Photo by Asad Photo Maldives on Pexels

GHA: Ιαπωνία και Ταϊλάνδη στην κορυφή των προτιμήσεων των ταξιδιωτών το 2024 | Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί και τα κίνητρα για ταξίδια το επόμενο έτος

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Ιαπωνία και η Ταϊλάνδη αναδεικνύονται ως οι πιο δημοφιλείς προορισμοί για ταξίδια του 2024, ακολουθούμενες από την Ισπανία, τον Καναδά και τη Χαβάη, σύμφωνα με έρευνα του προγράμματος επιβράβευσης GHA Discovery, της Global Hotel Alliance (GHA), της μεγαλύτερης συμμαχίας ανεξάρτητων ξενοδοχειακών εταιριών στον κόσμο.

Όπως προέκυψε στην έρευνα, η επιθυμία να εξερευνήσουν νέους προορισμούς και εμπειρίες είναι το κύριο κίνητρο πίσω από τις ταξιδιωτικές αποφάσεις για το 2024.

Η Ευρώπη είναι η περιοχή που προτιμάται περισσότερο για ταξίδια το επόμενο έτος, ενώ οι διακοπές staycations γνωρίζουν μεγάλη άνθηση στην Ασία, με επικεφαλής τα μέλη στην Κίνα, που σκοπεύουν να κάνουν περισσότερες από πέντε τέτοιες διακοπές. Ακολουθούν η Ταϊλάνδη και η Μαλαισία, με περισσότερα από τέσσερα ταξίδια.

Αντίστοιχα με τα στοιχεία της έρευνας του 2022, η αναψυχή είναι ο πρωταρχικός παράγοντας για ταξίδια μεταξύ των μελών της GHA Discovery. Σε όλες τις περιοχές, η πλειονότητα των συμμετεχόντων δήλωσε ότι σκοπεύει να προγραμματίσει ένα επαγγελματικό ταξίδι κατά μέσο όρο και δύο έως τέσσερα ταξίδια για αναψυχή.

Η ισχυρή ανάκαμψη των εξερχόμενων ταξιδιών στην Ασία είναι σαφής και καθοδηγείται από την Κίνα, με τα μέλη στη χώρα αυτή να σχεδιάζουν έξι με επτά ταξίδια αναψυχής (κατά μέσο όρο 6,8) το 2024, ακολουθούμενα τα μέλη από το Χονγκ Κονγκ (6,7), την Ταϊλάνδη (6,4) και τη Γερμανία (6,1). Οι ταξιδιώτες στη Μέση Ανατολή και την Αφρική προγραμματίζουν τον επόμενο χρόνο σχεδόν τον ίδιο αριθμό ταξιδιών, τόσο για επαγγελματικούς λόγους, όσο και για αναψυχή (4,9 έναντι 4).

“Τα ταξίδια επιστρέφουν σε όλα τα επίπεδα με κάθε περιοχή να ευημερεί και παρά τις διαταραχές σε ορισμένες αγορές, είμαστε αισιόδοξοι για μια ακόμη ισχυρή χρονιά το 2024”, δήλωσε η Kristi Gole, εκτελεστική αντιπρόεδρος στρατηγικής της GHA. Και πρόσθεσε: “Οι ταξιδιώτες εξακολουθούν να είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν υψηλές τιμές για να ταξιδέψουν στον προορισμό που επιθυμούν και να μείνουν στα καλύτερα ξενοδοχεία, αλλά πλέον περιμένουν το προϊόν και το επίπεδο των υπηρεσιών να αντιστοιχούν στις τιμές και θέλουν τα προγράμματα επιβράβευσης να προσθέτουν αξία και να βελτιώνουν κάθε διαμονή”.

Οι προτιμήσεις προορισμών των μελών ανά περιοχή 

Ασία: Η πρόθεση των Ασιατών ταξιδιωτών να επισκεφθούν την Ιαπωνία, την Κίνα και την Ταϊλάνδη το 2024 παραμένει η ίδια με το 2023, αποκαλύπτοντας το ενδιαφέρον τους για εξερεύνηση ενδοπεριφερειακών προορισμών.

Ευρώπη: Οι Ευρωπαίοι προτιμούν την Ιαπωνία και την Ταϊλάνδη για δεύτερη συνεχή χρονιά, αλλά έχουν αντικαταστήσει τον αγαπημένο τους προορισμό για το 2023, τις ΗΠΑ, με σχέδια να εντρυφήσουν βαθύτερα σε ευρωπαϊκούς προορισμούς, με την Ισπανία και την Ιταλία να είναι στην κορυφή των προτιμήσεων.

Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία: Οι ταξιδιώτες από αυτές τις δύο χώρες επιλέγουν τη Σιγκαπούρη και το Ηνωμένο Βασίλειο για να ταξιδέψουν το 2024, με το Σίδνεϊ να αναδεικνύεται σε σημείο αναφοράς για διακοπές στην πόλη. Στην Ευρώπη, οι ταξιδιώτες αυτοί προτιμούν την Πορτογαλία.

Βόρεια Αμερική: Οι Βορειοαμερικανοί συνεχίζουν να δείχνουν την προτίμησή τους στην Ιαπωνία, η οποία ήταν στα “φαβορί” και το 2023. Ωστόσο, έχουν αντικαταστήσει τα ταξίδια στην Κίνα με αποδράσεις στη Χαβάη, την Ισπανία και την Ταϊλάνδη. Αυτή η αγορά έχει το μικρότερο ενδιαφέρον για διακοπές staycations, με μέσο όρο περισσότερες από δύο προγραμματισμένες διακοπές αυτού του είδους.

Μέση Ανατολή και Βόρεια Αφρική: Η Ιαπωνία παραμένει αγαπημένη επιλογή και το 2024, αλλά ο Καναδάς και το Ομάν αναδεικνύονται στους νέους δημοφιλείς προορισμούς για τους ταξιδιώτες από αυτές τις περιοχές, σε σύγκριση με την Ιταλία και τη Σιγκαπούρη το 2023.

Τα κίνητρα και οι εμπνεύσεις για ταξίδια το 2024

– Μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Το 75% των συμμετεχόντων στην έρευνα δήλωσαν ότι ταξιδεύουν σε νέα μέρη αφού δουν αναρτήσεις οικείων τους. Η Ασία, η Μέση Ανατολή, η Βόρεια Αφρική και η Ωκεανία ηγούνται αυτής της τάσης. Στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αφρική, τα ταξιδιωτικά περιοδικά εξακολουθούν να αποτελούν σημαντική “πηγή” πληροφόρησης, αλλά οι συστάσεις από τους φίλους και την οικογένεια έχουν μεγαλύτερη επιρροή.

– Οικογενειακά και γευστικά διαλείμματα: Σε μια ένδειξη των “κανονικών” προτύπων ζήτησης, μετά τη φάση των “ταξιδιών εκδίκησης” που ακολούθησαν μετά την πανδημία, τα μέλη φαίνεται να επιλέγουν να ταξιδεύουν με τους συντρόφους τους και να κάνουν οικογενειακά αντί για σόλο ταξίδια ή πολυήμερες διακοπές με την ευρύτερη οικογένεια. Οι αποδράσεις με γνώμονα το φαγητό έχουν αυξηθεί, ξεπερνώντας αυτές της ευεξίας ως τις πιο επιθυμητές ταξιδιωτικές εμπειρίες.

– Επιρροή από τα προγράμματα πιστότητας: Οι ιστότοποι και οι εφαρμογές προγραμμάτων επιβράβευσης είναι σήμερα η κύρια επιλογή για έρευνα και κρατήσεις ταξιδιών σε όλες τις περιοχές, σημειώνοντας απότομη αύξηση, σε σχέση με το 2023. Ακολουθούν οι ιστότοποι διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτόρων, και οι ειδικές πύλες αξιολόγησης, οι οποίες προτιμώνται από τους ιστότοπους εμπορικών σημάτων και ξενοδοχείων. Αυτό αποκαλύπτει ότι οι ταξιδιώτες περιηγούνται μέσα από μια σειρά επιλογών σε ένα μέρος για να εξοικονομήσουν χρόνο και προσπάθεια. Όταν αποφασίζουν για ξενοδοχεία, η ποιότητα του καταλύματος και τα οφέλη του προγράμματος επιβράβευσης είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες, σημειώνοντας μια αλλαγή από το 2023, όταν η τοποθεσία, η περιοχή και η τιμή είχαν προτεραιότητα.

– Αναβαθμίσεις στη ζήτηση: Τα μέλη των προγραμμάτων επιβράβευσης παγκοσμίως θεωρούν τις ειδικές τιμές και τα προνόμια ενός ξενοδοχείου ως τα πιο κρίσιμα οφέλη επιβράβευσης εντός του ξενοδοχείου. Η μεγαλύτερη αλλαγή παρατηρείται στην Ευρώπη, όπου οι εκπτώσεις ήταν η κορυφαία επιλογή το 2023, αλλά για το 2024, παροχές όπως αναβαθμίσεις δωματίων, πρόωρο check-in και καθυστερημένο checkout εκτιμώνται πολύ περισσότερο. Σε όλες τις περιοχές, το 70% των ελίτ μελών του GHA Discovery τοποθετούν τις αναβαθμίσεις δωματίων στην κορυφή των προτιμήσεών τους, υποστηρίζοντας τη μεγαλύτερη διαθεσιμότητα αυτού του οφέλους.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *