Online Banking

GlobalData: Κερδίζουν έδαφος οι απευθείας κρατήσεις διακοπών

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τη μετατόπιση της προτίμησης των καταναλωτών προς τις απευθείας κρατήσεις διακοπών, έναντι των on line κρατήσεων, διαπίστωσε πρόσφατη δημοσκόπηση της GlobalData, σύμφωνα με τα ευρήματα της οποίας το 39% των ταξιδιωτών προτιμούν να κάνουν απευθείας κράτηση διακοπών, έναντι 17% που προτιμούν τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία (OTA) και του ιστότοπους σύγκρισης τιμών.

Σύμφωνα με την κορυφαία εταιρία δεδομένων και αναλύσεων, αυτή η αλλαγή δεν αποτελεί έκπληξη, δεδομένης της ευέλικτης πολιτικής ακύρωσης και της άμεσης επιστροφής χρημάτων που προσφέρει η απευθείας κράτηση.

Με βάση τα αποτελέσματα μιας προηγούμενης έρευνας της GlobalData, η οποία διεξήχθη το τρίτο τρίμηνο του 2019, τα OTA ήταν η πιο δημοφιλής επιλογή κράτησης, με επόμενες τις απευθείας κρατήσεις σε ξενοδοχεία και αεροπορικές εταιρίες. Ωστόσο, ορισμένα OTA επέστρεφαν με εξαιρετικά αργούς ρυθμούς τα χρήματα των καταναλωτών από ακυρωμένες διακοπές, με συνέπεια να υπάρχουν πολλά αρνητικά δημοσιεύματα για λογαριασμό τους, πλήττοντας την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών για κρατήσεις μέσω διαμεσολαβητών.

ksd PRIMAGEL
adv

Το Lastminute.com, για παράδειγμα, καθυστέρησε να εκδώσει επιστροφές χρημάτων, με συνέπεια αρκετά, αρνητικά δημοσιεύματα στον Τύπο. Στην πραγματικότητα, στην περίπτωση του lastminute.com, η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών του Ηνωμένου Βασιλείου απείλησε με νομικές ενέργειες, εάν ο OTA δεν πληρούσε ένα χρονοδιάγραμμα επιστροφής χρημάτων 14 ημερών.

Τα απευθείας κανάλια κρατήσεων είναι πιθανό να έχουν αυξήσει τη δημοτικότητά τους, λόγω της ευάλωτης κατάστασης που επικρατεί σήμερα γύρω από τις ταξιδιωτικές κρατήσεις. Οι ταξιδιώτες επιθυμούν πλέον το υψηλότερο επίπεδο ευελιξίας και δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι ευέλικτοι όροι των άμεσων κρατήσεων, οι εύκολες αλλαγές και οι γρήγορες επιστροφές χρημάτων, που εγγυώνται οι απευθείας κρατήσεις, έχουν σαν αποτέλεσμα αυτές να προσελκύουν το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών.

“Επιπλέον, η δυνατότητα αλλαγών στο διαδίκτυο επαναφέρει τη δύναμη στα χέρια του ταξιδιώτη και βελτιστοποιεί ολόκληρη τη διαδικασία. Κάνοντας κράτηση απευθείας, ο ταξιδιώτης αποκόπτει τον μεσάζοντα, επιταχύνει σημαντικά τη διαδικασία αλλαγής/επιστροφής χρημάτων και αυξάνει την ικανοποίησή του”, τονίζει ο Gus Gardner, ταξιδιωτικός και τουριστικός αναλυτής στην GlobalData, σχολιάζοντας πως: “Η πανδημία προκάλεσε σημαντική αλλαγή στις συνήθειες κράτησης των καταναλωτών.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *