Japan Unsplash Photo by Clay Banks
Japan Unsplash Photo by Clay Banks

GHA: Αυτές είναι οι τάσεις της ταξιδιωτικής ιαπωνικής αγοράς για το 2024

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Global Hotel Alliance (GHA), η μεγαλύτερη συμμαχία ανεξάρτητων ξενοδοχειακών εταιριών παγκοσμίως, αποκάλυψε τις βασικές τάσεις των Ιαπώνων ταξιδιωτών το 2024 στο παγκόσμιο συνέδριο των CEO της, που πραγματοποιήθηκε αυτή την εβδομάδα στο Τόκιο.

Το συνέδριο διοργανώθηκε για πρώτη φορά στην Ιαπωνία, στο Hotel Groove Shinjuku, με τη συμμετοχή CEO περισσοτέρων των 40 εμπορικών σημάτων ξενοδοχείων της GHA.

Η GHA συγκεντρώνει μια διαφορετική συλλογή ανεξάρτητων εμπορικών σημάτων φιλοξενίας με το GHA Discovery, ένα πρόγραμμα πιστότητας πολλαπλών εμπορικών σημάτων που αξιοποιεί μια κοινή τεχνολογική πλατφόρμα.

Τα στοιχεία για τα μέλη του GHA Discovery δείχνουν ότι η βάση μελών του στην Ιαπωνία συνεχίζει να αυξάνεται, φτάνοντας πλέον τα 340.000 μέλη. Τα έσοδα των ξενοδοχείων που προέρχονται από τα μέλη του με έδρα την Ιαπωνία αυξάνονται επίσης, ήδη μπροστά από τα συνολικά στοιχεία του 2023 μόλις πέντε μήνες μετά το 2024, υποδεικνύοντας την επιστροφή στα διεθνή ταξίδια, τα οποία καθυστερούν να ανακάμψουν μετά την πανδημία.

Οι κορυφαίοι διεθνείς προορισμοί για τα μέλη του GHA Discovery με έδρα την Ιαπωνία, μέχρι στιγμής το 2024, είναι οι ΗΠΑ και η Ταϊλάνδη από άποψη διανυκτερεύσεων και δαπανών, ακολουθούμενες από τη Σιγκαπούρη.

Όσον αφορά τα καταλύματα της GHA στα οποία τους αρέσει να διαμένουν περισσότερο, οι πιο δημοφιλείς προορισμοί είναι η Χαβάη, η Γιανγκόν και η Κουάλα Λουμπούρ, ενώ από πλευράς δαπανών ξεχωρίζουν τα ξενοδοχεία Outrigger στο Waikiki.

Εξετάζοντας την Ιαπωνία ως εισερχόμενο προορισμό, παραμένει η πιο δημοφιλής επιλογή μεταξύ των 27 εκατομμυρίων παγκόσμιων μελών του GHA Discovery, με τις ΗΠΑ να είναι η κορυφαία αγορά προέλευσης το 2024, ακολουθούμενη από την Αυστραλία, τη Σιγκαπούρη και το Χονγκ Κονγκ αντίστοιχα.

Εμβαθύνοντας περισσότερο στις τάσεις των Ιαπώνων ταξιδιωτών, μια πρόσφατη έρευνα που διεξήγαγε η Interbrand Japan, σε συνεργασία με την Global Hotel Alliance, διαπίστωσε:

– Τα διεθνή ταξίδια αυξάνονται με αργούς ρυθμούς: Το 2023 ο αριθμός των εξερχόμενων ταξιδιωτών της Ιαπωνίας ήταν περίπου ο μισός σε σχέση με το 2019, με βραδύτερη ανάκαμψη σε σύγκριση με την εγχώρια ταξιδιωτική ζήτηση. Το 74% των ερωτηθέντων δεν σκοπεύει να ταξιδέψει διεθνώς το 2024, αναφέροντας ως κύριους αποτρεπτικούς παράγοντες τις υψηλές τιμές, το αδύναμο ιαπωνικό γεν και την αβεβαιότητα.

– Οι νέες εμπειρίες -και η ασφάλεια- στο επίκεντρο: Οι Ιάπωνες τουρίστες που ταξιδεύουν στο εξωτερικό αναζητούν νέες εμπειρίες (45% των ερωτηθέντων) και είναι πρόθυμοι να περάσουν αρκετές ημέρες κάνοντας περιηγήσεις στα αξιοθέατα και ψώνια (42%), ενώ οι οικείες και ασφαλείς εμπειρίες και η χαλάρωση σε ξενοδοχεία είναι λιγότερο σημαντικές. η ασφάλεια, η άνεση και η προσιτή τιμή είναι κρίσιμοι παράγοντες για την επιλογή προορισμού, με τους πελάτες υψηλού επιπέδου να αναζητούν νέες περιπετειώδεις εμπειρίες.

– Η ποιότητα του ξενοδοχείου σημείο αναφοράς: Για την επιλογή του ξενοδοχείου, η ποιότητα της διαμονής, η εξυπηρετική τοποθεσία και η προσιτή τιμή είναι σημαντικά, ενώ οι πελάτες υψηλού επιπέδου εκτιμούν επίσης τις ανέσεις του ξενοδοχείου και το μέγεθος του καταλύματος.

– Έμφαση στα προγράμματα πιστότητας: Τα μέλη των προγραμμάτων πιστότητας εκτιμούν περισσότερο τα ποσοστά συμμετοχής, τις εκπτώσεις και τις ανταμοιβές, ενώ οι πελάτες υψηλού επιπέδου δίνουν επιπλέον σημασία στις συναισθηματικές εμπειρίες και την ποιότητα των υπηρεσιών.

– Στο “μικροσκόπιο” ο εύπορος Ιάπωνας ταξιδιώτης: Σε αντίθεση με τη γενική τάση της αγοράς, αυτοί οι ταξιδιώτες έχουν μεγάλη όρεξη για διεθνή ταξίδια, δεν ανησυχούν τόσο για την ασφάλεια, αλλά παρακινούνται από μοναδικές, παραδοσιακές και αποκλειστικές εμπειρίες στους προορισμούς που επισκέπτονται. Ενημερώνονται από άλλους “γνώστες” ταξιδιώτες και όχι από τους καθιερωμένους ταξιδιωτικούς οδηγούς.

Οι εύποροι Ιάπωνες έχουν εστιάσει στη Βουδαπέστη, τη Ρώμη, την Πράγα και στους ορεινούς προορισμούς των ΗΠΑ και της Ελβετίας.

Επίσης, προτιμούν τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία με τοπικό χαρακτήρα και γοητεία από τις επώνυμες μάρκες και εκτιμούν τις παροχές των προγραμμάτων επιβράβευσης, που κάνουν την ταξιδιωτική τους εμπειρία πιο απρόσκοπτη και άνετη, όπως οι αναβαθμίσεις, το δωρεάν πρωινό και το πρόωρο check-in/τελευταίο checkout.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *