Γερμανία: Τα ελληνικά ξενοδοχεία που ξεχώρισαν!!!

ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Τα ξενοδοχεία στην Κω κερδίζουν την προσοχή των Γερμανών παραθεριστών καθώς το ελληνικό νησί, “επιστρέφει” το τελευταίο δεκαπενθήμερο, όπως δείχνουν οι βαθμολογίες του FVW Hotelometer.

Τα πακέτα κρατήσεων διακοπών στην Κω από Γερμανούς αυξήθηκαν κατά 21% τον Απρίλιο – όπως έδειξαν τα  στοιχεία από την κορυφαία γερμανική εταιρεία κρατήσεων διακοπών TravelTainment – και αυτή η ανοδική τάση φαίνεται να συνεχίστηκε και τον Μάιο, αν κρίνουμε από το FVW Hotelometer, μία ζήτηση βασιζόμενη σε δεκαπενθήμερη κατάταξη από τα πιο δημοφιλή τουριστικά ξενοδοχεία στην Τουρκία, την Ισπανία και την Ελλάδα.

3 από τα 10 κορυφαία ξενοδοχεία στην ελληνική κατάταξη για το δεκαπενθήμερο από 16 έως 29 Μαΐου βρίσκονται στο Μαστιχάρι, στη δυτική ακτή της Κω, και ανέβηκαν σταθερά στην λίστα κατά τη διάρκεια των τελευταίων δύο μηνών. Αυτά είναι τα:
Horizon Beach Resort, το οποίο ανήλθε στην 5η από την 6η θέση της προηγούμενης αναμέρησης, το Princess of Kos, στην 6η απο την 8η και μια νέα είσοδος, το Neptune Hotel, στην 8η θέση.

Τα άλλα επτά ξενοδοχεία από την πρώτη δεκάδα της κατάταξης βρίσκονται στην Κρήτη και τη Ρόδο, τους δύο κυριότερους προορισμούς για τους γερμανούς τουρίστες στην Ελλάδα. Συνοπτικά, το Pilot Beach οδήγησε το Atrium Palace και το Ikaros Beach ως τα τρία πιο δημοφιλή ξενοδοχεία.

Αλλού, στην Ισπανία, το Allsun Estrella και το Coral de Mar στην Alcudia ήταν οι κύριοι νικητές στο δεκαπενθήμερο, ανεβαίνοντας πάνω από την 3η και 5η θέση σε συνολική κατάταξη των οχτώ. Το Lopesan Costa Meloneras ανέκτησε την τελική 1η θέση μπροστά από το Blau Punta Reina και το Iberostar Club Cala Barca.

Στην Τουρκία, το Side Breeze διατήρησε την 1η θέση μπροστά από το Royal Dragon και το Adalya Ocean στη γενική κατάταξη. Το Side Breeze και το Royal Dragon ήταν επίσης τα πιο δημοφιλή στις οικγένειες, ενώ το Adalya Ocean και το Side Breeze κορυφώθηκαν στην κατάταξη των ζευγαριών.

Το FVW Hotelometer είναι μια δεκαπενθήμερη κατάταξη από τα πιο δημοφιλή τουριστικά ξενοδοχεία στην Τουρκία, την Ισπανία και την Ελλάδα, που δείχνει τις προτιμήσεις των πελατών, αλλά όχι τις πραγματικές κρατήσεις.
Βασίζεται σε όλες τις έρευνες του συστήματος κρατήσεων του TravelTainment που χρησιμοποιείται από γερμανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες και από online μηχανές κρατήσεων. Τα δεδομένα, που παρέχονται από την εταιρεία πληροφορικής TrevoTrend, χωρίζονται σε διάφορες κατηγορίες (συνολικά, οικογένειες, ζευγάρια, εργένηδες και βαθμολογίες με αστέρια).

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *