GBR: Αυξημένα τα έσοδα των ξενοδοχείων

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ανοδικά διαμορφώθηκαν τα έσοδα των ελληνικών ξενοδοχείων το τέταρτο τρίμηνο του 2016, με τα ξενοδοχεία της Αθήνας να σημειώνουν εντυπωσιακές επιδόσεις, ενώ ακόμη πιο εντυπωσιακές είναι οι επιδόσεις των ξενοδοχείων της υπόλοιπης χώρας, όπως προκύπτει από στοιχεία της GBR Consulting.

Πιο αναλυτικά, στο τέταρτο τρίμηνο της χρονιάς που πέρασε, τα ξενοδοχεία της Αθήνας κατέγραψαν αύξηση των εσόδων τους ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR) κατά 16%, σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015.

Αρκετά πιο συγκρατημένη ήταν η επίδοση των ξενοδοχείων της Θεσσαλονίκης, τα οποία κατέγραψαν περιορισμένη αύξηση των εσόδων, κατά 2,3%.

Σε αντίθεση με τη Θεσσαλονίκη, εξαιρετική ήταν η πορεία των ξενοδοχείων στην υπόλοιπη χώρα, τα οποία ξεπερνώντας ακόμη και τις επιδόσεις των αθηναϊκών ξενοδοχείων, κατέγραψαν εντυπωσιακή αύξηση εσόδων κατά 18,9%.

Αντίστοιχα, το ίδιο διάστημα, οι διεθνείς αφίξεις στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών αυξήθηκαν κατά 8,9% και πρόκειται για το υψηλότερο ποσοστό ανόδου από την έναρξη του 2016, με την περίοδο Σεπτεμβρίου-Δεκεμβρίου τα ποσοστά ανόδου να είναι διψήφια.

ARRIVALS_PER_HOTELΣε σχέση με τους ανταγωνιστικούς προορισμούς, η Μαδρίτη είχε μία δύσκολη περίοδο, ενώ στην Ρώμη βελτιωμένα εμφανίζονται τα επίπεδα πληρότητας, σε αντίθεση με τις τιμές των ξενοδοχείων, οι οποίες μειώθηκαν ελαφρά. Σημαντική αύξηση, σε διψήφιο ποσοστό, εμφανίζουν τα ξενοδοχεία στο Κάιρο.

Αισιοδοξία για το 2017

GBR_EXPECTATIONS_2017Επιπλέον, σύμφωνα με τη GBR, αισιόδοξοι εμφανίζονται οι Έλληνες ξενοδόχοι για το 2017, με την πλειοψηφία αυτών (60%) να αναμένει αύξηση στην πληρότητα, αλλά και στις τιμές, σε σχέση με πέρυσι.

Αναλυτικά, οι ξενοδόχοι των ξενοδοχείων πόλης αναμένουν να συνεχιστεί η θετική τάση του 2016. Για την αγορά συνολικά, το 47% αναμένει άνοδο τουλάχιστον κατά 2% στον δείκτη της πληρότητας, ενώ το 56% αναμένει αυτά τα επίπεδα ανάπτυξης για τις τιμές.

Ακόμη πιο αισιόδοξοι εμφανίζονται οι ιδιοκτήτες των παραθεριστικών ξενοδοχείων, με 68% και 60% να αναμένει τουλάχιστον 2% αύξηση της πληρότητας και των τιμών, αντίστοιχα

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *