Γερμανία: Συνεχίζεται η έντονη επιθυμία για ταξίδια και το 2020|Ψηλά στις προτιμήσεις...

Γερμανία: Συνεχίζεται η έντονη επιθυμία για ταξίδια και το 2020|Ψηλά στις προτιμήσεις η Ελλάδα

berlin
money tourism copyright photo

Θετικά μηνύματα για την ταξιδιωτική κίνηση του 2020 από την Γερμανία, «εξέπεμψε» η γερμανική ένωση ταξιδίων (FUR), στην ανάλυση των ταξιδιωτικών τάσεων, που παρουσιάστηκε στην πρώτη τουριστική έκθεση της χρονιάς, στην Στουτγκάρδη.

Ο Martin Lohmann της FUR, προβλέπει μόνο μια ελάχιστη μείωση στις αεροπορικές μεταφορές, λόγω της συνεχιζόμενης καμπάνιας κατά των αεροπορικών ταξιδιών για περιβαλλοντικούς λόγους. Η ανάλυση ταξιδιών του 2020 που παρουσιάστηκε στην CMT έδειξε ότι το 41% ​​των 12.000 ερωτηθέντων επιβατών αεροπορικών εταιριών, ξεκίνησαν το ταξίδι τους με ένα ενοχικό συναίσθημα, 27% δεν είχαν καμία ενοχή, ενώ το 32% δεν είχε σαφή γνώμη σχετικά με αυτό το ζήτημα.

Για το 2020, ο Lohmann εξακολουθεί να βλέπει μια έντονη επιθυμία για διακοπές και μια σταθερή ζήτηση για τουριστικές υπηρεσίες. Η συνολική εικόνα διαφέρει ελάχιστα από το 2019.

Στο 57% των ερωτηθέντων, η επιθυμία για διακοπές μειώθηκε ελαφρά σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος και οι παράγοντες του χρήματος και του χρόνου εκτιμήθηκαν επίσης ευνοϊκότερα. Το 17% των ερωτηθέντων (από 16% το προηγούμενο έτος) σχεδίαζαν να κάνουν κράτηση στο ταξιδιωτικό πρακτορείο την εποχή της έρευνας το Νοέμβριο του 2019.

Ακόμη και με τους προτιμώμενους ταξιδιωτικούς προορισμούς, ο κατάλογος των πιο δημοφιλών δεν έχει αλλάξει: η Γερμανία είναι στην πρώτη θέση με 30%, ακολουθούμενη από τις μεσογειακές χώρες Ισπανία, Τουρκία, Ιταλία, Κροατία και Ελλάδα, οι οποίες έχουν ενισχυθεί ξανά. Η Αίγυπτος επιστρέφει επίσης. Το 42% των ερωτηθέντων θέλουν να επισκεφθούν έναν προορισμό που δεν έχουν επισκεφθεί ξανά.

Όσον αφορά στο περασμένο έτος, η γερμανική ταξιδιωτική βιομηχανία στο σύνολό της είναι ικανοποιημένη. Παρά της ανασφάλεια λόγω της πτώχευσης της Thomas Cook και του συνεχώς αυξανόμενου θέματος της προστασίας του κλίματος, το 2019 υπήρξε αύξηση των πωλήσεων κατά δύο τοις εκατό στους διοργανωτές – αλλά όχι σε όλες τις εταιρείες. Τα ταξιδιωτικά γραφεία είχαν μια ελαφρά μείωση των πωλήσεων, της τάξης του 1,6%.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ