caribbean
Photo by Phil Hauser on Unsplash

GlobalData: Ποιοι τουρίστες και που θα ξοδέψουν φέτος περισσότερα

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι οικονομικές καταστάσεις που επιδεινώνονται για τους καταναλωτές έχουν συζητηθεί ευρέως εν μέσω της πανδημίας COVID-19. Ωστόσο, πολλοί από αυτούς κατάφεραν να συγκεντρώσουν σημαντικές αποταμιεύσεις, γεγονός που επιβεβαιώνουν πολλές έρευνες παγκοσμίως. Η τάση αυτή δεν πρέπει να παραβλεφθεί από τις εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον Τουρισμό και τα Ταξίδια, οι οποίες πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι υπάρχουν πολλοί ταξιδιώτες που είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν περισσότερα για τις επόμενες διακοπές τους, αναφέρει σε έρευνά της η GlobalData, μια κορυφαία εταιρεία δεδομένων και ανάλυσης.

Με τις αποταμιεύσεις που έχουν συσσωρευτεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας, πολλοί ταξιδιώτες ίσως σχεδιάζουν να ξοδέψουν περισσότερα από το συνηθισμένο στο επόμενο ταξίδι τους.

Σύμφωνα με την έρευνα της GlobalData, όταν ερωτήθηκαν οι συμμετέχοντες σε παγκόσμιο επίπεδο εάν ανησυχούσαν για την προσωπική τους οικονομική κατάσταση, το 13% δήλωσε ότι «δεν ανησυχούσε». Αν και αυτό εξακολουθεί να είναι σημαντικά μικρότερο από το 34% που δήλωσε ότι «ανησυχούν πολύ», αυτό σημαίνει ότι πάνω από το 10%της παγκόσμιας ταξιδιωτικής αγοράς θα μπορούσε να μην επηρεαστεί οικονομικά από την πανδημία και να έχει αποταμιεύσει και ένα σημαντικό ποσό.

ksd PRIMAGEL
adv

Ο Ralph Hollister, αναλυτής Ταξιδιών και Τουρισμού στη GlobalData, σχολιάζει: «Πολλοί από τους ταξιδιώτες που αποτελούν αυτό το 13% είναι πιθανότατα εργαζόμενοι “λευκού γιακά” που μπορούν να εργαστούν αποτελεσματικά στο σπίτι. Λόγω του ότι ξόδεψαν το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου τους στα σπίτια τους τον περασμένο χρόνο, η επιθυμία να ταξιδέψουν έχει αυξηθεί. Αυτή η ώθηση, σε συνδυασμό με μια σημαντική αύξηση των αποταμιεύσεων, θα μπορούσε να σημαίνει ότι πολλοί από αυτούς τους ταξιδιώτες θα έχουν αναπτύξει μια νοοτροπία «περιποιηθείτε τον εαυτό σας», για να καταπολεμήσετε τον αντίκτυπο της πανδημίας που αύξησε την πλήξη και την απογοήτευση για πολλούς. Αυτή η νοοτροπία θα μπορούσε να είναι σημαντική, καθώς αυτοί οι καταναλωτές αρχίζουν να προγραμματίζουν τις επόμενες διακοπές τους, γεγονός που θα μπορούσε να έχει ως αποτέλεσμα να δαπανήσουν περισσότερα για αναβαθμίσεις δωματίων, πτήσεις σε αναβαθμισμένη θέση και οχήματα ενοικίασης υψηλότερης ποιότητας και κατηγορίας”.

Και συνεχίζει: «Εκτός από την εξοικονόμηση χρημάτων για μετακινήσεις, φαγητό έξω και για άλλες ψυχαγωγικές δραστηριότητες, πολλοί από αυτούς τους καταναλωτές που δεν έχουν επηρεαστεί από την πανδημία έχουν επίσης διαθέσιμη μια κράτηση διακοπών από πέρυσι ή επιστροφή χρημάτων για το ακυρωμένο ταξίδι τους. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι για το επόμενο ταξίδι τους, θα επιλέξουν πιο πολυτελείς ταξιδιωτικές υπηρεσίες και προϊόντα. Αυτή η τάση θα μπορούσε επίσης να καθοδηγείται από μια νοοτροπία «τώρα ή ποτέ», καθώς όταν οι ταξιδιώτες έχουν την ευκαιρία να πάνε διακοπές, θα ξοδέψουν σημαντικά περισσότερα και θα μείνουν περισσότερο, σε περίπτωση που επανεμφανιστεί μια άλλη κατάσταση όπως η πανδημία COVID-19».

1 σχόλιο στο “GlobalData: Ποιοι τουρίστες και που θα ξοδέψουν φέτος περισσότερα

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *