GlobalDatat: Gen Z και Μillennials fans των προγραμμάτων “buy now, pay later”

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ

Η ευελιξία που προσφέρουν τα προγράμματα των αεροπορικών εταιριών “αγοράζω τώρα, πληρώνω αργότερα”, σε συνδυασμό με τις οικονομικές ανησυχίες των νεότερων ηλικιακά ταξιδιωτών είναι οι βασικοί παράγοντες που τα εν λόγω προγράμματα γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλή στις γενιές των Gen Z και των Millennials, σύμφωνα με την GlobalData.

Οι Millennials και οι Gen Z θα είναι οι δύο γενιές που θα οδηγήσουν τη ζήτηση για τα προγράμματα “αγοράζω τώρα, πληρώνω αργότερα”, καθώς επλήγησαν ιδιαίτερα από την πανδημία, αναφέρει σε έρευνά της η κορυφαία εταιρία αναλύσεων δεδομένων GlobalData.

Η εταιρία σημειώνει ότι οι αεροπορικές εταιρίες που συνεργάζονται με χρηματοοικονομικές εταιρίες για να προσφέρουν αυτά τα προγράμματα θα μπορούσαν να προσελκύσουν τους “ευαίσθητους” στις τιμές ταξιδιώτες, τόσο τους Gen Z, όσο και τους Millennials, που αναζητούν ευέλικτες, χαμηλού κόστους, μεθόδους πληρωμής.

Σύμφωνα με την έρευνα καταναλωτών της GlobalData για το τέταρτο τρίμηνο του 2021, το 34% των Gen Z και το 36% των Millennials δήλωσαν ότι “ανησυχούν εξαιρετικά” όσον αφορά τα προσωπικά τους οικονομικά, ποσοστά που ήταν τα δύο υψηλότερα από όλες τις ηλικιακές ομάδες που απάντησαν σε αυτή την ερώτηση.

 

Στο πλαίσιο αυτό, τον Ιανουάριο, η εταιρία Uplift, η οποία προσφέρει προγράμματα “buy now, pay later”, διεύρυνε τη συνεργασία της με τη Southwest Airlines. Οι πελάτες μπορούν να κάνουν κράτηση για τις πτήσεις τους με τη Southwest προς τα νησιά της Χαβάης, επιλέγοντας πληρωμή με άτοκες δόσεις.

Μιλώντας σχετικά, ο Ralph Hollister, αναλυτής ταξιδιών και τουρισμού στην GlobalData, σχολιάζει: “Η χρήση των όρων “άτοκα” και “χωρίς χρεώσεις λόγω καθυστερημένη αποπληρωμής” από την Uplift θα προσελκύσει αναμφίβολα τους “ευαίσθητους” στις τιμές ταξιδιώτες, όπως είναι οι Μillennials και οι Gen Z, που αναζητούν ευέλικτες, χαμηλού κόστους, μεθόδους πληρωμής. Το πιο σημαντικό για τις αεροπορικές εταιρίες και τα χρονοδιαγράμματα ανάκαμψής τους, είναι ότι αυτά τα προγράμματα πληρωμών ενισχύουν την προσβασιμότητα, καθώς μπορούν να γίνουν μικρότερες πληρωμές σε διάστημα αρκετών μηνών, γεγονός που μεταφράζεται σε υψηλότερους συντελεστές φορτίου. Η προσβασιμότητα που προσφέρει αυτή η λύση πληρωμών σημαίνει ότι δεν είναι μόνο οι αερομεταφορείς χαμηλού κόστους (LCC) που επωφελούνται από αυτό το σύστημα, με τη Delta και την American Express να ανακοινώνουν τη συνεργασία τους τον περασμένο μήνα”.

Η ευέλικτη επιλογή πληρωμής της Delta επιτρέπει στους πελάτες της Amex να χωρίσουν τις αγορές τους στη Delta σε μηνιαίες πληρωμές, έναντι πρόσθετης χρέωσης.

Ο αναλυτής της GlobalData εκτιμά ότι, αεροπορικές εταιρίες όπως η Delta, δεν έχουν την πολυτέλεια να θεωρούνται μόνο premium, καθώς θα δυσκολευτούν να προσελκύσουν επιβάτες των δύο ηλικιακών ομάδων Gen Z και Millennials, ενώ μέσω της εν λόγω επιλογής πληρωμής, η Delta μπορεί να λάβει ένα καλό μερίδιο και στη συνέχεια να προσπαθήσει να δημιουργήσει επαναλαμβανόμενους πελάτες αυτών των δύο ομάδων, μέσω του προγράμματος αφοσίωσης που διαθέτει.

Ο κ. Hollister καταλήγει ότι τα προγράμματα “buy now, pay later” θα μπορούσαν να παίξουν καθοριστικό ρόλο στην ανάκαμψη των αεροπορικών εταιριών που έχουν υιοθετήσει αυτήν τη μέθοδο πληρωμής. “Η ευελιξία και η οικονομική προσιτότητα είναι βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν τους νεότερους ταξιδιώτες και αυτή η λύση θα μπορούσε να οδηγήσει ακόμη και σε πελάτες εφ’ όρου ζωής”, επισημαίνει.

Tagged

1 σχόλιο στο “GlobalDatat: Gen Z και Μillennials fans των προγραμμάτων “buy now, pay later”

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *