ksd copyright
© money tourism copyright photo

Γερμανία: Πως διαμορφώνονται οι πωλήσεις στα ταξιδιωτικά πρακτορεία

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στη Γερμανία το άνοιγμα των συνόρων οδηγεί σε μία σταδιακή αύξηση της ζήτησης για ταξίδια και μία συγκρατημένη αισιοδοξία εκ μέρους των ταξιδιωτικών πρακτορείων.

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο από την Dr. Fried & Partner, στην οποία συμμετείχαν 119 ταξιδιωτικά πρακτορεία, καταγράφηκε η διάθεση ταξίδια από το 2005 έως και το 2020, με τα βασικά συμπεράσματα να έχουν ως εξής:

Η πλειοψηφία των συμμετεχόντων θεωρεί πως η κατάσταση δεν είναι καθόλου καλή καθώς:

  • Το 96.5% των ταξιδιωτικών πρακτορείων θεωρούσαν τον Απρίλιο πως οι πωλήσεις κινούνται σε απογοητευτικά επίπεδα, ενώ το ίδιο ποσοστό κινούταν τον Ιούνιο στο 98.3% και μόνο το 3.5% των ερωτηθέντων (1.8% αύξηση σε μηνιαία βάση) θεωρούν την κατάσταση ικανοποιητική.
  • Σε ετήσια βάση οι πωλήσεις μειώθηκαν σημαντικά το τελευταίο 3μηνο. Το 95.7% παρατηρεί μείωση πωλήσεων (99.2% κατά τον προηγούμενο μήνα). Μόνο το 4.3% θεωρεί ότι οι πωλήσεις κινούνται σε ίδιο επίπεδο με πέρυσι (3.5% σε μηνιαία βάση). Ωστόσο, κανένας από τους συμμετέχοντες δε θεωρεί πως οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε ετήσια βάση.
  • Η χαλάρωση των ταξιδιωτικών περιορισμών, η έλευση της θερινής σεζόν και επιθυμία για ταξίδια διασφαλίζουν μία οριακά αυξητική τάση όσον αφορά τις πωλήσεις των ταξιδιωτικών πρακτορείων. Ωστόσο, οι υφιστάμενες ταξιδιωτικές οδηγίες και η αβεβαιότητα των ταξιδιωτών σχετικά με τις κρατήσεις θα συνεχίσουν να επηρεάζουν αρνητικά την κατάσταση.
  • Μόνο το 1.7% θεωρεί πως θα αυξηθεί η ζήτηση για ταξίδια εντός του επόμενου 6μηνου.
  • Το 3.4% αναμένει η ζήτηση να παραμείνει σταθερή σε σύγκριση με πέρυσι.
  • Η πλειοψηφία είναι σκεπτική και θεωρεί κατά 93% πως η ζήτηση για το επόμενο 6μηνο θα κινηθεί μειούμενη σε ετήσια βάση.
  • Το 3.4% θεωρεί πως η ζήτηση θα αυξηθεί
  • Το 6.9% δεν πιστεύει πως θα βελτιωθούν τα έσοδά του εντός του επόμενου 6μηνου.
  • Το 89.7% πιστεύει πως θα χειροτερεύσουν τα έσοδά τους στο μέλλον.

Όσον αφορά στην εξέλιξη της ζήτησης τα ταξιδιωτικά πρακτορεία είναι λιγότερο αισιόδοξα σχετικά με τον προηγούμενο μήνα. Ωστόσο, με μία ματιά προς τα αναμενόμενα έσοδα παρατηρείται μία συγκρατημένη αισιοδοξία σε σύγκριση με τον Ιούνιο.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *