Alkis Moraitis Imaging ©

Γιάννης Ξιφαράς: Δεν διακόπηκε ποτέ η σύνδεση με το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος»

ΦΟΡΕΙΣ

«Κλειδώσαμε» τα δρομολόγια του Μετρό με τον Προαστιακό και διασφαλίσαμε στο 100% την πρόσβαση των πολιτών στο αεροδρόμιο

Με συνεχείς παρεμβάσεις και αναπροσαρμογές των δρομολογίων των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών – σε συνεργασία με τον ΟΑΣΑ – αντιμετωπίζονται όποια προβλήματα παρουσιάζονται στις μετακινήσεις των πολιτών, εξαιτίας της κακοκαιρίας «Μπάρμπαρα».

Σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα Μεταφορών, κ. Γιάννη Ξιφαρά, από νωρίς το πρωί υπήρχε ενημέρωση για την κατάσταση των δρόμων, οπότε αναπροσαρμόζονταν τα δρομολόγια, όπως ανέφερε στο ραδιόφωνο του Alpha 98.9 και τους δημοσιογράφους Νίκο Παναγιωτόπουλο και Ντίνα Μόσχου.

«Μέχρι στιγμής, τα μέτρα που λάβαμε απέδωσαν, αφού είχαμε εγκαίρως συνεχή ενημέρωση για το τί επικρατούσε από νωρίς στους δρόμους, δηλαδή ποιοι ήταν ανοιχτοί και ποιοι όχι και προσαρμόζαμε αναλόγως τα δρομολόγια των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Μάλιστα, να σας πως ότι ήδη εκτελούνται 245 δρομολόγια λεωφορείων από τα 280 συνολικά, ενώ από αυτά, τα 35 εκτελούνται μερικώς, δηλαδή δεν φτάνουν μέχρι το τέρμα, επειδή αφορούν βόρειες συνοικίες της Αθήνας, όπως η Πεντέλη και όμορες περιοχές.

Στο ερώτημα για τα δρομολόγια του Μετρό προς και από το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», ο κ. Ξιφαράς τόνισε ότι ποτέ δεν διακόπηκε η σύνδεση με το αεροδρόμιο, αλλά από ένα σημείο και μετά οι επιβάτες συνέχιζαν με τον Προαστιακό.

«Η σύνδεση με το αεροδρόμιο δεν διακόπηκε ποτέ», τόνισε ο γενικός γραμματέας Μεταφορών, επισημαίνοντας ότι «για να διασφαλίσουμε την πρόσβαση προς το Ελευθέριος Βενιζέλος, “κλειδώσαμε”, τις γραμμές με τον Προαστιακό, οπότε με μετεπιβίβαση των πολιτών στη Δουκίσσης Πλακεντίας  διασφαλίσαμε τη σύνδεση με το αεροδρόμιο στο 100%».

Όσον αφορά την αυριανή ημέρα, ο κ. Ξιφαράς σημείωσε ότι τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς θα λειτουργήσουν με τον ίδιο σχεδιασμό, προσαρμόζοντάς τον διαρκώς στις καιρικές συνθήκες που θα επικρατούν, ενώ συμβούλεψε τους πολίτες που έχουν ανάγκη να μετακινηθούν, να ενημερώνονται από την εφαρμογή του ΟΑΣΑ ή το τηλεφωνικό κέντρο του Οργανισμού, καθώς και από τα μηνύματα της τηλεματικής στις στάσεις.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *