santo

GlobalData: Αυξάνεται η επιρροή του Veganism στον Τουρισμό | Και η Ελλάδα στο προσκήνιο

ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το Veganism, η χορτοφαγική διατροφή,  παραδοσιακά συνδέεται με τους καταναλωτές και τον τομέα των λιανικών πωλήσεων, αλλά εσχάτως η επιρροή του στον τουριστικό χώρο αυξάνεται, σύμφωνα με την GlobalData, μια κορυφαία εταιρεία δεδομένων και ανάλυσης.

Περιηγήσεις, εκδρομές και εφαρμογές ψηφιακών ταξιδιών που είναι φιλικές προς το Vegan εμφανίζονται ως ένα ακόμη εργαλείο για τις ταξιδιωτικές εταιρείες για την προσέλκυση ατόμων, που εστιάζουν στο Περιβάλλον. Καθώς οι εταιρείες σε όλο το φάσμα των ταξιδιών και του τουρισμού προσπαθούν να ανακάμψουν από τον αρνητικό αντίκτυπο του COVID-19, θεωρούν ότι η μεγαλύτερη εξατομίκευση είναι το κλειδί. Αυτό βοηθά στη διασφάλιση της ικανοποίησης και, κατά συνέπεια, στην εξυπηρέτηση κάθε τύπου ταξιδιώτη – συμπεριλαμβανομένου των vegan – και θα είναι κρίσιμη στο μέλλον του ταξιδιού.

Η Johanna Bonhill-Smith, αναλυτής Ταξιδιών και Τουρισμού σχολιάζει: «Ένας κοινός στόχος σε ολόκληρο τον τομέα του ταξιδιού και του τουρισμού είναι να προσφέρει μια «απρόσκοπτη» ταξιδιωτική εμπειρία για κάθε πελάτη σε κάθε σημείο επαφής, σε εξατομικευμένη βάση, σε κάθε ταξίδι. Οι ταξιδιώτες βίγκαν μπορεί συχνά να αντιμετωπίσουν προβλήματα που κυμαίνονται από το πού να μείνουν, έως την έλλειψη κατάλληλων επιλογών γεύματος. Τα γλωσσικά εμπόδια και οι πολιτισμικές διαφορές μπορούν συχνά να επιδεινώσουν αυτά τα προβλήματα. Αυτό δημιουργεί μια ευκαιρία όπου λείπουν εξατομικευμένες προτάσεις και η εξυπηρέτηση μιας αυξανόμενης vegan καταναλωτικής βάσης θα μπορούσε σύντομα να αποτελέσει βασικό τρόπο διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό”.

Είναι σημαντικό ότι εμφανίστηκαν νέες εφαρμογές, με το Veg Visits και το Air Vegan να είναι οι πιο καινοτόμες. Το Veg Visits, για παράδειγμα, είναι μια πλατφόρμα κοινής χρήσης Vegan που παρέχει σε άτομα «vegan οικοδεσπότες» σε 80 διαφορετικές χώρες. Η Air Vegan αξιολογεί πόσο φιλικός προς το vegan είναι ένα αεροδρόμιο, δίνοντας στους χρήστες πληροφορίες σχετικά με τα καλύτερα σημεία φαγητού Vegan σε αυτό. Ορισμένοι πάροχοι καταλυμάτων παρέχουν επίσης συνήθως στον τουρίστα επιλογές Vegan, ενώ η Hilton άνοιξε την πρώτη της ξενοδοχειακή σουίτα Vegan το 2019. Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες εκμεταλλεύονται επίσης αυτήν την αγορά με μικρότερες εταιρείες όπως η Responsible Travel που προωθεί 34 διακοπές Vegan σε προορισμούς σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, της Αιθιοπίας, της Ινδίας και της Κόστα Ρίκα.

Η Bonhill-Smith καταλήγει στο ακόλουθο συμπέρασμα: «Η άποψη ότι μια vegan διατροφή αντικατοπτρίζει μια πιο βιώσιμη μορφή τρόπου ζωής αποκτά αυξημένη έλξη και δεν θεωρείται πλέον εξειδικευμένη αγορά. Σε μια έρευνα της GlobalData που πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του 2020, το 76% των 5.700 παγκόσμιων ερωτηθέντων απάντησε ότι επηρεάστηκε από το πόσο ηθική / φιλική προς το περιβάλλον / κοινωνικά υπεύθυνη το προϊόν / υπηρεσία είναι **. Πριν από τον COVID-19, μόνο το 46% των παγκόσμιων ερωτηθέντων είπε ότι αγοράζει ενεργά προϊόντα που είναι «καλύτερα για το περιβάλλον ή φιλικά προς τα ζώα» στην έρευνα καταναλωτών της GlobalData για το τρίτο τρίμηνο του 2019*. Αυτό υποδηλώνει ότι οι αντιλήψεις των ταξιδιωτών αλλάζουν κατά τη διάρκεια του COVID-19 και πολλοί ενδέχεται να αποφασίσουν να λάβουν πιο φιλικές προς το περιβάλλον αποφάσεις – συμπεριλαμβανομένης της διατροφής vegan”.

(*) Παγκόσμια έρευνα καταναλωτών της GlobalData Q32019 – 29.744 ερωτηθέντες

(**) Η πιο πρόσφατη έρευνα Global Global Data COVID-19 Recovery (2-6 Δεκεμβρίου 2020) – 5.766 ερωτηθέντες. Οι απαντήσεις «Πάντα», «κάπως» και «συχνά» συνδυάζονται

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *