fvw

FVW workshop 2019: «Η αυθεντική Αθήνα, οι θησαυροί της Αττικής γης»

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Την Παρασκευή 29 Μαρτίου θα διοργανωθεί στην Αθήνα το FVW workshop 2019, με στόχο την προώθηση της Αττικής, στη γερμανική αγορά.

Το FVW workshop 2019, είναι η κορυφαία δράση για την ενδυνάμωση της Γερμανικής τουριστικής αγοράς, με στόχο τη γνωριμία με την αυθεντική Αθήνα και την Αττική γενικότερα, τους θησαυρούς που προσφέρουν. Πολιτιστική κληρονομία, σύγχρονη πόλη, υποδομές διαμονής και συνεδρίων, η ψυχαγωγία, γαστρονομία, παραλιακό μέτωπο, πανόραμα των νησιών, προτάσεις για Short breaks, στρατηγική ανάπτυξης της Γερμανικής αγοράς είναι κάποια από τα θέματα που θα συζητηθούν.

Στο workshop συμμετέχουν 40 εκπρόσωποι σημαντικών tour operators και τουριστικών γραφείων της Γερμανίας μαζί με το δημοσιογραφικό επιτελείο του καταξιωμένου τουριστικού δημοσιογραφικού ομίλου fvw.

Η εκδήλωση οργανώνεται από το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος, την Περιφέρεια Αττικής και το FVW με την ευγενική στήριξη του ΕΟΤ και την Αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού.

Χορηγός μεταφοράς είναι η Aegean, χορηγός διαμονής το Athenaeum Intercontinental Athens Hotel, χορηγός συνεδρίου το Wyndham Grand Athens hotel και χορηγός επίγειων μεταφορών είναι η TUI Hellas.

Υποστηρίζουν: Athens International Airport, ΣΕΤΕ, Marketing Greece, Athens Convention & Visitors Bureau,  Ένωση Ξενοδόχων Αττικής & Αργοσαρωνικού, Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου,  Σωματείο Διπλωματούχων Ξεναγών, Athens Day Cruise, Electra Metropolis Athens, Grand Hyatt Athens, Luxury Collection Hotels Athens-Marriot, Stavros Niarchos Fountation, Cultural Centre, St George Lycabettus, Blue.gr, Grecotel, Athens Tiare Hotel, Polis Grand Hotel Athens, Attica wine & food experience, και άλλοι φορείς και επιχειρήσεις.

Συμμετέχουν:

  • 10 περίπου ομιλητές, ειδικοί του τουρισμού και εκπρόσωποι μεγάλων tour operators της Γερμανίας,
  • 30 τουριστικοί πράκτορες
  • συντακτική ομάδα του FVW

Την ημέρα συνεδρίου, Παρασκευή 29/03/19, στα πλαίσια των εργασιών, ενδιαφέροντα θέματα θα αναπτυχθούν από την πλευρά των Γερμανών συμμετεχόντων τα οποία μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν: συγκριτική αναλυση της Αθήνας σε σχέση με ανταγωνιστικούς προορισμούς, τις τάσεις της Γερμανικής αγοράς στα επαγγελματικά ταξίδια, τις επιλογές και επιθυμίες των καταναλωτών από τον προορισμό, τη δυναμική και τις εξελίξεις στις αερομεταφορές, την ανάπτυξη του πολιτιστικού τουρισμού, τις προτάσεις των tour operators για την Αθήνα και Αττική καθώς και των travel agents για την καλύτερη πώληση και προβολή του προορισμού.

Το πρόγραμμα φιλοξενίας περιλαμβάνει γνωριμία με την Αθήνα, την Αττική,  εμπειρίες για τον επισκέπτη,  την επίσκεψη σε νησιά του Αργοσαρωνικού, αναδεικνύοντας τη μοναδικότητα ενός προορισμού με πολλές διαστάσεις και προτάσεις που καθιερώνεται ως ιδανικός για short breaks συνδιάζοντας το θαλάσσιο μέτωπο με την μοναδικότητα της ευρωπαϊκής πρωτεύουσας.

Το workshop συντονίζει ο αρχισυντάκτης του FVW, κ. Klaus Hildebrand.

Το πρόγραμμα

Το προγραμμα έχει ως εξής:

Program 

09.05-09.15  Registration

9.15 – 9.30   Introduction

The aim of the workshop by Mrs Anda Karayanni, project manager

Welcome by Mr Klaus Hildebrandt, Editor-in-Chief fvw and moderator of the day

09.30 – 9.40   Welcome Speech

Mr Konstantinos Tsegas, General Secretary GNTO

09.40 – 09.50   Ministry of Tourism – the Strategy

Mrs Despina Diamantakou, Head of the Directorate of Strategic Planning Directorate General of Tourism Policy Ministry of Tourism of the Hellenic Republic

09.50 – 10.00   Region of Attica – the Strategy

Mrs Rena Dourou, Governor

10.00 – 10.05   Hellenic Chamber of Hotels – The Hotel Perspective

Mr Alexandros Vassilikos, President

10.05 – 10.25   Attica. Greece in a snapshot! Α multidimensional destination for short breaks  – presentation

Mrs Eleni Dimopoulou, Executive Regional Councilor for Tourism,  Region of Attica

10.25 – 10.45   The demand trends for Athens and a comparison with other city destinations

Dr Tobias Lang, Market Researcher, TrevoTrend

10.45 – 11.10   Coffee Break & Networking

11.10 -11.50   New opportunities and challenges for the Greek Travel Industry, Panel with

Mr Alexandros Vassilikos, President Hellenic Chamber of Hotels

Mr SETE representative

Mr Hellenic Hotel Association rep

Mr Tim Ananiadis, Vice President Athens & Argosaronic Islands Hotel

11.50-12.05   Athens as an Airline Hub

Mr Roland Jaggi, Chief Commercial Officer, Aegean Airlines

12.05-12.45   Tour Operator Panel: 2019 and beyond – the perspectives for Athens and Greece

Panel with

Mrs Barabara Kirchner, Head of North & East Greece, TUI Destination Experiences

Mr Oliver Grosse Kleimann, Director Contracting & Produkt Greece and Longhaul, Alltours Flugreisen

Mrs Christiane Pilz, Head of Operations, Attika Reisen

Mr Orestis Raxenidis, Director Greece & Cyprus, DER Touristik Central Europe

Mr Mario Krug, Chief Commercial Officer, LMX Touristik

12.45 – 13.05   Athens! A Short Breaks destination

Talk with Mr Tobis Boese, Managing Director Weekengo (weekend.com) 

13.05 -14.00   Lunch Break & Networking

14.00 – 14.15   The trends in the German Business Travel & MICE Market

Talk with Mr Oliver Graue, Editor-in-Chief BizTravel

14.15 – 14.30  Athens as a MICE Destination

Talk with representative from Athens Convention and Visitors Bureau

14.30 – 14.50   Promoting Athens, Attica, the islands

Talk with travel agents

14.50 – 15.10   Cultural Tourism – the changes and the prospects for Greece

Talk with Mr Günter Ihlau, Chairman DRV Working Group Cultural Tourism and
UNWTO Affiliate Members

15.10 – 15.30   Hotel guest experience

Panel discussion with Hoteliers from Athens, Attica

15.30 – 16.00   How to sell Athens, Attika and Greece – the learnings from the fvw Workshop

Panel Discussion with German Travel Agents and Vicky Stroumpou, Director GNTO Office Germany

16.00 – 16.05   Conclusion

16.05 – 17.20   Coffee Break and Speed Dating

Hoteliers and suppliers from  Athens and Attica meet German Travel Agents

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *