plane

Γερμανία, Ιρλανδία, Ισπανία, Ην. Βασίλειο και Γαλλία πρώτες…

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ

Γερμανία, Ιρλανδία, Ισπανία, Ηνωμένο Βασίλειο και Γαλλία πρωτοστατούν στις καταγγελίες επιβατών αεροπορικών εταιριών, αφού το 2014 το 63,4% του συνόλου των καταγγελιών και το 2015, για το διάστημα Ιανουάριος-Ιούνιος, το 61,7%, είναι κατά των αερομεταφορέων αυτών των πέντε χωρών.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή (European Consumer Centre1! – ΕCC), το 2014 περίπου το 25% του συνόλου των καταγεγραμμένων καταγγελιών ήταν στον τομέα των μεταφορών και το 46% αφορούσε στα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών. Η Κύπρος, η Ισλανδία, η Ιταλία, η Πολωνία και η Ρουμανία, αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το ένα τρίτο όλων των περιπτώσεων.
Ο μεγαλύτερος αριθμός των καταγγελιών για αεροπορικά ταξίδια το 2014 προήλθε από πολίτες που ζουν στην Ιταλία, το Βέλγιο, την Πολωνία, την Ισπανία, τη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο και οι οποίοι αντιπροσώπευαν το 54% των καταγγελιών. Το 2015, για το διάστημα Ιανουάριος-Ιούν2!ιος, οι περισσότερες καταγγελίες προήλθαν από πολίτες που ζουν στην Αυστρία, την Ιταλία, την Πολωνία, τη Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και το Βέλγιο, και οι οποίοι αντιπροσώπευαν το 59% των καταγγελιών.
Το 63,4% του συνόλου των καταγγελιών το 2014 και το 61,7% το 2015 (Ιανουάριος-Ιούνιος) είναι κατά των αερομεταφορέων της Ιρλανδίας, της Γερμανίας, της Ισπανίας, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γαλλίας.
Ωστόσο, τα ποσοστά αυτά θα πρέπει να αντιμετωπίζονται με προσοχή, καθώς είναι σημαντικό να έ3!χουμε κατά νου ότι οι αιτίες που οι χώρες αυτές βρίσκονται στην κορυφή της κατάταξης με τις περισσότερες καταγγελίες, μπορεί να εξαρτάται από πολλούς διαφορετικούς παράγοντες, όπως ο αριθμός των μεταφερόμενων επιβατών, οι κακές καιρικές συνθήκες, κ.ο.κ..
Ο αριθμός των ατόμων που ταξιδεύουν αυξάνεται κάθε χρόνο και αυτός είναι ο λόγος που τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών θεωρούνται από τα πιο σημαντικά δικαιώματα των καταναλωτών.
Σύμφωνα με την μελέ4!τη του ΕCC, το 22% των χρηστών των αεροπορικών μεταφορών έχει αντιμετωπίσει προβλήματα κατά τους τελευταίους 12 μήνες, όταν ταξίδεψε αεροπορικώς. Κάποια από αυτά αφορούσαν σε μεγάλες καθυστερήσεις (69%), σε προβλήματα με τις αποσκευές όπως η καταστροφή ή η απώλεια (21%) ή στην ακύρωση των πτήσεων (15%). Το 57% των ερωτηθέντων που είχαν βιώσει αντίστοιχες καταστάσεις, ήταν δυσαρεστημένοι από τον τρόπο αντιμετώπισης, το 48% εξέφρασε δυσαρέσκεια σχετικά με τη διακοπή βοήθειας και το 55% με τη χρηματική αποζημίωση.
Στην Ευρώπη, εκτεταμένες ενημερωτικές εκστρατείες έχουν ξεκινήσει σχετικά με τα δικαιώματα 5!των επιβατών αεροπορικών μεταφορών, ενώ πολλοί επιβάτες γνωρίζουν ότι έχουν δικαιώματα, αλλά όχι κατ’ ανάγκη τα ακριβή δικαιώματά τους, ενώ μεγάλο αριθμό καταγγελιών δέχεται το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτών (ECC).
Το 2014, το ECC διαχειρίστηκε 37.609 καταγγελίες συνολικά. Από αυτές οι 6.834 καταγγελίες συνδέονται με τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών, έναντι 5.863 καταγγελιών το 2013, που σημαίνει ότι ο αριθμός των καταγγελιών των δικαιωμάτων των επιβατών αεροπορικών μεταφορών, το 2014, ήταν αυξημένος κατά 16%.
Από αυτές τις καταγγελίες το 46% θα μπορούσε να επιλυθεί με φιλικό τρόπο, σε σύγκριση με το 40,6% το 26!010, οπότε και ως σημαντικός λόγος για τον οποίο δεν θα μπορούσε να επιλυθεί φιλικά η υπόθεση, αναφέρεται η έλλειψη ανταπόκρισης από τον αερομεταφορέα.
Όσοι ταξιδεύουν με αεροπλάνο έχουν περισσότερες πιθανότητες να παραπονεθούν για τυχόν προβλήματα που ανακύψουν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, σε ποσοστό 41%, έναντι 36% όσων ταξιδεύουν με πλοίο, 32% εκείνων που ταξιδεύουν με τρένο και 31% όσων ταξιδεύουν με πούλμαν. Τέλος, το 52% ανέφερε ότι ο κύριος λόγος για να μην παραπονεθούν, ήταν ότι το θεωρούσαν άσκοπο, το 19% ανέφερε ότι η διαδικασία καταγγελίας ήταν υπερβολικά επαχθείς, ενώ το 9% δεν ήξερε πώς ή πού να δηλώσει τα παράπονά του.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *