Γεώργιος Ιωάννου Νιάρχος – Γενικός Διευθυντής Αθηναϊκής Στρωματοποιϊας: Η No 1 βιομηχανία προϊόντων ύπνου στην Ελλάδα εδώ και 55 χρόνια

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ
  • Από το 1967 συμβάλλουμε στην ποιοτική αναβάθμιση προϊόντων ύπνου στην Ελλάδα.

Με ιστορία 55 ετών είναι πασίδηλο ότι η Αθηναϊκή Στρωματοποιϊα έχει συμβάλλει σημαντικά και στην αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, με την προσφορά ποιοτικών προϊόντων ύπνου.

Ο γενικός διευθυντής της ιστορικής εταιρίας Αθανάσιος Νιάρχος σε συνέντευξή του στο ειδικό αφιέρωμα του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, συμβουλεύει τους ξενοδόχους για τον τρόπο που πρέπει να επιλέγουν τα προϊόντα, που «εξυπηρετούν» την πιο βασική υπηρεσία που προσφέρουν, τον ύπνο.

Και όπως λέει χαρακτηριστικά, «η τιμή είναι και αυτή πολύ σημαντικό κριτήριο, αλλά το πραγματικό συμφέρον του επιχειρηματία είναι η σχέση της τιμής με τη συνολική ποιότητα και αξία του προϊόντος που αγοράζει».

Σημειώνει μάλιστα πως το 76% των ξενοδοχειακών πελατών της εταιρίας, δηλώνουν ικανοποιημένοι από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες και γίνονται repeaters!

Η συνέντευξη

Η συνέντευξη του κ. Νιάρχου έχει ως εξής:

Ξεκινώντας από την επικαιρότητα, ποιες είναι οι ενέργειες της εταιρίας προκειμένου να ανταποκριθεί στις προκλήσεις και τις νέες συνθήκες που δημιούργησε αφενός η πανδημία, αφετέρου η ενεργειακή κρίση;

Και οι δύο αυτές διαδοχικές κρίσεις έχουν ένα κοινό σημείο: ότι δεν μπορεί να γίνει καμία ασφαλής πρόβλεψη για τη διάρκεια και το σύνολο των επιπτώσεών τους.

Σε ό,τι αφορά στην πανδημία, ο υποχρεωτικός εγκλεισμός οδήγησε τον κλάδο μας σε αύξηση πωλήσεων, δεδομένου ότι οι καταναλωτές «επιστρέψαμε» στα σπίτια μας και είδαμε την οικιακή ζωή από άλλη οπτική γωνία. Έτσι διαπιστώθηκαν κάποιες επιπλέον ανάγκες του νοικοκυριού, με αποτέλεσμα τα προϊόντα υπνοδωματίου να αποκτήσουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην πρόθεση αγοράς. Κατά το συγκεκριμένο διάστημα, στη Media Strom θέσαμε ως προτεραιότητα την εξυπηρέτηση των πελατών μας, ενδυναμώνοντας και αναπτύσσοντας περαιτέρω την ομάδα τηλεφωνικής & διαδικτυακής εξυπηρέτησής τους, για τη σωστή ενημέρωση και διαχείριση των εξ αποστάσεως πωλήσεων.

Δεν ισχύει το ίδιο για την ενεργειακή κρίση, η οποία μας φέρνει μπροστά σε πρωτόγνωρες, εντελώς απρόβλεπτες καταστάσεις και ανυπολόγιστα ρίσκα.  Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε -και το κάνουμε ολοένα- είναι να βρισκόμαστε σε διαρκή ετοιμότητα. Οι πρωτοβουλίες μας εστιάζονται τόσο στη μονάδα παραγωγής όσο και στο δίκτυο των καταστημάτων μας, με στόχους την αύξηση απόδοσης της χρήσης τους και μείωση της κατανάλωσης ενέργειας.

Ποιες είναι οι σύγχρονες και φιλικές προς το περιβάλλον προτάσεις της εταιρίας και ποιες από αυτές βρίσκουν εφαρμογή στην ξενοδοχειακή αγορά;

Η Media Strom είναι η 1η εταιρία στην Ελλάδα που απέκτησε πιστοποιητικό Οeko-Τex Standard 100 για ολόκληρο το στρώμα. Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι κάθε στρώμα Media Strom κατασκευάζεται με πιστοποιημένες πρώτες ύλες, ακίνδυνες για τον άνθρωπο και φιλικές προς το περιβάλλον. Το γεγονός ότι υπήρξαμε η πρώτη εταιρεία με τέτοια πιστοποίηση αποδεικνύει έμπρακτα τη μεγάλη σημασία που δίνουμε στο περιβάλλον.

Να σημειώσουμε επίσης, ότι η ανάπτυξη ενός concept ύπνου με φιλικά προς το περιβάλλον συστατικά είναι μια εξαιρετικά απαιτητική υπόθεση. Στη Media Strom αναλύουμε και επεξεργαζόμαστε διαρκώς τα δεδομένα και τις εξελίξεις στον τομέα αυτό, τόσο από την άποψη των καταναλωτικών τάσεων, όσο και από την άποψη της έρευνας σχετικά με νέες, όλο και πιο περιβαλλοντικά ευαίσθητες και αποτελεσματικές πρώτες ύλες.

Σε ό,τι αφορά στην ξενοδοχειακή αγορά, προς το παρόν, η πλειονότητά της προσανατολίζεται σε mainstream προϊόντα. Όμως, η είσοδος διεθνών ομίλων ξενοδοχειακών μονάδων ανεβάζει τον πήχη των απαιτήσεων, καθώς προσανατολίζεται σε αποδεδειγμένα βιώσιμές και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις ύπνου.

Τι νέο έχετε να παρουσιάσετε στην ξενοδοχειακή αγορά για το 2023 και ποια είναι τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά του, για τα οποία το συστήνετε στους ξενοδόχους;

Εργαζόμαστε εντατικά με στόχο να ανταποκρινόμαστε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις απαιτήσεις και τις ανάγκες του ξενοδοχειακού κλάδου. Την περίοδο αυτή επικεντρωνόμαστε στον σχεδιασμό βιώσιμων concepts και υπηρεσιών ύπνου.  Βασικό μας μέλημα είναι οι ξενοδόχοι να έχουν στη διάθεση τους προϊόντα και υπηρεσίες ύπνου εξαιρετικής ποιότητας, ενώ με τη σειρά τους θα προσφέρουν μια εξαιρετική εμπειρία ύπνου στους πελάτες τους.

Ποιες είναι οι συμβουλές σας προς τους ξενοδόχους όσον αφορά στην επιλογή του κατάλληλου στρώματος; Τι πρέπει, κυρίως, να προσέξουν;

Ο ύπνος είναι η βασικότερη υπηρεσία που παρέχει ένα ξενοδοχείο στους πελάτες του. Αυτό που λέμε λοιπόν στους ξενοδόχους είναι να αξιολογούν προσεκτικά τα προϊόντα ύπνου που προμηθεύονται, με κριτήρια την αξιοπιστία της εταιρείας που τα κατασκευάζει, την τεχνογνωσία της, την ποιότητα και την αντοχή των προϊόντων, καθώς και το σύνολο των υπηρεσιών που τους προσφέρει. Η τιμή είναι και αυτή πολύ σημαντικό κριτήριο, αλλά το πραγματικό συμφέρον του επιχειρηματία είναι η σχέση της τιμής με τη συνολική ποιότητα και αξία του προϊόντος που αγοράζει.

Ποιες είναι οι τάσεις που κυριαρχούν τελευταία στον χώρο της στρωματοποιΐας και πόσο έχει επηρεάσει αυτές τις τάσεις η πανδημική κρίση και, τελευταία, η ενεργειακή;

Όποιες και αν είναι οι κατά καιρούς τάσεις στη βιομηχανία μας, ένας από τις πιο σημαντικούς παράγοντες που τις καθορίζει είναι οι τιμές των πρώτων υλών. Σ’ αυτές λοιπόν, τόσο η πανδημία όσο και η ενεργειακή κρίση επέδρασαν καταλυτικά, αυξάνοντας τις τιμές των πρώτων υλών και, συνεπώς, το κόστος παραγωγής. Στη Media Strom συνεργαζόμαστε με κορυφαίους οίκους προμηθευτών εξωτερικού οι οποίοι διασφαλίζουν την επάρκεια των πρώτων υλών (security of supply). Όμως, παραμένει ως εξαιρετικά ριψοκίνδυνος αστάθμητος παράγοντας η ταλάντευση των τιμών.

Δέσμευσή μας είναι να εξακολουθήσουμε να παράγουμε προϊόντα κορυφαίας, πιστοποιημένης ποιότητας, συγκρατώντας κατά το δυνατόν τις τιμές τους.

Πείτε μας λίγα λόγια για την εταιρία, αλλά και το επενδυτικό κι επιχειρηματικό της πλάνο.

Η Media Strom αποτελεί, εδώ και 55 χρόνια, αδιαμφισβήτητο ηγέτη της ελληνικής στρωματοποιϊας. Διαθέτει τα προϊόντα της σε 3.000.000 Έλληνες καταναλωτές, ενώ το 76% των ξενοδοχειακών πελατών της δηλώνουν ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες της και ξαναγοράζουν από αυτήν. Παράλληλα, η εταιρεία μας έχει την αρτιότερη και πλέον εξειδικευμένη γνώση και εμπειρία γύρω από το βασικότερο προϊόν ύπνου, το στρώμα. Το εργοστάσιό μας είναι από τα πλέον σύγχρονα των Βαλκανίων, εξασφαλίζοντας την αρτιότητα σε κάθε λεπτομέρεια της παραγωγής.

Σε ό,τι αφορά στα επιχειρηματικά πλάνα μας, δίνουμε έμφαση στο δίκτυο των καταστημάτων λιανικής και την εμπειρία των καταναλωτών, στη βελτιστοποίηση των συστημάτων πληροφορικής και στην ανάπτυξη πρωτοποριακών, βιώσιμων concept ύπνου. Και φυσικά θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με κορυφαίους επιστημονικούς φορείς για να προσφέρουμε σε όλους μια ολοκληρωμένη εμπειρία ύπνου.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *