Την Παρασκευή 29 Μαρτίου θα διοργανωθεί στην Αθήνα το FVW workshop 2019, με στόχο την προώθηση της Αττικής, στη γερμανική αγορά.
Το FVW workshop 2019, είναι η κορυφαία δράση για την ενδυνάμωση της Γερμανικής τουριστικής αγοράς, με στόχο τη γνωριμία με την αυθεντική Αθήνα και την Αττική γενικότερα, τους θησαυρούς που προσφέρουν. Πολιτιστική κληρονομία, σύγχρονη πόλη, υποδομές διαμονής και συνεδρίων, η ψυχαγωγία, γαστρονομία, παραλιακό μέτωπο, πανόραμα των νησιών, προτάσεις για Short breaks, στρατηγική ανάπτυξης της Γερμανικής αγοράς είναι κάποια από τα θέματα που θα συζητηθούν.
Στο workshop συμμετέχουν 40 εκπρόσωποι σημαντικών tour operators και τουριστικών γραφείων της Γερμανίας μαζί με το δημοσιογραφικό επιτελείο του καταξιωμένου τουριστικού δημοσιογραφικού ομίλου fvw.
Η εκδήλωση οργανώνεται από το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος, την Περιφέρεια Αττικής και το FVW με την ευγενική στήριξη του ΕΟΤ και την Αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού.
Χορηγός μεταφοράς είναι η Aegean, χορηγός διαμονής το Athenaeum Intercontinental Athens Hotel, χορηγός συνεδρίου το Wyndham Grand Athens hotel και χορηγός επίγειων μεταφορών είναι η TUI Hellas.
Υποστηρίζουν: Athens International Airport, ΣΕΤΕ, Marketing Greece, Athens Convention & Visitors Bureau, Ένωση Ξενοδόχων Αττικής & Αργοσαρωνικού, Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, Σωματείο Διπλωματούχων Ξεναγών, Athens Day Cruise, Electra Metropolis Athens, Grand Hyatt Athens, Luxury Collection Hotels Athens-Marriot, Stavros Niarchos Fountation, Cultural Centre, St George Lycabettus, Blue.gr, Grecotel, Athens Tiare Hotel, Polis Grand Hotel Athens, Attica wine & food experience, και άλλοι φορείς και επιχειρήσεις.
Συμμετέχουν:
- 10 περίπου ομιλητές, ειδικοί του τουρισμού και εκπρόσωποι μεγάλων tour operators της Γερμανίας,
- 30 τουριστικοί πράκτορες
- συντακτική ομάδα του FVW
Την ημέρα συνεδρίου, Παρασκευή 29/03/19, στα πλαίσια των εργασιών, ενδιαφέροντα θέματα θα αναπτυχθούν από την πλευρά των Γερμανών συμμετεχόντων τα οποία μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν: συγκριτική αναλυση της Αθήνας σε σχέση με ανταγωνιστικούς προορισμούς, τις τάσεις της Γερμανικής αγοράς στα επαγγελματικά ταξίδια, τις επιλογές και επιθυμίες των καταναλωτών από τον προορισμό, τη δυναμική και τις εξελίξεις στις αερομεταφορές, την ανάπτυξη του πολιτιστικού τουρισμού, τις προτάσεις των tour operators για την Αθήνα και Αττική καθώς και των travel agents για την καλύτερη πώληση και προβολή του προορισμού.
Το πρόγραμμα φιλοξενίας περιλαμβάνει γνωριμία με την Αθήνα, την Αττική, εμπειρίες για τον επισκέπτη, την επίσκεψη σε νησιά του Αργοσαρωνικού, αναδεικνύοντας τη μοναδικότητα ενός προορισμού με πολλές διαστάσεις και προτάσεις που καθιερώνεται ως ιδανικός για short breaks συνδιάζοντας το θαλάσσιο μέτωπο με την μοναδικότητα της ευρωπαϊκής πρωτεύουσας.
Το workshop συντονίζει ο αρχισυντάκτης του FVW, κ. Klaus Hildebrand.
Το πρόγραμμα
Το προγραμμα έχει ως εξής:
Program
09.05-09.15 Registration
9.15 – 9.30 Introduction
The aim of the workshop by Mrs Anda Karayanni, project manager
Welcome by Mr Klaus Hildebrandt, Editor-in-Chief fvw and moderator of the day
09.30 – 9.40 Welcome Speech
Mr Konstantinos Tsegas, General Secretary GNTO
09.40 – 09.50 Ministry of Tourism – the Strategy
Mrs Despina Diamantakou, Head of the Directorate of Strategic Planning Directorate General of Tourism Policy Ministry of Tourism of the Hellenic Republic
09.50 – 10.00 Region of Attica – the Strategy
Mrs Rena Dourou, Governor
10.00 – 10.05 Hellenic Chamber of Hotels – The Hotel Perspective
Mr Alexandros Vassilikos, President
10.05 – 10.25 Attica. Greece in a snapshot! Α multidimensional destination for short breaks – presentation
Mrs Eleni Dimopoulou, Executive Regional Councilor for Tourism, Region of Attica
10.25 – 10.45 The demand trends for Athens and a comparison with other city destinations
Dr Tobias Lang, Market Researcher, TrevoTrend
10.45 – 11.10 Coffee Break & Networking
11.10 -11.50 New opportunities and challenges for the Greek Travel Industry, Panel with
Mr Alexandros Vassilikos, President Hellenic Chamber of Hotels
Mr SETE representative
Mr Hellenic Hotel Association rep
Mr Tim Ananiadis, Vice President Athens & Argosaronic Islands Hotel
11.50-12.05 Athens as an Airline Hub
Mr Roland Jaggi, Chief Commercial Officer, Aegean Airlines
12.05-12.45 Tour Operator Panel: 2019 and beyond – the perspectives for Athens and Greece
Panel with
Mrs Barabara Kirchner, Head of North & East Greece, TUI Destination Experiences
Mr Oliver Grosse Kleimann, Director Contracting & Produkt Greece and Longhaul, Alltours Flugreisen
Mrs Christiane Pilz, Head of Operations, Attika Reisen
Mr Orestis Raxenidis, Director Greece & Cyprus, DER Touristik Central Europe
Mr Mario Krug, Chief Commercial Officer, LMX Touristik
12.45 – 13.05 Athens! A Short Breaks destination
Talk with Mr Tobis Boese, Managing Director Weekengo (weekend.com)
13.05 -14.00 Lunch Break & Networking
14.00 – 14.15 The trends in the German Business Travel & MICE Market
Talk with Mr Oliver Graue, Editor-in-Chief BizTravel
14.15 – 14.30 Athens as a MICE Destination
Talk with representative from Athens Convention and Visitors Bureau
14.30 – 14.50 Promoting Athens, Attica, the islands
Talk with travel agents
14.50 – 15.10 Cultural Tourism – the changes and the prospects for Greece
Talk with Mr Günter Ihlau, Chairman DRV Working Group Cultural Tourism and
UNWTO Affiliate Members
15.10 – 15.30 Hotel guest experience
Panel discussion with Hoteliers from Athens, Attica
15.30 – 16.00 How to sell Athens, Attika and Greece – the learnings from the fvw Workshop
Panel Discussion with German Travel Agents and Vicky Stroumpou, Director GNTO Office Germany
16.00 – 16.05 Conclusion
16.05 – 17.20 Coffee Break and Speed Dating
Hoteliers and suppliers from Athens and Attica meet German Travel Agents