tourismos

GfK: Πως κινήθηκαν οι γερμανικές κρατήσεις διακοπών τον Μάρτιο;

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι γερμανικές κρατήσεις για τις διακοπές σημείωσαν μέτρια απόδοση τον περασμένο μήνα, αλλά εξακολουθούν να παραμένουν αδύναμες στο σύνολό τους, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία των πωλήσεων της GfK.

Οι κρατήσεις των καλοκαιρινών διακοπών για τους Γερμανούς σε ταξιδιωτικά γραφεία και online αυξήθηκαν κατά 2% τον περασμένο μήνα σε σύγκριση με το Μάρτιο του 2018,  σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία.

Η ανάπτυξη δημιουργήθηκε και πάλι από τις ηλεκτρονικές πωλήσεις και όχι από τα ταξιδιωτικά γραφεία, των οποίων οι πωλήσεις ήταν σταθερά στα ίδια επίπεδα με του περασμένου έτους.

Από την θετική πλευρά των πραγμάτων, ήταν ο δεύτερος συνεχής μήνας χαμηλής ανάπτυξης μετά από μια αύξηση 1% τον Φεβρουάριο και μπορεί αυτό να σηματοδοτήσει ανάκαμψη της ζήτησης των καλοκαιρινών διακοπών μετά από τις  χαμηλότερες πωλήσεις του Νοεμβρίου, Δεκεμβρίου και Ιανουάριου (όπου ο τελευταίος παρουσίασε απότομη πτώση 9%).

Συνολικά, ωστόσο, υπάρχει συνολική μείωση κατά 1% για όλες τις κρατήσεις των καλοκαιρινών διακοπών του 2019 από τον περασμένο Νοέμβριο.

Σημειώνεται, ωστόσο, ότι ο αριθμός αυτός συγκρίνεται με πολύ υψηλά επίπεδα κράτησης με τις αρχές του περασμένου έτους.

Η διαμόρφωση των κρατήσεων

Πολλοί ειδικοί πιστεύουν ότι οι τρέχουσες αργές κρατήσεις οφείλονται στο γεγονός, ότι οι Γερμανοί περιμένουν να δουν αν το 2019 θα είναι και πάλι ένα ζεστό καλοκαίρι στη Γερμανία, όπως και πέρυσι.

Ως αποτέλεσμα, η γερμανική οργανωμένη ταξιδιωτική βιομηχανία αποδίδει τώρα τις ελπίδες της για ισχυρές καθυστερημένες πωλήσεις.

Όσον αφορά τα λεπτομερή στοιχεία για το καλοκαίρι του 2019, η ζήτηση είναι μειωμένη για τις διακοπές της άνοιξης, με πτώση 14% για το Μάιο και αύξηση 10% για τον Ιούνιο.

Οι κρατήσεις είναι επίσης ελαφρά χαμηλότερες για τον Ιούλιο, τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο. Μόνο ο Οκτώβριος βρίσκεται σήμερα πάνω από τα επίπεδα του περασμένου έτους, με αύξηση 7%.

Οι χειμερινές κρατήσεις του Μαρτίου ήταν 1% χαμηλότερες από πέρυσι, αλλά αυτό δεν άλλαξε το συνολικό ποσοστό ανάπτυξης.

Τέλος,με τις φετινές διακοπές του Πάσχα, οι κρατήσεις για το Μάρτιο μειώθηκαν κατά 14%, ενώ ο Απρίλιος παρουσιάζει πολύ ισχυρή αύξηση των εσόδων από πωλήσεις κατά 31%.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *