GfK: Ανέκαμψαν -επιτέλους- οι πωλήσεις πακέτων διακοπών τον Μάιο, στη Γερμανία

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι κρατήσεις διακοπών στη Γερμανία, ανεκάμψαν τον περασμένο μήνα, σε σχέση με τα επίπεδα του προηγούμενου έτους, μετά από μία δραματική μείωση 12% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με τα τελευταία μηνιαία στοιχεία πωλήσεων, από την GfK.

Μια αύξηση 4% στα online έσοδα τον Μάιο αντιστάθμισε την πτώση των πωλήσεων των ταξιδιωτικών γραφείων κατά 2%, και άφησε το μήνα στο ίδιο επίπεδο κύκλου εργασιών με το Μάιο του 2018, σύμφωνα με την ανάλυση πωλήσεων σε πάνω από 2.000 αντιπροσωπείες ταξιδιωτικών πρακτορείων, ΟΤΑ και tour operator websites.

Με μηδενική ανάπτυξη τον περασμένο μήνα, οι σωρευτικές πωλήσεις των καλοκαιρινών διακοπών το καλοκαίρι του 2019 από το περασμένο φθινόπωρο παρέμειναν 2% χαμηλότερες από ότι πριν από 12 μήνες, όπως και τον Απρίλιο.

Ωστόσο, όπως επεσήμανε η GfK, το Μάιο του 2018 έκλεισε με ετήσιο ρυθμό αύξησης των πωλήσεων κατά 14%.

Αυτό σημαίνει ότι το Μάιο του 2019 οι πωλήσεις είναι πιο πάνω από τα επίπεδα αυτής της περιόδου, πριν από δύο χρόνια σε σωρευτική βάση.

Παρόλα αυτά, η γερμανική αγορά εξακολουθεί να έχει κάποιο δρόμο για να καλύψει το 2018, καθώς έχει φτάσει μέχρι σήμερα στο 73% των συνολικών εσόδων του. Συνεπώς, ο κλάδος των ταξιδιών πρέπει να πουλήσει διακοπές που ξεπερνούν το ένα τέταρτο του συνολικού κύκλου εργασιών στους επόμενους μήνες, προκειμένου να επιτευχθεί μηδενική ανάπτυξη φέτος.

Η ζήτηση τον Μάιο οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις καθυστερημένες κρατήσεις, ειδικά για τον Ιούνιο με τα τρία «Σαββατοκύριακα μεγάλης διάρκειας» που δημιουργήθηκαν από τις αργίες. Ωστόσο, η σωρευτική αύξηση κατά 10,6% για τον Ιούνιο δεν αντιστάθμισε τη μείωση κατά 15% των εσόδων για τα ταξίδια του Μαϊου.

gfk

Επιπλέον, οι δύο κύριοι μήνες διακοπών του Ιουλίου (-2,8%) και του Αυγούστου (-2%) εξακολουθούν να βρίσκονται πίσω από τα επίπεδα πωλήσεων του περασμένου έτους.

Αντίθετα, οι πρώιμες κρατήσεις για τον επόμενο χειμώνα ήταν ισχυρές τον περασμένο μήνα, σημειώνοντας αύξηση 7% σε ετήσια βάση. Αυτό σημαίνει ότι το 24,3% όλων των εσόδων τον Μάιο προήλθε από τη χειμερινή περίοδο 2019/20 «και μετά». Πρόκειται για 1,4 εκατοστιαίες μονάδες σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο για το χειμώνα 2018/19.

Συνολικά, τα έσοδα από το καλοκαίρι του 2019 και το χειμώνα 2019/20 μαζί και τα έσοδα από τις πωλήσεις ταξιδιωτικών πρακτορείων και διαδικτυακών πωλήσεων παρουσίασαν μικρή αύξηση 1% τον προηγούμενο μήνα.

ΠΗΓΗ

Tagged

1 σχόλιο στο “GfK: Ανέκαμψαν -επιτέλους- οι πωλήσεις πακέτων διακοπών τον Μάιο, στη Γερμανία

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *