© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Γερμανία: Σε… εκκρεμότητα οι διακοπές για το 1/5 των πολιτών

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μετέωρες παραμένουν οι διακοπές για περισσότερους από το ένα πέμπτο των Γερμανών (22%), οι οποίοι έχουν ήδη προγραμματίσει τις διακοπές τους, αλλά δεν τις έχουν ακόμη κλείσει, σύμφωνα με μια νέα ανάλυση της YouGov.

Μεταξύ των… αργοπορημένων Γερμανών είναι κυρίως άτομα μεσαίου εισοδήματος, από αστικό περιβάλλον, με υψηλότερα εκπαιδευτικά προσόντα.

Οι Γερμανοί, που αυθόρμητα έχουν προβεί σε κράτηση για καλοκαιρινές διακοπές είναι συχνά νέοι άνδρες (55%) ηλικίας μεταξύ 25 και 34 ετών (20 έναντι 15% του συνολικού πληθυσμού). Αυτή η ομάδα-στόχος είναι κυρίως εργαζόμενοι (62%) και γονείς ή κηδεμόνες παιδιών σχολικής ηλικίας (27 έναντι 19% του συνολικού πληθυσμού).

Οι αυθόρμητοι Γερμανοί που αναζητούν διακοπές το φετινό καλοκαίρι δηλώνουν ότι ψάχνουν πάντα νέες ευκαιρίες που παρουσιάζονται καλά στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης (37%) και σχεδόν οι μισοί (47%) επηρεάζονται στην επιλογή των διακοπών τους από άρθρα σε εφημερίδες και περιοδικά (έναντι 34% του συνολικού πληθυσμού).

Οι εν δυνάμει αυτοί ταξιδιώτες είναι συχνά ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με σχεδόν το ήμισυ αυτής της ομάδας στόχου (48%) να χρησιμοποιεί το YouTube και το 19% να έχει λογαριασμό στο LinkedIn (έναντι 43% και 13% του συνολικού πληθυσμού).

Η πλειονότητα αυτών (77%) έχει πάθος για τα ταξίδια και θεωρεί τη Γαλλία (25%) και τη Σουηδία (21%) ως κύριους προορισμούς (έναντι 19% και 15% του συνολικού πληθυσμού).

Όταν ταξιδεύουν, οι καταναλωτές αυτοί κλείνουν πολυτελή καταλύματα (33%) και περισσότεροι από το ένα τέταρτο (28%) επιλέγουν τον τελικό προορισμό των διακοπών τους με βάση την προσβασιμότητα/συνδεσιμότητα.

Σχεδόν οι μισοί (45%) δηλώνουν ότι επισκέπτονται σημαντικά, ιστορικά μνημεία και τοποθεσίες στον ελεύθερο χρόνο τους και το 68% είναι διατεθειμένοι να ταξιδέψουν μεγάλες αποστάσεις για να θαυμάσουν νέα αξιοθέατα.

Κατά την επιλογή ξενοδοχείων για ένα city break, δίνουν μεγαλύτερη σημασία στην τιμή (67%) καθώς και στην τοποθεσία του ξενοδοχείου (62%). Ξενοδοχεία και πάροχοι κρουαζιέρας όπως η AIDA, η Hilton και η Steigenberger δημιουργούν θετική εντύπωση σε αυτή την ομάδα στόχου.

Μεταξύ των ταξιδιωτικών παρόχων και των πυλών κρατήσεων, θετική εντύπωση δημιουργούν η Booking.com, η TUI και η trivago. Κατά συνέπεια, σχεδόν οι μισοί από τους Γερμανούς που κάνουν κρατήσεις για καλοκαιρινές διακοπές (47%) εξετάζουν την Booking.com και περισσότεροι από το ένα πέμπτο (21%) την Trivago για την επόμενη ταξιδιωτική τους κράτηση (έναντι 38 και 15% του συνολικού πληθυσμού).

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *