cruise

FVW: Συνεχής αύξηση στη ζήτηση για τις κρουαζιέρες

ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι εταιρίες Aida και TUI, είναι οι δύο μεγαλύτερες γερμανικές γραμμές κρουαζιέρας, με συνεχή ανάπτυξη τα τελυταία χρόνια.

Περισσότεροι Γερμανοί, αλλά και άλλοι Ευρωπαίοι πηγαίνουν στις ωκεάνιες κρουαζιέρες πιο πολύ από ποτέ, καθώς νέα πλοία συνεχίζουν να έχουν υψηλή ζήτηση, σύμφωνα με νέα στοιχεία της βιομηχανικής ένωσης CLIA.

Τα στοιχεία

Σε όλο τον κόσμο, περίπου 28,5 εκατομμύρια επιβάτες έκαναν πέρυσι διακοπές κρουαζιέρας, αύξηση κατά 7% από το 2017, δήλωσε η Διεθνής Ένωση Κρουαζιερόπλοιων (CLIA).

Αυτό είχε ταχύτερη ανάπτυξη από ότι ο παγκόσμιος τουρισμός στο σύνολο του, υποδεικνύοντας ότι οι κρουαζιέρες έχουν κερδίσει και πάλι το μερίδιο αγοράς σε σύγκριση με τις διακοπές στην παραλία και άλλες μορφές οργανωμένων ταξιδιών.

Η κυρίαρχη αγορά της Βορείου Αμερικής αυξήθηκε κατά 9% σε 14,2 εκατομμύρια επιβάτες και έτσι αντιπροσώπευε σχεδόν το ήμισυ της παγκόσμιας αγοράς.

Στην Ευρώπη, ο αριθμός των επιβατών των κρουαζιερόπλοιων στον ωκεανό αυξήθηκε κατά 3,3% στα 7,2 εκατομμύρια, γεγονός που αντιπροσώπευε ταχύτερη ανάπτυξη από ότι το 2017, όταν ο αριθμός αυξήθηκε κατά 2%.

Για τους προορισμούς

Όσον αφορά τους προορισμούς, περισσότεροι Ευρωπαίοι κατευθύνθηκαν προς την Ανατολική Μεσόγειο, αυξημένοι κατά 8,5% σε 746.000 επιβάτες.

Η κεντρική και δυτική περιοχή της Μεσογείου παρέμεινε ο μεγαλύτερος προορισμός για τους επιβάτες των ευρωπαϊκών κρουαζιερόπλοιων, αυξημένοι κατά 1,2% σε 2,3 εκατομμύρια επιβάτες. Η Βόρεια Ευρώπη αυξήθηκε κατά 4,8% σε 1,4 εκατομμύρια επιβάτες.

Η Γερμανία παρέμεινε η μεγαλύτερη αγορά κρουαζιερόπλοιων στην Ευρώπη, αυξανόμενη κατά 3% σε 2,2 εκατομμύρια επιβάτες, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της CLIA.

Σε αντίθεση με την ευρύτερη περιφερειακή αγορά, η Βόρεια Ευρώπη αποτελεί τον κορυφαίο προορισμό για τους Γερμανούς παραθεριστές κρουαζιερόπλοιων (28%), ακολουθούμενη από τη Δυτική Μεσόγειο (23%) και τη Βαλτική Θάλασσα (8,4%).

Σημειώνεται, πως η μέση ηλικία των Γερμανών επιβατών των κρουαζιερόπλοιων συνέχισε να μειώνεται πέρυσι, από 50 σε 49, ενώ οι ημέρες κρουαζιέρας αυξήθηκαν ελαφρά σε 9,1 ημέρες.

Επιπλέον, οι ειδικοί πιστεύουν ότι τα έσοδα της γερμανικής κρουαζιέρας ενδέχεται να έχουν αυξηθεί με ταχύτερο ρυθμό από πέρυσι λόγω των υψηλότερων μέσων τιμών.

Παραδείγματος χάριν, ο ετήσιος φάκελος των ταξιδιωτικών πρακτόρων της fvw, που δημοσιεύθηκε τον Φεβρουάριο, διαπίστωσε ότι οι δέκα μεγαλύτεροι διαχειριστές κρουαζιερόπλοιων αύξησαν τα συνδυασμένα έσοδά τους κατά 11% σε σχεδόν € 4,7 δις με 7% αύξηση του αριθμού των πελατών το 2018.

Ακόμη, αναμένεται ισχυρότερη αύξηση φέτος, καθώς θα τεθούν σε λειτουργία νέα πλοία όπως τα Aida Nova, Mein Schiff 2, Costa Smeralda και τα πλοία MSC Bellissima και Grandiosa.

Τέλος, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ιρλανδία παρέμειναν στη δεύτερη θέση μεταξύ των ευρωπαϊκών αγορών πέρυσι, με αύξηση κατά 2% σε μόλις πάνω από δύο εκατομμύρια επιβάτες, σύμφωνα με τα στοιχεία της CLIA.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *