Photo by Andrea Piacquadio on Pexels

GBTA: Ανάκαμψης συνέχεια για τα επαγγελματικά ταξίδια | Διψήφια αύξηση από τον Φεβρουάριο

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΦΟΡΕΙΣ

Τα διεθνή ταξίδια επιστρέφουν και τα επαγγελματικά ταξίδια ενισχύονται και, παρά τις νέες προκλήσεις, η ανάκαμψη του κλάδου έχει εδραιωθεί. Αυτά προκύπτουν στην τελευταία δημοσκόπηση της Παγκόσμιας Ένωσης Επιχειρηματικών Ταξιδιών – GBTA για την ανάκαμψη των επιχειρηματικών ταξιδιών, η οποία, παράλληλα, αποκαλύπτει ότι οι κρατήσεις, οι δαπάνες και η προθυμία για ταξίδια αυξάνονται.

Επιπλέον, σύμφωνα με τα ευρήματα της δημοσκόπηση του Απριλίου της GBTA, η οποία διεξήχθη το διάστημα από τις 4 έως τις 13 Απριλίου 2022, οι εταιρικές ταξιδιωτικές πολιτικές αναθεωρούνται και οι εργαζόμενοι είναι ευρέως πρόθυμοι να ταξιδέψουν για επαγγελματικούς λόγους.

“Βλέπουμε σημαντικά οφέλη στην επιστροφή των επαγγελματικών ταξιδιών, ιδίως τους τελευταίους ένα με δύο μήνες. Τα παγκόσμια στοιχεία της GBTA δείχνουν ότι περισσότερες εταιρίες επιτρέπουν τα εγχώρια και πλέον και τα διεθνή ταξίδια των εργαζομένων. Τα επίπεδα κρατήσεων και οι ταξιδιωτικές δαπάνες συνεχίζουν να επιστρέφουν, και υπάρχουν υψηλά επίπεδα αισιοδοξίας και προθυμίας των εργαζομένων να ταξιδέψουν για επαγγελματικούς λόγους. Αυτό συμβαίνει ακόμη και όταν ο κλάδος αντιμετωπίζει προκλήσεις πέραν του Covid-19, συμπεριλαμβανομένων της αύξησης των τιμών των καυσίμων, του πληθωρισμού, της διαταραχής στην αλυσίδα εφοδιασμού και του πολέμου στην Ουκρανία”, δήλωσε η Suzanne Neufang, διευθύνουσα σύμβουλος της GBTA.

Ανάκαμψη κρατήσεων και δαπανών

Ακολουθούν τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης της GBTA για την ανάκαμψη των επαγγελματικών ταξιδιών τον Απρίλιο:

ΤΑ ΔΙΕΘΝΗ ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΗΜΕΙΩΝΟΥΝ ΑΛΜΑΤΩΔΗ ΑYΞΗΣΗ. Οι εταιρίες που αναφέρουν ότι τουλάχιστον μερικές φορές επιτρέπουν μη απαραίτητα επαγγελματικά ταξίδια στο εσωτερικό αυξήθηκαν σε 86%, από 73% στη δημοσκόπηση του Φεβρουαρίου της GBTA. Τα διεθνή ταξίδια σημείωσαν μεγάλο άλμα, καθώς το 74% ανέφερε ότι η εταιρία τους τα επιτρέπει τώρα, αριθμός αυξημένος κατά 26 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με τον Φεβρουάριο.
ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ, ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΑΞΙΔΙΑ. Οι εταιρίες συνεχίζουν να επαναλαμβάνουν τα διεθνή επαγγελματικά ταξίδια, με μόνο το 45% να δηλώνει ότι έχει ακυρώσει ή αναστείλει τα περισσότερα ή όλα τα διεθνή επαγγελματικά ταξίδια, 27 μονάδες λιγότερες από το 71% του Φεβρουαρίου. Επιπλέον, μόνο ένας στους πέντε ερωτηθέντες (20%) αναφέρει ότι έχει ακυρώσει ή αναστείλει τα περισσότερα ή όλα τα εγχώρια επαγγελματικά ταξίδια, σε σύγκριση με το 33% τον Φεβρουάριο.

Από τις εταιρίες που ακύρωσαν ή ανέστειλαν προηγουμένως τα περισσότερα ή όλα τα ταξίδια σε μια συγκεκριμένη περιοχή/χώρα, το 75% σχεδιάζει να επαναλάβει τα εγχώρια ταξίδια και το 52% τα διεθνή ταξίδια μέσα στους επόμενους ένα έως τρεις μήνες.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ. Η πλειονότητα (88%) των προμηθευτών και των εταιριών διαχείρισης ταξιδιών (TMC) αναφέρει ότι οι κρατήσεις τους αυξήθηκαν τον προηγούμενο μήνα. Αυτό είναι σχεδόν διπλάσιο ποσοστό από κείνο του Φεβρουαρίου (45%). Κατά μέσο όρο, οι ταξιδιωτικοί αγοραστές δηλώνουν ότι οι ταξιδιωτικές κρατήσεις της εταιρίας τους βρίσκονται σήμερα στο 56% του προ-πανδημικού επιπέδου, αυξημένες κατά 22 μονάδες, σε σχέση με τον Φεβρουάριο.
ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ ΤΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ. Όταν τους ζητήθηκε να χαρακτηρίσουν τις δαπάνες της εταιρίας τους για επαγγελματικά ταξίδια, σε σύγκριση με το 2019, κατά μέσο όρο, οι ερωτηθέντες αναμένουν ότι η εταιρία τους θα έχει επιστρέψει στο 59% των προ-πανδημικών δαπανών μέχρι το τέλος του 2022 και θα φτάσει στο 79% μέχρι το τέλος του 2023.
ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ. Τέσσερις στους δέκα (41%) ενδιαφερόμενους της GBTA δηλώνουν ότι η επιστροφή στο γραφείο συσχετίζεται άμεσα με την επιστροφή στα επαγγελματικά ταξίδια. Πάνω από τους μισούς (55%) των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι η εταιρία τους έχει εφαρμόσει μια μόνιμη πολιτική επιστροφής στο γραφείο. Το ένα τέταρτο (23%) αναφέρει ότι οι υπάλληλοί τους θα εργάζονται με πλήρη απασχόληση στο γραφείο και πάνω από τους μισούς (52%) θα είναι μοιράζονται μεταξύ γραφείου και κατοικίας. Δύο και πλέον χρόνια μετά την πανδημία, το 26% αναφέρει ότι η εταιρία τους δεν έχει ακόμη ανακοινώσει μια μόνιμη πολιτική. Επιπλέον, ένας στους δέκα (12%) δηλώνει ότι οι εργαζόμενοι θα έχουν την επιλογή να επιστρέψουν στο γραφείο ή όχι.
Η ΠΡΟΘΥΜΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΟΥΝ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ. Εννέα στους δέκα (94%) αγοραστές και επαγγελματίες προμηθειών της GBTA θεωρούν ότι οι υπάλληλοί τους είναι “πρόθυμοι” ή “πολύ πρόθυμοι” να ταξιδέψουν για επαγγελματικούς λόγους στο σημερινό περιβάλλον, έναντι 82% στη δημοσκόπηση του Φεβρουαρίου. Κανένας από τους ερωτηθέντες, σε καμία περιοχή του κόσμου, δεν πιστεύει ότι οι υπάλληλοί του δεν είναι πρόθυμοι να ταξιδέψουν για επαγγελματικούς λόγους στο σημερινό περιβάλλον.
ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ. Η πανδημία ανάγκασε πολλές εταιρίες να επανεξετάσουν το πρόγραμμα επαγγελματικών ταξιδιών τους. Η πλειονότητα (80%) των διευθυντών ταξιδίων αναφέρει ότι η πανδημία οδήγησε σε αλλαγές στις ταξιδιωτικές πολιτικές της εταιρίας τους με κάποια ιδιότητα, όπως

-Λιγότερα επαγγελματικά ταξίδια συνολικά: 39%.
-Οι εργαζόμενοι πραγματοποιούν λιγότερα επαγγελματικά ταξίδια, αλλά με περισσότερους στόχους που έχουν ανατεθεί σε κάθε ταξίδι: 37%.
-Περισσότερες απαιτήσεις έγκρισης ταξιδιών: 24%.
-Επαναξιολόγηση του τρόπου με τον οποίο οι εργαζόμενοι ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους (π.χ., ζητήματα ασφάλειας, τύποι μεταφορικών μέσων, βιώσιμες διαμονές σε ξενοδοχεία κ.λπ.): 23%.

Ο ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ ΤΟΥ ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΥ. Πολλές εταιρίες αυξάνουν τις δαπάνες τους για επαγγελματικά ταξίδια στον απόηχο του πληθωρισμού. Το 41% δηλώνει ότι έχει αυξήσει τις δαπάνες των εργαζομένων για αεροπορικά ταξίδια, το 34% για διαμονή σε ξενοδοχεία, το 33% για ενοικιάσεις αυτοκινήτων και το 26% για κοινή χρήση διαδρομών και ταξί.
ΣΥΝΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΒΙΩΣΙΜΑ ΤΑΞΙΔΙΑ. Οι υπεύθυνοι εταιρικών ταξιδιών αναγνωρίζουν ότι η βιωσιμότητα θα επηρεάσει το ταξιδιωτικό τους πρόγραμμα. Οι πιο συχνά αναφερόμενες προσδοκίες περιλαμβάνουν λιγότερα ταξίδια ανά εργαζόμενο συνολικά (54%) και μακρύτερα επαγγελματικά ταξίδια πολλαπλών σκοπών (43%) και περισσότερες επιλογές σιδηροδρομικών και πολλαπλών μεταφορών (34%). Ωστόσο, οι περισσότεροι αγοραστές ταξιδιών (61%) δεν αναμένουν ότι η εταιρία τους θα περιορίσει τη συχνότητα των πτήσεων σε επαγγελματική θέση. Οι Ευρωπαίοι αγοραστές (71%) είναι σημαντικά πιο πιθανό από τους αντίστοιχους της Βόρειας Αμερικής (47%) να πουν ότι τα σχέδιά τους θα περιλαμβάνουν πιθανότατα λιγότερα ταξίδια ανά εργαζόμενο, και είναι πιο πιθανό (59%) από τους αγοραστές της Βόρειας Αμερικής (36%) να πουν ότι οι εκτιμήσεις για τη βιωσιμότητα θα περιλαμβάνουν μεγαλύτερα ταξίδια.
ΤΟ ΧΑΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΤΑΞΙΔΙΩΝ. Καθώς οι εργαζόμενοι επιστρέφουν στα επαγγελματικά ταξίδια, πολλοί έχουν αντιμετωπίσει εμπόδια καθώς ξαναμπαίνουν στο… παιχνίδι. Οι ενδιαφερόμενοι της GBTA αναφέρουν συχνότερα ότι οι ίδιοι και/ή οι συνάδελφοί τους έχουν βιώσει σύγχυση σχετικά με τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς/τα ταξιδιωτικά έγγραφα (63%), είναι πιο ανήσυχοι ή αγχωμένοι για τα επαγγελματικά ταξίδια (45%) ή αντιμετώπισαν προκλήσεις κατά την πλοήγηση στα αεροδρόμια και τους κανόνες ασφαλείας (36%).
ΜΑΣΚΕΣ ΣΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ: ΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ. Το παγκόσμιο αίσθημα σχετικά με την εντολή χρήσης μάσκας στα εμπορικά αεροπλάνα ποικίλλει. Δύο στους πέντε ενδιαφερόμενους της GBTA (41%) λένε ότι οι κυβερνήσεις θα πρέπει να απαιτούν από τους επιβάτες να φορούν μάσκες στα αεροπλάνα, ενώ το ένα τρίτο (32%) πιστεύει ότι κάθε αεροπορική εταιρία θα πρέπει να έχει τη δυνατότητα να αποφασίζει αν οι επιβάτες θα πρέπει να φορούν μάσκες. Ένας στους πέντε (20%) πιστεύει ότι οι κυβερνήσεις θα πρέπει να απαγορεύσουν τις εντολές χρήσης μάσκας (δηλαδή να επιτρέπουν στους επιβάτες να πετούν με οποιαδήποτε αεροπορική εταιρία χωρίς μάσκες).

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *