ΓΙΑΝΝΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΑΚΗΣ: Το HotelToolbox οργανώνει τις καθημερινές λειτουργίες ενός ξενοδοχείου

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ

Για το HotelToolbox, μία καινοτόμα πλατφόρμα, που συνιστά επανάσταση για τον χώρο των ξενοδοχείων, η οποία διακρίθηκε στον πρόσφατο διαγωνισμό CapsuleT του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου, και, ήδη, έχει κάνει την «είσοδό» της σε μερικά από τα μεγαλύτερα και πιο «επώνυμα» ξενοδοχεία της χώρας, μιλάει στο «ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ» ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, κ. Γιάννης Χαραλαμπάκης, πολύπειρο στέλεχος στον χώρο της πληροφορικής, με 20ετή επιτυχημένη πορεία.

Τι είναι το HotelToolbox και ποιες οι δυνατότητες που προσφέρονται μέσω της εφαρμογής στα ξενοδοχεία;

Η αύξηση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας και η μείωση του κόστους είναι μερικά από τα βασικά ζητήματα που πρέπει να επιλύσει κάθε ξενοδόχος. Στα περισσότερα ξενοδοχεία οι καθημερινές εργασίες πραγματοποιούνται με τη χρήση χαρτιού, email και τηλεφωνικών κλήσεων.

Με το HotelToolbox οι ξενοδόχοι οργανώνουν και παρακολουθούν τις λειτουργίες του ξενοδοχείου, μειώνουν το λειτουργικό κόστος, τις ανθρωποώρες και τη χρήση χαρτιού. Παράλληλα, με το HotelToolbox περιορίζονται τα τηλεφωνήματα μεταξύ του προσωπικού, αυξάνεται η παραγωγικότητα, η πρόσβαση σε πληροφορίες είναι πιο άμεση και σε πραγματικό χρόνο και οι παρεχόμενες προς τους πελάτες υπηρεσίες είναι βελτιωμένες.

Καθημερινές λειτουργίες όπως, αναφορά βλαβών, Housekeeping, Lost & Found, Αναθέσεις εργασιών, συμπλήρωση checklists & εντύπων (Μετρήσεις, ISO, HACCP), Service Requests, γίνονται γρήγορα και εύκολα, μέσω mobile application και web εφαρμογής. Για τους πελάτες των ξενοδοχείων, αναπτύσσουμε χωριστές εφαρμογές με το Brand του ξενοδοχείου.

Πως μέσω του HotelToolbox ένα ξενοδοχείο μπορεί να περιορίσει το λειτουργικό του κόστος, αυξάνοντας τις πωλήσεις και τα έσοδά του;

Θα σας δώσω δυο ενδεικτικά παραδείγματα: Ο χρόνος που εξοικονομείται για την υποβολή μιας βλάβης μέχρι την επίλυσή της μπορεί να φτάσει στα 10 λεπτά! Η καθημερινή διαδικασία ανάθεσης δωματίων για καθάρισμα μειώνεται στο 30%, ενώ μια καμαριέρα μπορεί στο ωράριό της να καθαρίσει παραπάνω δωμάτια από τον χρόνο που εξοικονομεί.

Παράλληλα, μέσω της εφαρμογής για τους πελάτες, το ξενοδοχείο επιτυγχάνει αύξηση των πωλήσεων (κρατήσεις σε εστιατόρια, προωθητικές ενέργειες, παραγγελίες, κ.ά.). Και δεν είναι μόνο αυτά!

Έχοντας απόλυτη εμπιστοσύνη στην ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουμε, δίνουμε τη δυνατότητα στα ξενοδοχεία να δοκιμάσουν το HotelToolbox χωρίς κανένα κόστος, πριν αγοράσουν συνδρομή.

Ποια είναι τα οφέλη από το application για τον πελάτη του ξενοδοχείου;

Για τους πελάτες των ξενοδοχείων παρέχουμε Mobile Applications με το brand του ξενοδοχείου. Ο πελάτης έχει στα χέρια του όλες τις πληροφορίες για το ξενοδοχείο και τις υπηρεσίες που παρέχει. Απολαμβάνει προσωποποιημένες υπηρεσίες, ενώ υπάρχει διασύνδεση με την εφαρμογή του προσωπικού, ώστε τα αιτήματά του να δρομολογούνται άμεσα και να απολαμβάνει καλύτερες υπηρεσίες.

Τι σημαίνει για εσάς η βράβευση του HotelToolBox στον διαγωνισμό CapsuleT του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου;

Η δεύτερη θέση που κατακτήσαμε αποτελεί ιδιαίτερη τιμή. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε πολύ σημαντικά workshops, να λάβουμε μέρος σε εκθέσεις & onsite visits, ενώ πολύ σημαντική ήταν η καθοδήγηση που λάβαμε από κορυφαίους επαγγελματίες του κλάδου, με την κριτική επιτροπή να παρακολουθεί από κοντά την πορεία μας και να μας παρέχει πολύτιμες συμβουλές.

Όλα τα παραπάνω δίνουν αξία και κάνουν ακόμα πιο σημαντική τη βράβευσή μας.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *