Καθόλου καλά δεν είναι τα πράγματα για την TUI, όσον αφορά στη στάση της κατά την έξαρση της πανδημίας, όπως φαίνεται και από poll που πραγματοποιήθηκε σε 650 ταξιδιωτικά πρακτορεία. Αντιθέτως, ο Chamäleon κατέκτησε την πρώτη θέση.
Η δυσφορία των ταξιδιωτικών πρακτορείων ως προς την TUI ήταν ήδη γνωστή, αλλά και πάλι η θέση που έλαβε ο μεγάλος tour operator προκαλεί έκπληξη, ενώ σε καλές θέσεις κινήθηκαν οι σπεσιαλίστες.
Η πλειοψηφία των πρακτορείων προσπαθούν να εξάγουν συμπεράσματα από τη συμπεριφορά των tour operators κατά τη διάρκεια της κρίσης με το 74% να δηλώνει πως θα προτιμήσει να πουλάει λιγότερα πακέτα συγκεκριμένων tour operators, ενώ το 20% επιθυμεί να διακόψει τη συνεργασία μαζί τους.
Το γερμανικό μέσο Counter vor9 “βαθμολόγησε” τους μεγαλύτερους tour opertors βάσει των πωλήσεών τους και πραγματοποιήθηκε ψηφοφορία, στην οποία συμμετείχαν 653 ταξιδιωτικά πρακτορεία, με τα αποτελέσματα να διαμορφώνονται ως εξής:
1η Θέση: Chamäleon
Ο σπεσιαλίστας από το Βερολίνο αποτέλεσε τον αγαπημένο tour operator των ταξιδιωτικών πρακτορείων, καθώς το 50% το βαθμολόγησε με “πολύ καλό” βαθμό, ενώ υπολείπεται μόνο στο θέμα των αποζημιώσεων, όπου προηγήθηκαν οι Studiosus και Schauinsland.
2η Θέση: Studiosus
Το 70% των ταξιδιωτικών πρακτορείων τον βαθμολόγησε με “καλό” και “πολύ καλό” βαθμό, ενώ κατατάσσεται στην κορυφή όσον αφορά τις αποζημιώσεις.
3η Θέση: Schauinsland
Σχεδόν το 50% τον βαθμολόγησε ως “καλό” και το 30% ως “πολύ καλό”, ενώ ανήκει στη 2η θέση της κατάταξης των αποζημιώσεων.
4η Θέση: Phoenix (Κρουαζιέρες)
Σχεδόν το 50% τον βαθμολόγησε καλά, ενώ διακρίθηκε ακόμα καλύτερα στο επίπεδο της προσβασιμότητα και των αποζημιώσεων.
5η Θέση: Nicko Cruises
Έλαβε συχνά τον βαθμό “καλός”, ενώ το 25% τον βαθμολόγησε ως “ικανοποιητικό”.
6η Θέση: Olimar
Το 30% τον χαρακτήρισε ως “ικανοποιητικό”, ενώ σε επίπεδο αποζημιώσεων κινήθηκε κοντά στον μέσο όρο.
7η Θέση: Gebeco
Κινούμενος σε πολύ καλύτερα επίπεδα από τη μητρική του εταιρία (TUI) το 38% τον βαθμολογεί ως “καλό” και το 9% ως “πολύ καλό”.
8η Θέση: Ameropa
Κατά κύριο λόγο βαθμολογείται ως “ικανοποιητικός”, αλλά το 11% καταγράφει “φτωχή” εμπειρία συνεργασίας. Η προσβασιμότητα κινήθηκε σε χαμηλά επίπεδα, ενώ οι αποζημιώσεις διαμορφώθηκαν κάπως καλύτερα.
9η Θέση: Vikings
Το 30% τον χαρακτήρισε ως “καλό”.
10η Θέση: Aida Cruises
Το 25% τον χαρακτήρισε ως “επαρκή” και το 30% ως “ικανοποιητικό”, ενώ παρατηρήθηκε πτώση στην προσβασιμότητα και τις αποζημιώσεις.
11η Θέση: Alltours
Κυρίως χαρακτηρίζεται ως “ικανοποιητικός” και το 25% τον χαρακτήρισε ως “φτωχό” και “μη ικανοποιητικό”, ενώ κινήθηκε σε χαμηλά επίπεδα όσον αφορά την προσβασιμότητα.
12 Θέση: DER Touristik
Το 30% τον βαθμολογεί ως “ικανοποιητικό”, αλλά υπάρχει μεγάλη διάσταση απόψεων.
14η Θέση: FTI
Χαρακτηρίζεται ως “ικανοποιητικός” και “επαρκής”.
15η Θέση:
Κατά κύριο λόγο χαρακτηρίζεται ως “ικανοποιητικός”, ενώ κινείται καλύτερα σε επίπεδο αποζημιώσεων, αλλά όχι σε προσβασιμότητα.
16η Θέση:
Το 30% τον βαθμολογεί ως “φτωχό” και “μη επαρκή”, ενώ κινείται ακόμα χαμηλότερα σε επίπεδο αποζημιώσεων.
17η Θέση: MSC Cruises
Βαθμολογείται ως “επαρκής”, ενώ δε διακρίνεται για την αντιμετώπιση του ζητήματος των αποζημιώσεων.
18η Θέση: TUI Cruises
Το 50% τον χαρακτηρίζει ως “φτωχό” και “μη επαρκή”.
19η Θέση: LMX Touristik
Σχεδόν το 50% του δίνει τη χειρότερη βαθμολογία.
20η Θέση: TUI
Τα ταξιδιωτικά πρακτορεία “τιμωρούν” τον tour operator για τα “κλειστά τηλέφωνα” ρίχνοντας τον κάτω από τον μέσο όρο όσον αφορά την προσβασιμότητα.