Photo by Rob Wilson on Unsplash

GBTA: Έτσι θα είναι τα επαγγελματικά ταξίδια το 2022

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Σε αλλαγές στις προσεγγίσεις και τα προγράμματα επαγγελματικών ταξιδιών, ειδικά στις διαδικασίες, τις πολιτικές και τις εγκρίσεις online κρατήσεων οδηγεί η πανδημία, όπως αποκαλύπτει νέα έρευνα που διεξήγαγε η Παγκόσμια Ένωση Επαγγελματικών Ταξιδιών (GBTA).

Η έρευνα “Η επιστροφή στα επαγγελματικά ταξίδια: Ένα νέο παράδειγμα σχετικά με την εξέλιξη των αγοραστών και των εμπλεκόμενων μερών μετά τον Covid”, η οποία διεξήχθη σε συνεργασία με την εταιρία τεχνολογίας ταξιδιών και εξόδων, Serko, διαπιστώνει ότι, το οικοσύστημα των επαγγελματικών ταξιδιών και τα ταξιδιωτικά προγράμματα το 2022 θα είναι πολύ διαφορετικά από ό,τι ήταν το 2019, πριν από την πανδημία.

“Τώρα είναι η στιγμή που οι διαχειριστές εταιρικών ταξιδιών μετακινούνται από την αξιολόγηση και τις προσωρινές λύσεις που μπορεί να απαιτήθηκαν για την αντιμετώπιση των επαγγελματικών ταξιδιών κατά τη διάρκεια της πανδημίας, σε μια πιο μακροπρόθεσμη, πιο μελετημένη άποψη που βασίζεται στις νέες απαιτήσεις -από τις τεχνολογίες έως τις πολιτικές και τις διαδικασίες- η οποία θα αποτελέσει τη βάση για το επόμενο κεφάλαιο και τα καλύτερα αποτελέσματα για τις εταιρείες, τους επαγγελματίες ταξιδιώτες και τα προγράμματα διαχειριζόμενων επαγγελματικών ταξιδιών”, δήλωσε ο Nick Whitehead, CMO, Serko.

To the point

Ακολουθούν τα κυριότερα σημεία της έρευνας σχετικά με το τι μέλλει γενέσθαι για τη διαχείριση των εταιρικών ταξιδιών μετά την πανδημία. Αυτά είναι:

Προσωρινή συγκράτηση ή κάτι άλλο: Η πανδημία ανάγκασε πολλά προγράμματα επαγγελματικών ταξιδιών να εισαγάγουν περισσότερους περιορισμούς στην πολιτική κρατήσεων. Επτά στους δέκα (71%) υπευθύνους ταξιδιών αναφέρουν ότι οι ταξιδιωτικές πολιτικές της εταιρίας τους που σχετίζονται με τις κρατήσεις έγιναν αυστηρότερες, λόγω της πανδημίας, ωστόσο, έξι στους δέκα (61%) από αυτούς αναμένουν ότι οι αλλαγές αυτές θα είναι προσωρινές.

Άνοδος των υποστηριζόμενων κρατήσεων: Η κράτηση επαγγελματικών ταξιδιών μέσω ενός διαδικτυακού εργαλείου κρατήσεων (OBT) έχει μειωθεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οδηγώντας σε μεγαλύτερη εξάρτηση  από τους τουριστικούς πράκτορες. Πριν από την πανδημία, μόνο το 9% των υπευθύνων ταξιδιών δήλωσαν ότι η εταιρία τους είχε ένα μοντέλο “υψηλής επαφής”, όπου οι ταξιδιώτες έκαναν συνήθως “διαχειριζόμενες” κρατήσεις με τουριστικό πράκτορα. Τώρα, ένας στους πέντε (20%) δηλώνει ότι η εταιρία του ακολουθεί ένα μοντέλο “υψηλής επαφής”.

Για να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη στην επαναφορά των κρατήσεων στο διαδίκτυο, οι ταξιδιωτικοί μάνατζερ επεσήμαναν περισσότερο την ανάγκη για ολοκληρωμένες πληροφορίες για την υγεία και την ασφάλεια του προορισμού (85%), αυτόματες πιστώσεις εισιτηρίων (77%), εφαρμογές πολιτικής με βάση το πλαίσιο (57%) και οπτικά επισημασμένα ξενοδοχεία, που πληρούν τα πρωτόκολλα ασφαλείας για τον Covid (53%).

Χειρόγραφες εγκρίσεις από πολλά άτομα: Στο σημερινό περιβάλλον της πανδημίας, τα προγράμματα ταξιδιών όχι μόνο απαιτούν χειρόγραφη έγκριση, αλλά ορισμένα απαιτούν χειρόγραφη έγκριση από πολλά άτομα. Από αυτούς που εμπλέκονται, δύο στους πέντε (42%) ερωτηθέντες δηλώνουν ότι η μεγαλύτερη από τις χειρόγραφες διαδικασίες απαιτεί πολλούς επικυρωτές (π.χ. τον διευθυντή και τον υπάλληλο του τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού).

Επαναφορά των κρατήσεων: Η αντιμετώπιση της διαρροής -δηλαδή των κρατήσεων επαγγελματικών ταξιδιών που πραγματοποιούνται εκτός των προτιμώμενων καναλιών μιας εταιρίας- synist;a ακόμη μεγαλύτερη προτεραιότητα. Οι μισοί από τους υπευθύνους ταξιδιών (46%) δηλώνουν ότι η μείωση της διαρροής αποτελεί “μεγαλύτερη” ή “πολύ μεγαλύτερη” προτεραιότητα από ό,τι πριν από την πανδημία ή ίση προτεραιότητα (40%) σήμερα, όπως και πριν από την πανδημία. Οι ταξιδιωτικοί διαχειριστές προσδιόρισαν χαρακτηριστικά OBT. που θα βοηθούσαν στη μείωση της διαρροής, συμπεριλαμβανομένων πλούσιων πληροφοριών και εικόνων για τα αεροπορικά εισιτήρια και κρατήσεων με δυνατότητα NDC.

Εξέλιξη OBT: Ένας σημαντικός αριθμός υπευθύνων ταξιδιών είναι πρόθυμος στο να αλλάξει το OBT της εταιρίας τους μέσα στα επόμενα δύο με τρία χρόνια. Τέσσερις στους δέκα αναφέρουν ότι είναι πιθανό (13%) ή σκέφτονται (31%) να αλλάξουν το OBT της εταιρίας τους. Τα χαρακτηριστικά του OBT που έχουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον περιλαμβάνουν εξατομικευμένες προτάσεις δρομολογίων (78%) και κράτηση συνομιλίας σε chatbot (73%) με χρήση έξυπνης τεχνολογίας (τεχνητή νοημοσύνη), καθώς και πληροφορίες για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις του ταξιδιωτικού δρομολογίου (61%).

Η έρευνα διενεργήθηκε το διάστημα 20 Σεπτεμβρίου έως 3 Οκτωβρίου 2021 από την GBTA και περιλαμβάνει πλήρεις ή μερικές απαντήσεις που ελήφθησαν από 161 υπευθύνους ταξιδιών στις ΗΠΑ και τον Καναδά. Οι συμμετέχοντες στην έρευνα ανέφεραν ότι συμμετείχαν στη διαχείριση ή την προμήθεια ταξιδιών για λογαριασμό της εταιρίας τους και των οποίων οι εργαζόμενοι που ταξίδευαν για επαγγελματικούς λόγους χρησιμοποιούσαν εταιρικά εργαλεία διαδικτυακών κρατήσεων, πριν από την πανδημία.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *