, από τις 13 Σεπτεμβρίου που ξεκίνησε η πρώτη με home port στο Ηράκλειο, ικανοποιητικές πληρότητες και ζήτηση.
Για το 2021 τέλος, ο επικεφαλής του ομίλου στην Ελλάδα, είπε υπάρχει μεγάλη προσφορά από τον όμιλο για Ελλάδα.
Από την πλευρά της η Halina Strzyzewska τόνισε ότι Ελλάδα και Κύπρος είναι οι προορισμοί με τις υψηλότερες πωλήσεις και ο αριθμός των πελατών από εβδομάδα σε εβδομάδα, βαίνει αυξανόμενος.
Από την πλευρά της , η Christiane Pilz, συμφώνησε για την μεγάλη ζήτηση για Ελλάδα στη Γερμανία, υπογράμμισε ότι υπάρχει έντονο ενδιαφέρον για βίλλες και αυτόνομα καταλύματα και εκτίμησε ότι θα υπάρχει ζήτηση μέχρι το Νοέμβριο.
Τέλος, ο Mario Krug, υπογράμμισε το ικανοποιητικό ενδιαφέρον για κρατήσεις στην Ελλάδα.
Υπενθυμίζεται ότι στο FVW Workshop 2020, συμμετέχουν εκπρόσωποι από 40 κορυφαίους tour operators και ταξιδιωτικούς πράκτορες της Γερμανίας. και διοργανώνεται από την FVW Median, μια από τις σημαντικότερες εκδοτικές εταιρίες της Γερμανίας για τον Τουρισμό. Στόχος της φετινής διοργάνωσης στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική είναι οι ειδικοί της τουριστικής αγοράς της Γερμανίας (αντιπρόσωποι μεγάλων T.Os και ταξιδιωτικών γραφείων, ειδικοί ερευνητές της τουριστικής αγοράς, η συντακτική ομάδα του FVW), να «ανακαλύψουν» μέσω στοχευμένων συζητήσεων και επιλεγμένων περιηγήσεων τα highlights στην προσφορά του τουριστικού προϊόντος των ελληνικών προορισμών.