travel_agency

Global Data: Στους κορυφαίους DMO’s το Visit Greece | Οι influencer της γενιάς των millenials θα “αναστήσουν” τον Τουρισμό

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σύμφωνα με έρευνα της Global Data το Visit Greece συγκαταλέγεται στους κορυφαίους DMO’s (Οργανισμοί Διαχείρισης Προορισμών), ενώ η “ελπίδα” για τον Τουρισμό προέρχεται από τους influencer της γενιάς των millenials.

Πιο συγκεκριμένα, οι οικονομικά εύρωστοι και νέοι ανεξάρτητοι ταξιδιώτες θα είναι πολύ σημαντικοί για την ανάκαμψη του κλάδου καθώς θα είναι πιθανόν οι πρώτοι που θα κάνουν διεθνή ταξίδια ενώ το 35% της γενιάς Ζ και το 48% της γενιάς Υ ανησυχούν για τον Κορωνοϊό.

Αρκετοί influencers στον Τουρισμό και τα Ταξίδια έλκονται από αυτή την ομάδα ταξιδιωτών και όσα σκέφτονται και γράφουν μπορεί να αποδειχθούν χρήσιμα για το μάρκετινγκ των ταξιδιών, και ως εκ τούτου θα είναι αναντικατάστατοι για τους προορισμούς, εάν “χρησιμοποιηθούν” σωστά.

Η αναλύτρια Τουρισμού και Ταξιδιών της GlobalData, Johanna Bonhill-Smith, επισημαίνει, πως λόγω της πανδημίας οι καταναλωτικές συνήθειες άλλαξαν και είναι πλέον απαραίτητη μία ισχυρή παρουσία στα social media, ενώ οι DMOs θα πρέπει να έρθουν σε επαφή με τους influencers και να δρουν σε πολυκάναλες πλατφόρμες.

Αντί να περιορίζονται στην εικόνα ενός τηλεοπτικού σποτ ή μίας εκστρατείας, μία αυθεντική οπτική ενός προορισμού πρέπει να παρέχεται μέσω ενός άλλου ταξιδιώτη.

Σύμφωνα με το Destination Influencer Dashboard του GlobalData οι DMOs VisitGreece και  FailteIreland αποτελούν τους κορυφαίους της κατάταξης, καθώς και οι 2 έχουν χρηισμοποίησει influencers σε εκστρατείες marketing στο παρελθόν για να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών και να παρέχουν real time διάδραση σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η Johanna Bonhill-Smith τονίζει πως οι DMOs πρέπει να κατανονήσουν την ισχύ των influencers ως προς την προώθηση νέων δραστηριοτήτων, εμπειριών και την απόκτηση “ρεύματος” στις νέες αγορές.

Το Youtube και το Twitter αποτελούν τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες για την πραγματοποίηση ταξιδιωτικών εκστρατειών κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά είναι ξεκάθαρη πλέον και η ισχύς του TikTok, όπως φάνηκε και από την εκστρατεία #DreamNowVisitLater (VisitNorway) στο συγκεκριμένο μέσο, η οποία προσέλκυσε νεαρές ηλικιακές ομάδες.

Εν κατακλείδι, η Johanna Bonhill-Smith παρατηρεί πως η χρήση των social media αυξήθηκε σημαντικά το τελευταίο διάστημα, καθώς οι καταναλωτές τα χρησιμοποίησαν ως ένα μέσo για να “ξεφύγουν” από τους αυστηρούς περιορισμούς των lockdown. Μερικές αλλαγές θα είναι μακροπρόθεσμες καθώς τα άτομα θα είναι πιο εξαρτημένα από αυτά για να αντιμετωπίσουν τους φόβους τους, και οι influencers μπορούν να αποτελέσουν ένα εξαιρετικό “εργαλείο” στις στρατηγικές ανάκαμψης.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *