kallinikos
Ο διευθύνων σύμβουλος της Goldair κ. Καλ. Καλλίνικος

Goldair και ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ προσωρινός ανάδοχος για το Θριάσιο

ΜΟΝΕΥ

Η κοινοπραξία ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ (του ομίλου Τράπεζας Πειραιώς) και Goldair είναι από χθες και επισήμως ο προσωρινός ανάδοχος για την κατασκευή και διαχείριση του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο, στην έκταση των 588 στρεμμάτων που ελέγχει η ΓΑΙΑΟΣΕ.

Η διοίκηση της τελευταίας ενημέρωσε χθες τόσο την κοινοπραξία, όσο και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή η οποία περιμένει από το Νοέμβριο του 2000 (!) την ολοκλήρωση της προσπάθειας εξεύρεσης ιδιώτη διαχειριστή για το Θριάσιο. Η επιλογή ιδιώτη διαχειριστή ήταν όρος για τη χρηματοδότηση που είχε λάβει ο όμιλος ΟΣΕ από τα τέλη της δεκαετίας του ’90 για την ανάπτυξη του εμπορευματικού κέντρου.

Με βάση και τους όρους τους διαγωνισμού που είχε προκηρύξει η ΓΑΙΑΟΣΕ, η κοινοπραξία (η μοναδική που εκδήλωσε δεσμευτικό ενδιαφέρον) προσφέρει εφάπαξ τίμημα 10 εκατ. ευρώ, ενώ το ετήσιο ενοίκιο θα φτάνει το 2,51% του ετήσιου κύκλου εργασιών της, με το εγγυημένο ενοίκιο να προσεγγίζει τα 350.000 ευρώ για τον πρώτο χρόνο. Η διαδικασία παραχώρησης αναμένεται, πάντως, να ολοκληρωθεί περί τα τέλη του πρώτου εξαμήνου του 2017 με την ψήφιση της σχετικής σύμβασης από τη Βουλή. Η τελική μορφή της σύμβασης είναι, πάντως, αντικείμενο διαβούλευσης μεταξύ του προσωρινού αναδόχου και της ΓΑΙΑΟΣΕ.

Η κοινοπραξία πρόκειται να συστήσει ανώνυμη εταιρεία ειδικού σκοπού η οποία και θα υπογράψει σύμβαση παραχώρησης, διάρκειας 50 ετών, για τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του εμπορευματικού κέντρου συνδυασμένων μεταφορών.

Η επένδυση θα γίνει σε έκταση 588 στρεμμάτων ιδιοκτησίας της τελευταίας, ενώ η ευρύτερη έκταση περιλαμβάνει και τον σταθμό διαλογής και μεταφόρτωσης φορτίων, εμβαδού περίπου 1.450 στρεμμάτων, ιδιοκτησίας ΟΣΕ. Όπως έχει γράψει το Euro2day.gr, ο όμιλος ΟΣΕ προωθεί δεύτερο διαγωνισμό με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) για την επιλογή αναδόχου που θα εγκαταστήσει τον απαραίτητο εξοπλισμό (γερανογέφυρες, κλπ) ώστε να λειτουργήσουν πλήρως οι σημαντικές σιδηροδρομικές υποδομές που έχουν κατασκευαστεί τα τελευταία χρόνια στο ευρύτερο συγκρότημα του Θριασίου.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *