Photo by chuttersnap on Unsplash
Photo by chuttersnap on Unsplash

GlobalData: Ώριμη η αγορά για νέους αερομεταφορείς χαμηλού κόστους

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Περισσότερο ώριμη από ποτέ εμφανίζεται η αεροπορική αγορά για να υποδεχθεί νέες αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους (LCC). Μία σειρά από παράγοντες συντελούν σε αυτή την εξέλιξη, σύμφωνα με την κορυφαία εταιρία ανάλυσης δεδομένων GlobalData, όπως η προθυμία των πολιτών να ταξιδέψουν στο εσωτερικό της χώρας τους, σε συνδυασμό με την ανησυχία που προκύπτει για την οικονομική τους κατάσταση, 

Με τους ταξιδιώτες να αναζητούν εσωτερικά ταξίδια και να ταξιδεύουν πιο κοντά στο σπίτι τους το 2021, αλλά και τα επόμενα χρόνια, όπως προβλέπεται, το μοντέλο των αερομεταφορέων χαμηλού κόστους πιθανότατα θα είναι το πιο επιτυχημένο βραχυπρόθεσμα, υποστηρίζει η GlobalData.

ksd PRIMAGEL
adv

Σύμφωνα με μια δημοσκόπηση της εταιρίας, το 43% των ερωτηθέντων παγκοσμίως είναι πρόθυμοι να ταξιδέψουν στο εσωτερικό της χώρας τους τους επόμενους 12 μήνες και το 27% είναι πρόθυμοι να ταξιδέψουν στην ίδια ήπειρο, αποτελώντας «το ψωμί και το βούτυρο» για πολλές επιχειρήσεις μικρών αποστάσεων LCC.

Ο Gus Gardner, αναλυτής Ταξιδιών και Τουρισμού στη GlobalData, σχολιάζει: «Με τη βελτίωση του συναισθήματος των καταναλωτών, οι νεοσύστατες εταιρίες θα μπορούσαν να καλύψουν αυτήν την αυξανόμενη ζήτηση. Ενώ οι χαμηλές τιμές των εισιτηρίων θα είναι ζωτικής σημασίας για την τόνωση της ζήτησης».

Οι ταξιδιώτες θα αναζητούν φθηνά εισιτήρια τώρα περισσότερο από ποτέ, καθώς η πανδημία COVID-19 έχει ασκήσει σημαντική πίεση στα οικονομικά τους, όπως, άλλωστε, προέκυψε στην τελευταία έρευνα καταναλωτών της GlobalData, σύμφωνα με την οποία το 87% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ανησυχούν «εξαιρετικά», «αρκετά» ή «ελαφρώς» για την τρέχουσα, προσωπική τους οικονομική κατάσταση.

«Η αγορά των LCC, που χαρακτηρίζεται από την προσφορά ανταγωνιστικά χαμηλών ναύλων, πιθανότατα θα είναι το επιχειρηματικό μοντέλο που θα οδηγήσει στην ανάκαμψη της αεροπορικής αγοράς μετά τον COVID-19. Οι χαμηλές τιμές θα καλυφθούν με ταξιδιώτες με μετρητά που αναζητούν τον πιο φθηνό τρόπο απόδρασης. Η τιμή πλέον αναδεικνύεται σε πιο σημαντικό παράγοντα επιλογής, σε σχέση με την εποχή πριν την πανδημία. Εάν οι νεοεισερχόμενοι μπορούν να προσφέρουν χαμηλούς ναύλους θα μπορούσαν να εμφανιστούν σε ισχυρή θέση για να πετύχουν μακροπρόθεσμα».

Με μια πληθώρα ελκυστικών μεταχειρισμένων αεροσκαφών και εξειδικευμένου εργατικού δυναμικού (πιλότοι και πλήρωμα καμπίνας), μετά τη συρρίκνωση πολλών αεροπορικών εταιριών, τα προηγούμενα εμπόδια, όπως φαίνεται, καταστέλλονται.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *