Global Blue Hellas: Κατακόρυφη άνοδος των συναλλαγών tax free shopping στην Ελλάδα

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ

Δυναμική ανάπτυξη που υπερβαίνει το 60% κατέγραψαν οι συναλλαγές στην αγορά tax free shopping στη χώρα μας, το χρονικό διάστημα Οκτώβριο του 2016 μέχρι το τέλος Νοεμβρίου του 2017, περίοδο κατά την οποία εφαρμόζεται μειωμένο όριο συναλλαγών στα 50 ευρώ από 120 ευρώ που ίσχυε προηγουμένως, σύμφωνα με την Global Blue Hellas.

Η συνολική αξία αγορών, σύμφωνα με την Global Blue Hellas, υπερβαίνει τα 10 εκατομμύρια ευρώ, με κύριες εθνικότητες τους Κινέζους με ποσοστό αύξησης 42%, τους Ρώσους με ποσοστό 69% και τους Σκοπιανούς με ποσοστό 101%.

Για συναλλαγές μεταξύ 50€-120€, ο κλάδος που υπερίσχυσε έναντι των άλλων είναι αυτός της ένδυσης και υπόδησης με ποσοστό αύξησης της τάξεως του 60%, ενώ οι περιφέρειες της Στερεάς Ελλάδας και της Μακεδονίας κατέχουν ιδιαίτερη δυναμική αφού πραγματοποιήθηκαν πωλήσεις άνω των 6 εκατομμυρίων ευρώ.

Το σύνολο των συναλλαγών αυξήθηκαν κατά 8%, με την περιοχή της Στέρεας Ελλάδας να διατηρεί τα «ηνία», με μερίδιο στην αξία των συναλλαγών tax free 67%, με επόμενη τη Μύκονο, η οποία κατέχει το 13% της συνολικής πίτας, έχοντας ως κύριες εθνικότητες τους Κινέζους, τους Ισραηλινούς και τους Ρώσους.

Η αλλαγή του κατώτατου ορίου από τα 120€ στα 50€, είχε πολλαπλά οφέλη για την ελληνική αγορά, αφού έδωσε τη δυνατότητα σε ακόμα περισσότερους έμπορους να γνωρίσουν και να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία του Tax Free.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα αυτά, ο κ. Μάνθος Δημόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Global Blue Hellas, είπε: «Τα στοιχεία για το 2017 δείχνουν ότι η μείωση του κατώτατου ορίου συναλλαγών ενίσχυσε την ανταγωνιστικότητα, έβαλε νέους παίχτες στην αγορά και αναπροσάρμοσε τη στρατηγική των πωλήσεων, θέτοντας νέους κερδοφόρους στόχους. Η Global Blue Hellas, για ακόμα μια φορά, έδειξε ότι δικαίως θεωρείται leader στην αγορά του Tax free shopping, χάριν βεβαίως τόσο των πιστών μακροχρόνιων πελατών που διαθέτει αλλά και των νέων. Τέλος, θα ήθελα να τονίσω ότι η Global Blue Hellas περνάει σε μια νέα εποχή, πιο digital, παρέχοντας υπηρεσίες καινοτόμες και προσφιλείς, τόσο στον έμπορο, όσο και στον τουρίστα, με απώτερο στόχο τη βελτιστοποίηση της διαδικασίας και την προώθηση του τουρισμού».

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *