Photo by Pixabay on Pexels

GlobalData: Τα “οικονομικά” ξενοδοχεία στις προτιμήσεις των ταξιδιωτών

ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τα οικονομικά ξενοδοχεία μπαίνουν στο “στόχαστρο” των ταξιδιωτών, οι οποίοι βλέπουν τα οικονομικά τους να συρρικνώνονται, εξαιτίας της πανδημίας. Έτσι, η τιμή αναδεικνύεται στον πιο σημαντικό παράγοντα στην επιλογή καταλύματος, σύμφωνα με την GlobalData.

Η τιμή είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για το 47% των καταναλωτών, κατά την επιλογή καταλύματος, σύμφωνα με δημοσκόπηση της GlobalData, που πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή 425 ατόμων. Η κορυφαία εταιρία δεδομένων και αναλύσεων σημειώνει ότι, με μειωμένο budget για ταξίδια, αλλά με έντονη επιθυμία να ξεφύγουν, πολλοί θα στραφούν σε οικονομικά καταλύματα.

Ο Gus Gardner, ταξιδιωτικός και τουριστικός αναλυτής στη GlobalData, σχολιάζει σχετικά: “Οι οικονομικοί ξενοδοχειακοί φορείς θα είναι σε θέση να επωφεληθούν από την αύξηση των ταξιδιωτών που αναζητούν ευκαιρίες για φθηνότερη διαμονή. Με πολλές χώρες να επιτρέπουν μόνο τις εξερχόμενες μετακινήσεις σε λίγες χώρες και οι εγχώριες διακοπές να ακμάζουν βραχυπρόθεσμα, οι τιμές διαμονής έχουν αυξηθεί. Έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την ομάδα καταναλωτών Which?, αποκάλυψε ότι οι διακοπές στο Ην. Βασίλειο ήταν 35% ακριβότερες φέτος από ό,τι πέρυσι. Ως εκ τούτου, οι ταξιδιώτες θα αρχίσουν να αναζητούν μια καλή συμφωνία, ανάμεσα σε μια ‘θάλασσα’ διογκωμένων τιμών”.

ksd PRIMAGEL
adv

Η έρευνα της GlobalData (το πρώτο τρίμηνο 2021), έδειξε ότι, σήμερα, οι ταξιδιώτες είναι πιο ευαίσθητοι στις τιμές από ό,τι πριν από την πανδημία, κάτι που δεν προκαλεί έκπληξη δεδομένου ότι το 87% των ερωτηθέντων, παγκοσμίως, εξέφρασαν την ανησυχία τους για την προσωπική τους οικονομική κατάσταση, κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

“Η πανδημία έχει επιβαρύνει σημαντικά τα οικονομικά των ταξιδιωτών. Παρ’ όλα αυτά, η ταξιδιωτική ζήτηση εξακολουθεί να είναι υψηλή και πολλοί θέλουν να ξεφύγουν. Οι ταξιδιώτες είναι πιο πιθανό να ανταλλάσσουν τις επιπλέον παροχές που προσφέρονται σε ξενοδοχεία μεσαίας έως ανώτερης κατηγορίας για πιο βασικές υπηρεσίες, κατά το μοντέλο ‘πληρώστε για ό,τι χρειάζεστε'”, λέει ο Gardner.

Η ίδια δημοσκόπηση της GlobalData έδειξε ότι, το “κύρος και η πίστη” ήταν ο λιγότερο σημαντικός παράγοντας κατά την επιλογή ενός ξενοδοχείου/καταλύματος. Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση, πολλά πολυτελή ξενοδοχεία έχουν επενδύσει στην ανάπτυξη ενός πιστού κοινού. Ωστόσο, η πανδημία προκάλεσε μετατόπιση του συναισθήματος των ταξιδιωτών, που θα μπορούσε να επηρεάσει αυτόν τον τύπο επένδυσης.

“Η οικονομική πίεση που προκύπτει από την πανδημία, πιθανότατα θα ωθήσει τους ταξιδιώτες στην επιλογή καταλύματος χαμηλού προϋπολογισμού. Για να αντισταθμιστεί η στροφή προς εναλλακτικές λύσεις, χαμηλότερου προϋπολογισμού, τα ξενοδοχεία μεσαίας έως ανώτερης κατηγορίας θα πρέπει να επικεντρώσουν τις προσπάθειές τους στην προώθηση των τιμών. Η προσφορά πρόσθετων εκπτώσεων για μέλη του προγράμματος αφοσίωσης ή οι δωρεάν αναβαθμίσεις θα μπορούσαν να δελεάσουν αυτούς που θέλουν να κάνουν τη διαμονή τους πιο άνετη, παρά τον εξαντλημένο ταξιδιωτικό του προϋπολογισμό”, προσθέτει ο Gardner.

Σύμφωνα με την GlobalData, καθώς το ταξίδι αρχίζει να επιστρέφει, οι ταξιδιώτες μετά την πανδημία είναι πιθανό να έχουν μειωμένα κεφάλαια και τα οικονομικά ξενοδοχεία θα επωφεληθούν. Οι προωθητικές τιμές και τα κίνητρα θα μπορούσαν να είναι μια κρίσιμη στρατηγική για τα ξενοδοχεία μεσαίας έως ανώτερης κλίμακας για την αντιμετώπιση αυτής της τάσης, ωστόσο, οι ταξιδιώτες είναι πιο πιθανό να επηρεαστούν από την τιμή, κατά την αρχική περίοδο ανάκαμψης των ταξιδιών.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *